PDA

Zobacz pełną wersję : zel sie nie trzyma na akrylu



mala
18-10-2009, 20:50
dziewczyny mam do was pytanie bo jestem totalnie zielona gdyz dopiero zaczynam zabawe z akrylem.jak mi wiadomo jst metoda combo ktora pozwala klasc zel na akryl.zalozylam kolezance na naturalki akryl i trzymal mega super.przyszla na uzupelnienie ale ze nie miala czasu spilowalam jej wiekszosc i nalozylam na to zel bo mi idzie szybciej.po tyg na niektorychpazurkach (chyba na 3) zel normalnie odchodzil platami .na reszcie trzymal sie super a na kilku tak jakby nie wiem rozdwajal sie i odchodzil.czemu??????? co moze byc przyczyna?????????

paznokietek1000
18-10-2009, 21:21
przyczyna może być:
nie pożądne zmatowienie akrylu, złe odtłuszczenie
nic mi w tej chwili nie przychodzi do głowy

mala
18-10-2009, 22:11
kurcze mi sie wydaje ze dobrze zrobilam to ale nie wiem
a czy dehydrator moze zmiekszyc ciut akryl?chyba nie co?

asia
18-10-2009, 22:20
nie, to nie to

kurcze szczerze mówiąc to sobie samej zawsze uzupełniam żelem i nic się nie dzieje. może wsadziła w jakiś rozpuszczalnik przy sprzątaniu?

daisy77
22-12-2009, 23:38
no to ja tez mam ten sam problem i tez odchodzi jednym platem ,nie mam pojecia dlaczego.????
Wdze ze malo chyba dziewczyn ta metode stosuje bo nie ma odpowiedzi......

asiek
23-12-2009, 09:31
nie stresujcie mnie :) wczoraj zrobiłam też takie pazurki i mam nadzieję że się będą trzymać :P bo szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak się robi pazurki metodą kombo....

monibeni
02-05-2011, 17:06
może masz inna firmę do akrylu i inna do żelu? bo niektóre firmy się po prostu nie łączą z 'obcymi', ale wtedy dziwne by było, że tylko niektóre odpryskują, a inne paznokcie się trzymają... hmm może coś z tym odtłuszczaniem i matowieniem jednak było niedokładnie..

katarynka89
02-05-2011, 17:11
a mi sie wydaje że po prostu żel odprysnął kawałkiem a przez grzebanie zahaczanie itd ( jak to mają w naturze klientki gdy coś odstaje ) żel sie rozwarstwił:/
ale to tylko moje domysły

kasiasyliawal