PDA

Zobacz pełną wersję : Kurs manicuru hybrydowego, tradycyjnego, biologicznego KRAKÓW - gdzie ???



Cataleya 1981
06-07-2013, 00:01
Help, jak w temacie.
Poszukuję kursu na wykonywanie manicuru hybrydowego. Jesli na kursie będzie też mowa o tradycyjnym i biologicznym to też fajnie.
Możecie polecić coś godnego uwagi ?
Nie jestem w temacie zielona, ale będę potrzebować certyfikat - najchętniej w 2 językach (polski - angielski).

Kasia991
06-07-2013, 09:45
Perfect Beauty daje certyfikat w dwóch językach, kurs z hybrydy ma bardzo fajną cenę.
Ja robiłam u Pani Karoliny w Bochni, ale teraz też można w Krakowie zrobić bo mają nowego szkoleniowca :)

Cataleya 1981
06-07-2013, 12:06
Perfect Beauty daje certyfikat w dwóch językach, kurs z hybrydy ma bardzo fajną cenę.
Ja robiłam u Pani Karoliny w Bochni, ale teraz też można w Krakowie zrobić bo mają nowego szkoleniowca :)
Slicznie dziekuje :) A czy moglabym prosic jakis link ? Pogooglam sobie ale chcialabym miec pewnosc ze znalazlam to co trzeba :)

Kasia991
07-07-2013, 12:45
Instruktorzy - Karolina Wolak-Tworzydło (http://www.pbnails.pl/instruktorzy-karolina-wolak-tworzydlo) tutaj masz namiar na Panią Karolinę, co do cen to jak zadzwonisz wszystkiego się dowiesz:)
Namiary na nowego szkoleniowca w Krakowie można znależć na fanpageu na fb:)

liz1988
08-07-2013, 21:37
Zapraszam na szkolenia Perfect Beauty w jaworznie.koło chrzanowa.manicure klasyczny,biologiczny,hybrydowy w jednym.

bardzo prosze o reklamowanie SWOICH USŁUG bardziej dyskretnie, numer można podac na PW. // Nanami

monkas
22-07-2013, 07:35
Ja uczyłam się w Warszawie, z fajnym efektem. Jeśli interesuje cię taka wycieczka to mogę ci podać dane tego miejsca.

Miłosna
23-07-2013, 20:26
Akurat jeśli chodzi o kwalifikacje do pracy, to radzę szukać szkolenia po jakości, nie po kilometrach. Wycieczka jest jedna, a kwalifikacje macie na całe życie.'
To przecież od tego co potraficie uzależnione jest to, jaką macie pracę, co nie?

monkas
24-07-2013, 07:32