Zamknięty Temat
stare 16-04-2010, 18:58   #151 (postlink)
VIP
Otrzymane medale: 11
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Złoty medal Złoty medal 
Avatar Emilia B.
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: okolice Warszawy
Postów: 6 083
Podziękowania wysłane: 1 894
Podziękowania otrzymane: 3 839
Emilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkie
Emilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Kura ty zdolna bestyjo no piękne rzęsiska ja też chcem ide podepresjować sobie
__________________


Emilia B. jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 19:24   #152 (postlink)
Totalna maniaczka
Avatar sylwia-p_86
 
Zarejestrowany: May 2009
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 718
Podziękowania wysłane: 128
Podziękowania otrzymane: 137
sylwia-p_86 to imię znają wszyscysylwia-p_86 to imię znają wszyscysylwia-p_86 to imię znają wszyscysylwia-p_86 to imię znają wszyscy
Odp: Przedłużanie rzęs 

Efekcior zaj****

Mnie przeraża to jak będzię to wyglądało gdy zaczną wypadać
sylwia-p_86 jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 20:42   #153 (postlink)
nie draznić lwa ;)
Otrzymane medale: 5
Wstążka Prezent Prezent Prezent Konkursowy 
Avatar tusia
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: daleki wschód
Postów: 3 810
Podziękowania wysłane: 2 852
Podziękowania otrzymane: 1 016
tusia ma reputacje ponad wszystkie
tusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

więc ja juz mam tylko 3 rzęsy i wcale źle nie wygląda jak wypadają...dlaczego.... bo wypadają pojedynczo w róznych miejscach nawet te 3 ostatnie nie wyglądają źle
tusia jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:06   #154 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Dzieki dziewczyny. To sie moze podobac, bo to strasznie fajne jest.

Zastanawiasz sie sylwia jak to bedzie jak bedzie wypadac, ano normalnie, a jak wyglada odrost pazura? widac, ze jest niekompletny, ale jesli myslicie, ze jakos masakrycznie to musze Was rozczarowac
Po pierwsze rzesy rosna, a jak rosna to sie robic odrost. Przyklejona rzesa dosc blisko skory powieki(od 0.5 do 1 mm) zaczyna sie od tej powieki oddalac. Przez co rzeski staja sie bardziej niesforne i maja troche tendencje do wywijania sie nie w te strone, w ktora powinny lezec, Dlatego po wstaniu z wyrka czeszemy je. Operacja trwa cale 10 sekund.
Rzesy odpadac nie powinny, ale reka ludzka to nie komputer czasami sie rzesa omsknie i nie dokleimy jej na calej dlugosci rzesy naturalnej to mzoe sie tak zdarzyc. Szczegolnie pzy urazach mechanicznych(gwaltowne pocieranie oka oslabia rzesy)
Rzesa ulega wymianie- wiec zdarza sie tak, ze rzesa sztuczna po prostu wypada razem z naturalna. Na jej miejsce wyrasta nowa swieza nasza wlasna.
Dlatego tak wazne jest by dziewczyna, ktora nam klei rzesy dokleila sie do mozliwie jak najwiekszej ilosci rzesek naszej wlasnych, bo predzej czy pozniej zaczna nam sie robic przeswity. Gdy sie wklejamy nie wiemy czy rzesa jest w fazie wzrostu, czy w fazie obumarcia. Wiec czasem po tygodniu trzeba sobie zafundowac dopelnienie, a czasem i trzy tygodnie lazimy z rzesami i nic nam nie wypada- przeswity to nic strasznego na pewno mniej je widac niz odrost paznokcia.
Waznym jest tez aby ta, ktora robi dobrala odpowiednia dlugosc i grubosc rzesy do Waszej rzesy naturalnej. Nie zrobimy divy operowej z wielkimi rzesiskami z dziewczyny, ktora ma slabiutkie i cieniutkie rzesy. Zasada brzmi przedluzenie powinno wynosic mniej wiecej 50% wiecej niz Twoje naturalne rzeski.

Widzialam ogloszenie pewnego salonu czy tez promocje ktora brzmiala mniej wiecej tak: wiosenna promocja-efekt naturalny (20-25 rzes na jedno oko)-100 zlotych, efekt mocniejszy (30-45) rzes na jedno oko -200 zlotych efekt glamour (od 60-80 rzes na jedno oko)-280 zlotych i w góre.

Nic bardziej blednego takie zalozenie. Efektu naturalnego czy glamour nie uzyskujemy doklejajac mniejsza czy wieksza ilosc rzes, tylko operujemy ich dlugoscia a co najwazniejsze-gruboscia- nie dajcie sie skusic na takie promocje. Przez pare dni bedzie dobrze, ale jak Wam wypadna po paru dniach cztery rzesy z 20 tu np to zrobi Wam sie od razu przeswit, a jak macie szczelna firanke to tych paru nawet nie zauwazycie.

Mam przybrana core prawie 16 letnia, ktorej matka mnie nie znosi(byla zona moje obecnego). Jak zrobilam jej delikatnego frencha-za pozwoleniem jej Ojca, bo mala obgryza pazury, byl straszny dym.
wiec o rzesach jak zaczelam z nimi przygode nawet nie chcialam slyszec, aby nie bylo drugiej awantury. Jednak mnie zmolestowala i w pelnej konfidencji zrobilam jej rzeski(niestety nie mam fot, aby pokazac, bo wyszly tak ciemne ze pokasowalam). Dziewczynka z natury jest blondynka z tych bardzo delikatnych, rzesy tuszowala tak, ze az ten tusz jej kapal. Zrobilysmy takie rzesy, ze mama sie w ogole nie zorientowala(wiem to totalnie niepedagogiczne)-mija miesiac- mala nadal je ma. Przyjedzie-zdejmiemy resztki i bedzie git.


Nasz Asia ma dosc grube rzeski, wiec mozna bylo zaszalec(i mama na nia nie krzyczy) Asia ma w wiekoszosc grubosc 0,2 mm, a dlugosci ma na tym oczku cztery.
U Asi moglam jeszcze wklejac, ale zabraklo nam po prostu czasu.

U Tuski odwalilam totalna fuszere, ale usprawiedliwia mnie fakt, ze bylo ciemno jak w tej no... grocie skalnej(rzesy robione w hotelu przy lampce typu nastoliczna ze zdemontowanym przez tusie abazurem hehehe). I efekt jak widzicie calkiem dobry(tusi rzesy paradoskalnie nie roznia sie duzo dlugoscia od rzes Asi, ale zastsowana grubosc to 0,15 mm i 0,10 mm) wiec efekt jest bardziej naturalny i rzesy tam zastosowane maja mniesze wygiecie i u Tuski jeszcze mozna bylo wklejac i wklejac, ale ja tego ze wzgledu na zle oswietlenie nie widzialam po prostu wiec podjerzewam rowniez, ze po tygodniu miala wyrwy, ze ha!
I zgadzam sie z przedmowczyniami POWINNO sie miec na robienie rzes szkolenie. Z tego wzgledu chociazby, ze jak ktos ma dryg w reku to znajac te wszystkie tajniki, ktorych ja sie ucze metoda prob i doswiadczen od razu robi w miare poprawne rzesy, a ja musze dowiadywac sie wszystkiego sama. Moze dlatego zanim w ogole kupilam zestaw przez 3 tygodnie sleczalam nad forami dyskusyjnymi (dotarlam nawet do hiszpanskich)i jak wariatka zaczepialam baby w salonach.
I tez sie balam pracy przy oku i tu niech te po szkoleniu na mnie krzycza-to mit To bardzo bezpieczna praca, nei wiem, czy nie bardziej niz paznokcie. Jesli tylko przestrzegasz paru zelaznych zasad takich jak: dla kazdej dziewczyny swieze patyczki bezwlokienkowe, jednorazowe szczoteczki do wyczesywania rzes przed i w trakcie zabiegu (zadnych tam z odzysku), wydezynfekowane pincety i klej i rzesy ze zrodla WIADOMEGO pochodzenia i pare zasad zelzanych komu mozna robic a komu nie(osoby, ktore maja nuzenca(tu nigdy nie wiemy neistety), jeczmienie, zapalenie spojowek etc, etc to nic sie nie dzieje. Pomijajac osoby z alergia na ktorys skladnik kleju.

Maatko, ale sie rozpisalam, soory

Ostatnio edytowane przez dzikakura ; 16-04-2010 o 21:18
dzikakura jest nieaktywny  
8 użytkowników podziękowało za ten użyteczny post:
asia (16-04-2010), Blu (24-01-2012), Gandzia (29-11-2012), ingusia_sz (03-01-2014), marchewkowy_las (06-12-2011), Sieciunia (03-07-2011), Tekila_18 (22-12-2011), unita (16-04-2010)
stare 16-04-2010, 21:20   #155 (postlink)
Totalna maniaczka
Otrzymane medale: 8
Wyróżnienie Konkursowy Konkursowy Konkursowy Konkursowy 
Avatar Ewelina83
 
Zarejestrowany: Jun 2009
Skąd: Niemcy
Postów: 726
Podziękowania wysłane: 200
Podziękowania otrzymane: 153
Ewelina83 to imię znają wszyscyEwelina83 to imię znają wszyscyEwelina83 to imię znają wszyscyEwelina83 to imię znają wszyscyEwelina83 to imię znają wszyscy
Odp: Przedłużanie rzęs 

Ja nie moge ja juz sie zakochalam w tych rzeskach!Wykonanie pierwsza klasa! Ja tez chce takie
A tak w ogole to korci mnie tez kursik na takie rzeski ale nie wiem czy mi to bedzie wychodzic
Ewelina83 jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:20   #156 (postlink)
VIP
Otrzymane medale: 11
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Złoty medal Złoty medal 
Avatar Emilia B.
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: okolice Warszawy
Postów: 6 083
Podziękowania wysłane: 1 894
Podziękowania otrzymane: 3 839
Emilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkie
Emilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkieEmilia B. ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

kura ale wykład ale ciekawy
__________________


Emilia B. jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:23   #157 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

O prosze.. Tuska rzekla sama Tuski operacja miala miejsce troche wiecej niz dwa miechy temu.
dzikakura jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:24   #158 (postlink)
INM & RaNails Educator EF
Otrzymane medale: 17
Złoty medal Diament Kreatywność Wstążka Prezent 
Avatar asia
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: ndm / warszawa
Postów: 6 944
Podziękowania wysłane: 2 124
Podziękowania otrzymane: 1 831
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

pół godziny to czytałam.. haha żartuje oczywiście

ogolnie to tych rzęs nie czuję, nie widze (chociaż na początku widziałam), a mój to mówi ze wyglada bardzo naturalnie tak poza tym... a i że mam nie robić uzupełnień bo przeczytał że rzesy się niszczą i że się boi o moje własne.

a wygląda to super, patrzcie że mam jasne rzęsy swoje, a nic zupełnie nie widać! osobiście jestem zachwycona, będę robić fotki to zobaczymy wszystkie jak te odrosty wyglądają bo sama mam pierwszy raz. a jeszcze mogę powiedzieć że kura miała 3 na krzyż i wcale to nie wyglądało dziwnie
asia jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:40   #159 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

No laski, powiem tak: zrzuccie sie dla mnie na klej i ze cztery dlugosci dlugosci rzes to zrobie wszystkim, a co! Taka jestem elegancka

Koszt materialow po moich znizkach-dwie stowki jak was bedzie 10 sztuk wyjdzie Wam po dwie dychy. Za tyle to nawet dobrego tuszu nie kupicie

Czy jestem bardzo bezczelna?

---------- Dodano o godzinie 21:40 ---------- Poprzedni post był napisany o godzinie 21:27 ----------

Hehehe Aska.. mam dokladnie siedem

BTW, Zastanawiam sie co tu sie moze niszczyc. Czy ingerujemy w cebulkę rzesy-nie? czy wyrywamy sobie je na sile? Nie-czy bardzo obciazaja nasze rzesy? nie, bo sa doklejone nie w kepkach(ktore nomen omen wcale nie przykleja sie do rzesy tylko tuz nad nia) Czy tusz niszczy rzesy? Niewiem.
Czy bardziej obciaza rzesy? Zdecydowanie tak! Ale to moje odczucie. Oczywiscie mozemy spekulowac, ze tusz to sie przynajmniej zmywa na noc, ale moze zapytajmy sie fryzjerek, czy rzesa,albo wlos(a rzesa jest wlosem jakby nie patrzec) to pomijajac cebulke jest martwa czy zywa
Rzesy sie nieszcza Asik w tej metodzie, kiedy niewprawna reka poskleja Ci po trzy cztery Twoje naturalne, bo wtedy zbiera rzesy w taki wezelek i powstaja naprezenia i potrafia Ci naderwac rzesy, to tez nie uszkadza rzes tyle ze wyrwane w jednym miejscu robia po prostu przeswit i masz lysa powieke.
Ta metoda jest fajna, bo nie obciaza zanadto rzes wg mnie, ale to zdanie laika. Jak zdejmiesz rzesy to wygladasz lyso, to fakt. Jak zdjemiesz pazury.. rowniez I pomimo tego, ze tak naprawde to nieprawda ze przedluzanie pazurow nie nieszczy plytki, ale zastanowmy sie.. ktora czesc Ta martwa, prawda? Jak nam odrasta pazur, to odrasta zdrowy. Chyba, ze jakas rzezniczka dobierze sie nam do macierzy, Chyba, ze jakas rzezniczka doklei nam rzesy na krzyz, a nie zgodnie z ich wzrostem i po trzy, zamiast jeden do jednego.
Mowimy klientkom-nie zgryzac materialu, a ja mowie-nie wyskubywac sobie samej rzes

Rob, rob foty-sama jestem ciekawa jak sie beda zachowywac
dzikakura jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:49   #160 (postlink)
No to..wpadłam
Avatar deissy
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Dworszowice kościelne,okolice Pajęczna,Częstochowy
Postów: 173
Podziękowania wysłane: 47
Podziękowania otrzymane: 31
deissy ma niesamowite możliwoścideissy ma niesamowite możliwości
Odp: Przedłużanie rzęs 

A jaki polecacie dobry klej do sztucznych rzęs?

dzikakura a gdzie ty mieszkasz?bo jak blisko to jakby się dziewczyny zdecydowały to bym się też dołożyła,bo efekt jest superancki
deissy jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:53   #161 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Wiem czego nie polecam.. Clareny. 250 jak w pysk trzeba dac, ale schnie dlugo i ta czern nie jest taka czarna.. Kupilam i odsprzedalam na allegro(myslalam, ze sobie klej fajowski zafundowalam).
Najlepszy jest chyba z Noveau Lashes.
Ja uzywam z s-lashes i chwale go sobie, nie szczypie (tu dziewczyny opisywaly przypadki szczypania) i trzyma fajnie, troszke sie grudkuje, ale to tez mozna obejsc
I mieszkam... duzy kawalek od Ciebie kochana. W Trojmiescie

a stoop, nie zrozumialam, pytasz sie o klej do samodzielnego przyklejania rzes? To nie wiem....
dzikakura jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 21:55   #162 (postlink)
Wzorki Club
Otrzymane medale: 14
Uznanie Prezent Konkursowy Konkursowy Konkursowy 
Avatar julcia88
 
Zarejestrowany: Oct 2009
Skąd: Toruń
Postów: 4 473
Podziękowania wysłane: 1 206
Podziękowania otrzymane: 1 721
julcia88 ma reputacje ponad wszystkiejulcia88 ma reputacje ponad wszystkie
julcia88 ma reputacje ponad wszystkiejulcia88 ma reputacje ponad wszystkiejulcia88 ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Kura jaki super efekt
oczy nie do poznania
__________________
julcia88 jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 22:53   #163 (postlink)
Molestantka klawiatury
Otrzymane medale: 8
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Prezent Konkursowy 
Avatar dzoana
 
Zarejestrowany: Aug 2009
Postów: 1 553
Podziękowania wysłane: 1 336
Podziękowania otrzymane: 433
dzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkiedzoana ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Kurko pisałam na pw.. dostałaś?
A poza tym to jesli dziewczyny sa chetne- nawet chociaz ze 4-5 mozemy uzbierac zeby sie zrzucic i na Twój przyjazd na południe co Ty na to?
__________________
dzoana jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 23:02   #164 (postlink)
INM & RaNails Educator EF
Otrzymane medale: 17
Złoty medal Diament Kreatywność Wstążka Prezent 
Avatar asia
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: ndm / warszawa
Postów: 6 944
Podziękowania wysłane: 2 124
Podziękowania otrzymane: 1 831
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Kod:
Treść została ukryta, zaloguj się lub zarejestruj jeśli jeszcze nie masz konta aby zobaczyć treść
czarny humor sie mnie trzyma...
asia jest nieaktywny  
stare 16-04-2010, 23:05   #165 (postlink)
nie draznić lwa ;)
Otrzymane medale: 5
Wstążka Prezent Prezent Prezent Konkursowy 
Avatar tusia
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: daleki wschód
Postów: 3 810
Podziękowania wysłane: 2 852
Podziękowania otrzymane: 1 016
tusia ma reputacje ponad wszystkie
tusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkietusia ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

asiu padłam
tusia jest nieaktywny  
stare 17-04-2010, 00:21   #166 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

Dzoana dostalam i prosilam o Twoje gg, bo mi pw nie dzialaja, znaczy w jedna strone tak, w druga nie chca

Aska.. dzieki Hyyyyy
dzikakura jest nieaktywny  
stare 17-04-2010, 07:54   #167 (postlink)
No to..wpadłam
Avatar karna26
 
Zarejestrowany: Feb 2010
Skąd: KR/BE
Postów: 234
Podziękowania wysłane: 47
Podziękowania otrzymane: 46
karna26 ma niesamowite możliwościkarna26 ma niesamowite możliwości
Odp: Przedłużanie rzęs 

super wygladaja rzęski,kurcze chyba jednak sie skusze
karna26 jest nieaktywny  
stare 20-04-2010, 14:54   #168 (postlink)
No to..wpadłam
Otrzymane medale: 2
Konkursowy Konkursowy 
Avatar hassi
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: Stargard Szczeciński
Postów: 284
Podziękowania wysłane: 168
Podziękowania otrzymane: 38
hassi ma niesamowite możliwościhassi ma niesamowite możliwości
Odp: Przedłużanie rzęs 

Ale z tymi cenami bywa naprawde roznie..
Dzisiaj rano chwale sie siostrze ze robie u Annamon kurs i ze ma w ofercie gratis kurs na przedluzenie rzes i przy okazji sobie zrobie a Młoda na to :
nooo ja sobie teraz w maju tez robie.
No to pytam skad ona wezmie te ok 200zl a
ona : co Ty wymyslasz, jakie 200zl przeciez za 70zl juz są w pasażu,
wiec ja mowie ironicznie ze chyba tygodniowe,
a ona na to ze na ulotce jest napisane ze to promocja, rzesy za 70zl, i trzymają się do 2 miesięcy
Przeciez to jest jakies oszustwo.. zeby kosztowaly 70zl muszą być uzyte strasznie tanie produkty, wiec skoro drogie ledwo wytrzymują do 2 miesięcy, to jak ma się taka tanizna trzymac?!?! to jest dopiero psucie rynku, i pojęcia klientek o jakości przedłuzanych rzęs..
__________________
"Piękna kobieta to niebo dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.."
hassi jest nieaktywny  
stare 20-04-2010, 16:34   #169 (postlink)
No to..wpadłam
Otrzymane medale: 2
Konkursowy Konkursowy 
Avatar asiuniak33
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: Warszawa
Postów: 136
Podziękowania wysłane: 97
Podziękowania otrzymane: 124
asiuniak33 jest diamentem wśród kamieniasiuniak33 jest diamentem wśród kamieniasiuniak33 jest diamentem wśród kamieniasiuniak33 jest diamentem wśród kamieni
Odp: Przedłużanie rzęs 

za 70 zł. to chyba co 5 rzęskę doklejają albo i nie.. może jej odradź zabieg w pasażu.. wiem ze swojego doświadczenia ze 80 rzęs to minimum(chyba że ktoś ma łyse powieki ) , sama polecam efekt spektakularny (widoczny wydłużony i gęsty) ponieważ wtedy można spokojnie pochodzic z miesiąc bez uzupełniania...

Też używam klej s.lashes wcześniej miałam z looksus lashes i też dobry był...
asiuniak33 jest nieaktywny  
stare 21-04-2010, 01:14   #170 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

hassi-to moze byc metoda blink and go to za 70 zlotych choc i ona nie kosztuje az tak tanio i rzeczywiscie takie rzesy sa na pare dni, tyle za aplikuje je sie w 40 minut, moga to byc tez kępki. Metoda jeden do jednego to cholernie żmudne odseparowywanie kazdej rzeski i doklejanie syntetycznej do naturalnej. I tak jak mowi asiuniek, 80 to standard, czasem i 120. Tak naprawde material ktory zuzyjesz to 1/5 ceny moze, a mzoe nawet mniej, tylko ta robota.. to ona tak naprawde kosztuje.

Moze byc tez jeszcze inaczej, ze Pani robiaca rzesy po prostu sie uczy i dlatego te rzeski sa tak tanie. I być moze idac do tego zakladu zostaniecie o tym poinformowane, ze owszem tak tanio,ale Pani cwiczy i to od Was bedzie zalezec jaka podejmiecie decyzje.

Tak mi sie wydaje,z e to jak z pazurkami troche. Nie wystarczy sam kurs, bo na kursie dowiecie sie jak, ale warsztat i lekkosc wykonania uzyskuje sie cwiczac po prostu

Mam taka rade dla dziewczyn,ktore zdecyduja sie na zabieg przedluzania rzęs i nie chcą być nabite w butelkę, polozcie sie na lozeczku zrelaksujcie i.. liczcie doklejane rzęski. Bedziecie czuly nie samo doklejanie, ale odrywanie reki i chwile przestoju kiedy to Pani od rzęs musi wziac w pincete nastepna rzeske, aby moc ja zaaplikowac. Jak Pani doklejajaca skonczy na 30 tu to znaczy, ze albo wyscie zwariowaly,albo Pani...., jak otworzycie oczy to nawet po 30 tu rzesach na kazdym oku bedziecie mialy cos na ksztalt firanki, niestety.. na nie za dlugo starczajacej

Ostatnio edytowane przez dzikakura ; 21-04-2010 o 01:19
dzikakura jest nieaktywny  
stare 21-04-2010, 07:38   #171 (postlink)
Wzorki Club
Otrzymane medale: 4
Prezent Konkursowy Konkursowy Konkursowy 
Avatar czarnulkaaa87
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Skąd: Lille France,,, marzy mi się Gdańsk
Postów: 664
Podziękowania wysłane: 302
Podziękowania otrzymane: 364
czarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistkączarnulkaaa87 jest profesjonalistką
Odp: Przedłużanie rzęs 

Kurka gratuluje, efekty twojej ciężkiej pracy są rewelacyjne
Powiem Ci, ze jak na początki to super szybko robisz zabieg
czarnulkaaa87 jest nieaktywny  
Za ten użyteczny post podziękowali:
dzikakura (21-04-2010)
stare 21-04-2010, 10:40   #172 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

4 godziny to szybko?
dzikakura jest nieaktywny  
stare 21-04-2010, 10:44   #173 (postlink)
No to..wpadłam
Otrzymane medale: 2
Konkursowy Konkursowy 
Avatar hassi
 
Zarejestrowany: Mar 2010
Skąd: Stargard Szczeciński
Postów: 284
Podziękowania wysłane: 168
Podziękowania otrzymane: 38
hassi ma niesamowite możliwościhassi ma niesamowite możliwości
Odp: Przedłużanie rzęs 

kurko, ale tam bylo napisane, ze one trzymaja się do dwoch miesiecy, i jest to metoda 1:1, wiec nie sadze zeby ktos to zrobil dobrze.
W Szczecinie, jak widze reklamy, to najtaniej zauwazylam za 200zl, ale nie interesowalam sie tym zbytnio wiec moze i ceny są niższe. Chociaz, kiedys przedluzałam włosy. Znalazłam na internecie kobieta ktora deklarowala, ze zrobi mi w domu za 600zl wloski 60cm naturalne na keratynie. Miałam wtedy dosc grube wlosy (teraz po chorobie dopiero zaczynają mi odrastać) a ona mi doczepila ok 80pasemek. Wyglądałam bardzo śmiesznie, a ona na koncu powiedziala, ze chyba nie oczekiwalam ze za ta cene zrobi mi super geste włosy, i ze ona tto robila w domu i reklamacji nie przyjmie, bo swiadkow i dowodów na to nie mam. Włosy były jakości tragicznej, po dwoch tygodniach bylam zmuszona je ściągnąć mimo ze strasznie o nie dbałam..
I tak mysle, ze ta promocja z rzęskami na tej ulotce, miałaby podobny charakter..
__________________
"Piękna kobieta to niebo dla oczu, piekło dla duszy i czyściec dla kieszeni.."
hassi jest nieaktywny  
stare 22-04-2010, 12:09   #174 (postlink)
INM & RaNails Educator EF
Otrzymane medale: 17
Złoty medal Diament Kreatywność Wstążka Prezent 
Avatar asia
 
Zarejestrowany: Mar 2009
Skąd: ndm / warszawa
Postów: 6 944
Podziękowania wysłane: 2 124
Podziękowania otrzymane: 1 831
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
asia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkieasia ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

sprawozdanie po tygodniu (7 dniach ):

naocznie wypadły mi 4 doklejone i kilka moich własnych. wszystko jest pięknie, ale muszę zacząć je czesać fotki wieczorkiem będą
asia jest nieaktywny  
Za ten użyteczny post podziękowali:
unita (22-04-2010)
stare 23-04-2010, 11:17   #175 (postlink)
Szkoleniowiec
Otrzymane medale: 10
Złoty medal Złoty medal Złoty medal Serce Wstążka 
Avatar dzikakura
 
Zarejestrowany: Jul 2009
Skąd: Gdynia
Postów: 2 792
Podziękowania wysłane: 2 393
Podziękowania otrzymane: 3 785
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
dzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkiedzikakura ma reputacje ponad wszystkie
Odp: Przedłużanie rzęs 

hmmmm, a nie czesalas asik? maaatko

my tu robimy i robimy te rzeski.. w srode obiecuje wielka porcje fot forumkowych pieknosci
dzikakura jest nieaktywny  
Zamknięty Temat

Tagi
cz1, drogo, galeria, klej do rzęs, komentarze, metodą, ogólny, przedłużanie, przedłużanie rzęs, rzęs, rzęsy kolorowe, temat, zdjęcia


Użytkownicy aktualnie czytający ten temat: 1 (0 użytkownik(ów) i 1 gości)
 
Narzędzia wątku
Wygląd

Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony
Trackbacks are Wyłączony
Pingbacks are Wyłączony
Refbacks are Wyłączony


Podobne wątki
Temat Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni post / autor
UWAGA szkolenie ! black-lashes metodą 1:1 przedłużanie rzęs black-lashes Kursy i Szkolenia 3 27-07-2012 10:09
[Kraków] Kurs doszkolenie przedłużanie rzęs 1:1 lub 2:1 edytakon Archiwum 42 24-01-2012 16:25


  • FacebookFacebook
  • ŚledzikŚledzik
  • Facebook
  • Google Plus
  • Śledzik