PDA

Zobacz pełną wersję : Co na początek?



Strony : [1] 2

aga
05-08-2009, 20:03
Chciałam zacząć swoją "przygodę" z pazurkami ale mam strasznie dużo dylematów i mam nadzieję, że pomożecie mi je troszkę rozwiać...

Już prawie wybrałam lampę aż tu nagle przeczytałam, że do metody akrylowej jest nie potrzebna...to prawda?
Bo myślałam o metodzie akrylowej na początek ponieważ jakoś wydaje mi się trwalsza i nie jestem przekonana co do tipsów...myślałam o przedłużaniu na formie, czy to dobry pomysł?

Myślicie, że na początek metoda akrylowa czy żelowa jest lepsza?

Wiem, że pewnie co do pewnych rzeczy się mylę... za co przepraszam ale jestem jeszcze "zielona" i mam nadzieję, że pomożecie mi jako koleżanki po fachu ;P :kwiatek:

elinka
05-08-2009, 20:09
do metody akrylowej nie jest potrzebna lampa chyba że uszyważ takich przy których użycie lampy jest konieczne ale najczęściej się zdarza że nie jest to konieczne ja osobiście rozpoczełam od paznokci żelowych dla mnie akryle to czarna magia z akrylami kombinuje tylko przy kwiatuszkach ale jak wcześniej kobietki pisały w innych tematach najczęściej jest to kwestia przyzwyczajenia na początku zarówno metoda żelowa jak i akrylowa będzie sprawiać problem początki zawsze są trudne A tipsy metodą żelową jeśli są wykonane pożądnie mogą sie trzymać bardzo długo nawet 2 miesiące tylko oczywiście trzeba wypełniać odrosty

ivonna70
05-08-2009, 20:21
Obie metody trzeba opanować, co przychodzi z czasem. Do akrylu nie potrzebna jest lampa, chyba że stosujesz akryżel (czyli połączenie proszku akrylowego z żelem), lub na koniec chcesz paznokcie nabłyszczyć żelem wykańczającym.
Co do sposobu przedłużania forma czy tips, to dokładnie tak samo jak przy wyborze metody, musisz się nauczyć prawidłowo przykleić tips, aby nie podszedł powietrzem i go prawidłowo opracować, natomiast przy formie trzeba opanować prawidłowe podłożenie i budowanie paznokcia. Którą metodę wybierzesz na początku nie ma znaczenia, bo zdania co do łatwości są podzielone.