Zobacz pełną wersję : Jak się zareklamować / ulotki / wizytówki
Ja mam stronę internetowa, ale szczerze mówiąc przez 7 miesięcy miałam
tylko trzy klientki które znalazły mnie przez moja stronę
Mam tez ogłoszenie na popularnej stronie gdzie każdy szukam tam jak cos chce kupic itd
dodam ze zapłaciłam za to zeby co tydzień moje ogłoszenie wędrowało na
początek strony
Ogólnie chyba najwiecej klientek mam z polecenia, ostatnie dwa miesiące
były piękne porównując z początkami
Babki wiedza ze jak poleca mnie dalej, i te przyjdą, to co jakiś czas bedą mieć
dowolna usługę darmowa
Teraz zastanawiam sie nad jakimiś gratisami od czasu do czasu
zeby im sie miłej zrobiło
I zeby jeszcze chętniej mnie polecaly
To ja Wam powiem, że mi chyba najwiecej klientek przyszło po tym jak utworzyłam strone FanPage na FB. Jak robie pazurki, to później wklejam foto, oznaczam daną klientke i kolejna jej koleżanka widzi i tez przychodzi ;)
teraz też założyłam działalnosc i szukam dodatkowej formy reklamy i mysle o potykaczu, bo ulotki to chyba bez sensu... i tak ludzie wyrzucaja nawet nie czytajac wiem po sobie...
kiwaczek2
27-02-2014, 21:07
ja miałam juz wszystko i to w róznych działanościach, nie tylko paznokcie/rzesy. uważam, że jedyne co ma sens to fb/www i polecenie.
najlepsza to poczta pantoflowa,czyli zadowolone klientki!
Ja mam fb, bloga, po założeniu działalności zrobiłam ulotki, wizytówki. Ulotki daje każdej klientce która przyjdzie do salonu, bo jestem w salonie odnowy biologicznej, oraz jak idę gdzieś np. do banku to również zostawiam :) w sklepie, w urzędzie, wszędzie dosłownie, może ktoś się skusi, reklama w gazecie lokalnej dużo daje, zwłaszcza jak się zrobi bon -20% i trzeba wyciąć z gazety :) i dobra jest współpraca z salonem w którym się robi pazurki jak np w moim przypadku :)
Asia super masz te wizytowki, ladna kolorystyka i czytelna. Ja teraz zrobilam Promo na 8Marca. Na FB prosze moje zaufane klientki o udostepnienie a niektore same udostepniają :) wrzuce Wam. Sama to zrobilam wiec prosze sie nie smiac :D
ja myślałam o reklamie na samochodzie - ale badania marketingowe podobno wykazują, że ta forma reklamy ma zerową skuteczność.
ma może ktoś doświadczenia w tej kwestii ?
parafina80
28-02-2014, 16:24
Iosa bardzo fajny fp - zdjęcie paznokci z wyrabianiem ciasta - genialne :ok:
Zostalam twoim fanem
do reklamowania sie sa inne tematy ... :)
kiwaczek2
28-02-2014, 20:12
ja mam na aucie - całe auto w kwiatki wiec stwierdziłam ze jak jeszcze dodam adres www na szybie to świat mi się nie zawali, skoro i tak oklejony. (lepszej foty nie mam)
ale nie - żadnych klientek z tego nie mam. z ulotki 1. z gazety lokalnej zero.
nie robiłam jakiejś wybitnej reklamy tylko zwykły napis z tyłu i tyle.
wiem ze Cataleya ma również na szybie.
jeszcze fota bokiem, nie wiem czemu :)
Kiwaczku jaki masz kolorowy samochód :) i psinka jaka maleńka :) Ja z pewnością też swój obkleję - w końcu taka formy reklamy kosztuje tylko raz - a nóż akurat zadziała.
Ulotki są do niczego. koleżanka wydała sporo pieniędzy w lokalnej prasie na reklamę ( fitness) - miała tylko 1 odzew.
parafina80 - to zdjęcie nie jest moje - ja udostępniłam zdjęcie Mistero Milano - bo mi też się ono bardzo podobało :)
kiwaczek2
28-02-2014, 23:53
Mnie napis www na szybe oraz drugi przedluzanie rzes w sumie wyszlo 30zl. Wiadomo to tylko napis.bez bajerow.
a ile kosztuja takie banery z samym napisem ? takie metalowe do przymocowania np z nazwą? Macie jakies doswiadczenia ? :)
kiwaczek2
01-03-2014, 07:52
jakie metalowe? baner to plastikowa szmata :D nanami wytłumacz co maszna myśli:)
Może Nanami chodzi o magnez na samochód? Ja też o tym myślałam bo można przyczepiać i zdejmować kiedy się chce. Tylko chyba jednak lepiej jak jest na szybie tak jak u Kiwaczka.
Albo o szyld chodzi?
U mnie najlepiej sprawdza się poczta pantoflowa i fb. Przyciągają też różne "promocje". Przez cały grudzień wszystkie klientki losowały u mnie prezenty - drobiazgi np. kubeczek i czekoladki, bransoletka, kupon rabatowy itp. - banan na ustach bezcenny:D Na pierwsze 100 like na fb też zrobiłam zniżki i oferty specjalne - zarezerwowane wszystkie miejsca w moment. Część z tych osób została na stałe a druga część stosowała dla mnie marketing trzepotany:skacze:
Miałam dwie edycje ogłoszeń w lokalnej gazecie - jeden telefon z zapytaniem o cenę i tyle z tego:/
Wizytówki zostawiłam u znajomej w sklepie kosmetycznym a nad ulotkami się zastanawiałam ale sama nie lubię takiego "spamowania" więc na tą chwilę odpuszczam.
Aaaaaa chodzilo mi o szyld :D o ja guuuupia ! :D Szyld zeby powiesic nad oknem w salonie.
To wszystko zależy od wielkości jaki byś chciała. Na allegro jest tego masa więc musisz tam zerknąć :) Ja akurat dostałam od właściciela lokalu duży, dwustronny, podświetlany więc dorobiłam sobie tylko naklejki na pleksi (zapłaciłam 140 zł). Taki jak mam na allegro to koszt około tysiąca zł.
Jeśli chodzi o reklamę to u mnie tylko i wyłącznie działa blog. Miałam robione promocje, ogłoszenia na tablicy, kupony w gazecie, fanpage na fb ale bloga nic nie pobija. Cały salon dzięki niemu funkcjonuje :)
katiaa162
02-03-2014, 23:23
Dziewczyny w jakim formacie drukowac vouchery? I na jakim papierze?? Co radzicie?
Project juz mam :D
kiwaczek2
03-03-2014, 08:17
noble ci robilo czy użyczyłaś ich foty?
z jednej strony fajnie by było wsadzić voucher do portfela czyli wielkości wizytówki, z drugiej taka wielkość to taka mała jak na voucher :)
katiaa162
03-03-2014, 10:09
Pisalam do Noble, ale nie maja wiec sama zaprojektowalam :D
parafina80
04-03-2014, 07:15
Ulotki w dzisiejszych czasach to juz nie maja szans - za dużo tego
U mnie trochę drgnelo jak przyczepilam ogromny plakat na szybie
Nie ma nic lepszego niz marketing szeptany wiec trzeba dopieszczac klientki które juz trafią - planuję wprowadzić mini upominki
Ja każdej klientce daję oliwkę do skórek. A w tym tygodniu z okazji dnia kobiet, prezent i peeling kawitacyjny gratis :)
parafina80
04-03-2014, 07:59
A jaką oliwke jesli możesz zdradzić? Dobrze na tym wychodzisz finansowo? Ja myślałam o szklanym pilniczku albo aptecznym olejku rycynowym...
Na Allepaznokcie są oliwki 5 ml za 1.60 zł ;) więc raczej się opłaca.
Ale one z oliwką nie mają wiele wspólnego :( też ich nakupiłam jak szalona i bardzo pożałowałam.
Mają twardy pędzelek, ale natluszczają... czemu pożałowałaś?
Sęk w tym że nie natłuszczają ;) porównując oliwkę którą stosuje po zabiegu do tej to mam wrażenie że to woda z zapachem. Klientki oczywiście bardzo się cieszą z prezentów ale ja mam wyrzuty sumienia że daję im coś co tak naprawdę jest lipą :(
Miałam kilka z Silcare, za 5 zł i one były fajne, pachniały z kwiatuszkami. Póżniej z Lalill za 2,50 chyba, fajnie pachniały i nie były wodniste :) a te też ładnie pachną, nie czuję żebym dawała lipę, bo nie jest to woda :) a klientka i tak dwa dni posmaruje i rzuci w kąt :)
Absolutnie nie twierdzę ze dajesz lipę, napisałam co ja czuje gdy porównuje jedną do drugiej ;)
Porównałam tą małą i z Silcare, nie różnią się dla mnie konsystencją :)
Możliwe bo ja też poprzednie oliwki z innych firm miałam podobne :) dopiero jak kiedyś przypadkowo kupiłam tą co mam teraz to się zdziwiłam jaka może być różnica :) tylko ze ja je kupowałam po 10 zł a teraz są po 50 :( ale zaraz nas wygonią z tego tematu więc ciiii :)
Ja w ramach reklamy zmieniłam na FB zdjecie w tle i miniaturke. Wklejam Wam i ocencie :) mi sie podoba - kumpela ktora sie zajmuje grafiką mi projektowala. Jeszcze bym chciala wizytowki nowe :)
kiwaczek2
09-03-2014, 17:41
chciałam kiedyś mieć taką nazwę, ale nikomu się nie podoało :D ale ja uwazam że fajna.
co do logo - fajne.
zdjęcie główne - nie wiem. patrze i nie wiem. mało wyraźne są zdjęcia. ogolne wrazenei dobre/
niech inni się wypowiedzą.
Mi sie podoba to zdjecie w tle :) mam to w 'gratisie' robione wiec nie chce za duzo wymyslac a logo to byl 100% moj pomysl ! :)
Kiwaczku ja wlasciwie nie wiem skad ta nazwe wzielam. Wstalam rano z myslą 'bedzie Paznokciarnia' :P a u mnie tez byly rozne opinie, ale klientki i Panie w hurtowni mowia 'o jaka fajna nazwa' :) i od razu wiadomo czym sie zajmuje.
kiwaczek2
10-03-2014, 08:20
ja nie mówię że mi się nie podoba :D
natalia268
10-03-2014, 16:10
Zdjęcie w tle fajne :)
Logo jakoś do mnie nie przemawia, ale chyba dlatego ze mam 'konkurencję' która się tak nazwała ;p + po wpisaniu w google tej nazwy nic ładnego nie wyskakuje..
konwalia1515
11-03-2014, 08:34
Mnie się bardzo podoba:) takie inne:) super:) i nazwa też bardzo pomysłowa:)
(...)przypadkowo kupiłam tą co mam teraz to się zdziwiłam jaka może być różnica :) tylko ze ja je kupowałam po 10 zł a teraz są po 50 :( (...)
moim zdaniem cena nie jest wyznacznikiem.. niestety musimy sprawdzić produkt by przekonać się czy jet zły czy dobry
kiedyś jadąc na pokaz zabrałam po drodze znajomą- ta w ramach podziękowania dała mi 2 oliwki INDIGO ("Seventh Heaven (http://www.indigo-nails.com/oliwki-indigo/226-oliwka-indigo-01-seventh-heaven.html)" i "Raspberry Love (http://www.indigo-nails.com/oliwki-indigo/801-oliwka-indigo-10-raspberry-love.html)" )
włożyła je do schowka a ja o nich zapomniałam.
przypomniałam sobie o nich jak było -3st C i były zamarznięte (!!) wniosek?
prawdziwa oliwka nie zamarza w takiej temperaturze ;]
A gdzie napisałam że jest wyznacznikiem bo nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cytatem? :)
AnastazjaB
21-03-2014, 02:43
Hmmm... dwie sprawy.
Skąd stwierdzenie, że oliwki nie zamarzają? Oczywiście, że zamarzają zależnie na bazie jakiej substancji będzie zrobiona oliwka, będzie to różna temperatura. Oleje najpierw mętnieją, potem krzepną, a na końcu zamarzają.
Po drugie, oliwka do paznokci może być oliwką tylko z nazwy. Nie jest tutaj określona w żadne sposób substancja którą ma być paznokciowa oliwka.
Ma spełniać funkcje - natłuszczać, nawilżać i zabezpieczać skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Zamiennie zamiast oliwki można bez problemu użyć np. masła shea ;)
Koniec offtopowania. To nie temat o oliwkach.
Wracamy do tematu głównego.
Dziewczyny znacie może jakiegoś pewnego sprzedawcę na Allegro, który robi wizytówki w przystępnej cenie?
Ja robilam w Cztery Kolory przez allegro i mam piekne wizytowki :) !
nanami jakie fantastyczne logo
Iosa dziękuję ! Był to w stu procentach mój pomysł, koleżanka ktoóra jest grafikiem go zrealizowała :)
Ja zamawiałam wizytówki tam gdzie Sylla i jestem zadowolona :) Askonet na Allegro
Basiczek
25-01-2015, 13:57
A myślałyście może o zarejestrowaniu się w takiej wyszukiwarce salonów kosmetycznych i fryzjerskich: http://ladytime.pl (http://forum.wzorki.info/Niedopuszczalne jest: 1) palenie w zakÅadzie wyrobów tytoniowych poza miejscami wyraźnie wyodrÄbnionymi w tym celu; 2) wprowadzanie zwierzÄ
t do zakÅadu. § 10 1. Do wykonywania zabiegów używa siÄ wyÅÄ
cznie technicznieâ sprawnych narzÄdzi i urzÄ
dzeÅ oraz preparatów o aktualnym terminie ważnoÅci i zaleconym stÄżeniu. 2. Do dezynfekcji używa siÄ Årodków dopuszczonych do obrotu.â § 11 1. NarzÄdzia przechowuje siÄ w warunkach zabezpieczajÄ
cych je przed zanieczyszczeniem lub uszkodzeniem.â 2.â NarzÄdzia lub ich czÄÅci, których stosowanie: 1) nie powoduje naruszenia ciÄ
gÅoÅci tkanek, po każdym użyciu dokÅadnie czyÅci siÄ, myje i dezynfekuje; 2) powoduje naruszenie ciÄ
gÅoÅci tkanek, po każdym użyciu poddaje siÄ dezynfekcji, a nastÄpnie myje i sterylizuje. 3. NarzÄdzia wykonane z materiaÅów, o których budowa uniemożliwiaâ poddanie ich sterylizacji, dezynfekuje siÄ przy użyciu Årodków, których mowa w § 10 ust. 2. 4.â Niedopuszczalne jest wielokrotne używanie narzÄdzi przeznaczonych do jednorazowego użytku. 5. NarzÄdzia jednorazowego użytku używane przy Åwiadczeniu usÅug,â powodujÄ
ce naruszenie ciÄ
gÅoÅci tkanek, bezpoÅrednio po użyciu odkÅada siÄ do zamykanych, szczelnych pojemników o nienasiÄ
kliwych Åcianach. §12 NarzÄdzia wielorazowego użytku naruszajÄ
ce ciÄ
gÅoÅÄ tkanek poddaje siÄ sterylizacji lub dezynfekuje przy użyciu Årodków, o których mowa w § 10 ust. 2. §13 1. Preparaty kosmetyczne wykorzystywane przy Åwiadczeniu usÅugâ przechowuje siÄ, w oryginalnych opakowaniach, w sposób chroniÄ
cy je przed utratÄ
ich wÅaÅciwoÅci. 2. Jeżeli preparat kosmetyczny jest przechowywany w opakowaniuâ innym niż oryginalne, na opakowaniu tym umieszcza siÄ etykietÄ zawierajÄ
cÄ
nazwÄ preparatu, jego wytwórcÄ oraz termin, do którego może byÄ użyty. 3. Na pojemnikach zawierajÄ
cych roztwór preparatówâ kosmetycznych i Årodków, o których mowa w § 10 ust. 2, umieszcza siÄ etykietÄ zawierajÄ
cÄ
: 1) nazwÄ preparatu lub Årodka; 2) datÄ przygotowania roztworu; 3) termin, do którego może byÄ użyty; 4) imiÄ i nazwisko osoby przygotowujÄ
cej roztwór. 4. Niedopuszczalne jest stosowanie preparatów kosmetycznychâ niespeÅniajÄ
cych wymagaÅ okreÅlonych w przepisach o kosmetykach oraz o substancjach i preparatach chemicznych. § 14 Pomieszczenie lub miejsce do przechowywania sprzÄtu do utrzymania czystoÅci wyposaża siÄ w zamontowany na wysokoÅci 0,5 m od podÅogi zlew, z tym że w zakÅadach, w których znajdujÄ
siÄ nie wiÄcej niż 3 stanowiska dopuszcza siÄ wydzielenie miejsca wyposażonego w zawór ze zÅÄ
czkÄ
do wÄża oraz wpust podÅogowy z syfonem. § 15 Przedmioty stanowiÄ
ce wyposażenie zakÅadu, w szczególnoÅci meble, powinny mieÄ gÅadkÄ
, nie wchÅaniajÄ
cÄ
kurzu i wody powierzchniÄ, odpornÄ
na uszkodzenia mechaniczne i dziaÅanie Årodków, o których mowa w § 10 ust. 2. § 16 1. Tampony, pÅatki, gaziki z waty, lignina i rÄczniki papierowe, zwane dalej âmateriaÅamiâ, używa siÄ jednorazowo.â 2. MateriaÅy używane w czasie Åwiadczenia usÅug mogÄ
cychâ powodowaÄ naruszenie ciÄ
gÅoÅci tkanek, przechowuje siÄ w opakowaniach, na których umieszcza siÄ etykietÄ zawierajÄ
cÄ
datÄ ich sterylizacji. 3. W czasie Åwiadczenia usÅug mogÄ
cych powodowaÄ naruszenieâ ciÄ
gÅoÅci tkanek używa siÄ wyÅÄ
cznie jaÅowych materiaÅów, które przechowuje siÄ oddzielnie w opakowaniach sterylizacyjnych, zabezpieczajÄ
cych je przed wtórnym skażeniem. § 17 1. W zakÅadzie ustala siÄ instrukcjÄ postÄpowania z odpadami.â 2. Odpady powinny byÄ gromadzone w pojemnikach zamykanych, zaopatrzonych w worki foliowe.â 3. Pojemniki, o których mowa w ust. 2, umieszcza siÄ w każdym pomieszczeniu zakÅadu, w którym sÄ
Åwiadczone usÅugi.â 4. Zużyte materiaÅy, które mogÅy ulec zanieczyszczeniu krwiÄ
lubâ wydzielinami, gromadzi siÄ w oznakowanych, przeznaczonych do tego celu pojemnikach lub w workach foliowych. § 18 1. W zakÅadach, o których mowa w § 1 pkt 1 lit. a - c, wyróbâ peruk, zabiegi kosmetyczne oraz tatuażu odbywajÄ
siÄ w wydzielonych pomieszczeniach wyposażonych w umywalki z doprowadzonÄ
ciepÅÄ
i zimnÄ
wodÄ
. 2. Przy Åwiadczeniu usÅug używa siÄ wyÅÄ
cznie czystej bielizny.â 3. Pracownicy zatrudnieni w zakÅadzie noszÄ
czystÄ
odzież roboczÄ
â lub ochronnÄ
, wykonanÄ
z materiaÅów umożliwiajÄ
cych jej dezynfekcjÄ. § 19 1. W zakÅadzie fryzjerskim wydziela siÄ stanowisko do mycia iâ farbowania wÅosów wyposażone w umywalkÄ z doprowadzonÄ
ciepÅÄ
i zimnÄ
wodÄ
. 2. Przed Åwiadczeniem usÅug wyroby perukarskie lub wÅosyâ naturalne przeznaczone do tych wyrobów, myje siÄ przy użyciu Årodków przeznaczonych do tego celu. § 20 W zakÅadach kosmetycznych, w których stosuje siÄ preparaty kosmetyczne powodujÄ
ce zewnÄtrzne zanieczyszczenie ciaÅa, wydziela siÄ ÅazienkÄ wyposażonÄ
w natrysk, miskÄ ustÄpowÄ
oraz umywalkÄ, dostÄpnÄ
bezpoÅrednio z pomieszczenia, w którym sÄ
Åwiadczone usÅugi. § 21 1. W zakÅadzie, w którym sÄ
Åwiadczone usÅugi w zakresie pedicure, wydziela siÄ stanowisko o powierzchni co najmniej 6 mâ2, odizolowane od innych stanowisk. 2. Stanowisko, o którym mowa w ust. 1, wyposaża siÄ w:â 1) brodzik do moczenia nóg z bieżÄ
cÄ
ciepÅÄ
i zimnÄ
wodÄ
lub 2) przenoÅny brodzik do moczenia nóg, który myje siÄ i dezynfekuje po każdym użyciu. § 22 Do przekÅuwania ciaÅa stosuje siÄ wyÅÄ
cznie pistolety, w których elementy majÄ
ce kontakt z ciaÅem sÄ
jaÅowe. § 23 1. W zakÅadach odnowy biologicznej, w których znajdujÄ
siÄâ pomieszczenia do ÄwiczeÅ fizycznych, masażu wodnego lub sauny, wydziela siÄ szatnie. 2. W szatniach, o których mowa w ust. 1, oprócz pomieszczenia doâ przechowywania odzieży wydziela siÄ pomieszczenie, wyposażone w co najmniej jeden natrysk, umywalkÄ i ustÄp. 3. PowierzchniÄ w pomieszczeniu do przechowywania odzieżyâ dostosowuje siÄ do maksymalnej liczby osób korzystajÄ
cych z usÅug Åwiadczonych w zakÅadzie, przy czym powierzchnia ta powinna wynosiÄ nie mniej niż 0,5 m2 wolnej powierzchni podÅogi na osobÄ. 4. Pomieszczenie, o którym mowa w ust. 3, wyposaża siÄ w miejscaâ do siedzenia oraz w szafki lub wieszaki na odzież, oddzielne dla każdego korzystajÄ
cego z usÅug Åwiadczonych w zakÅadzie. 5.â Pomieszczenie, o którym mowa w ust. 2, powinno byÄ: 1) dostÄpne bezpoÅrednio z pomieszczenia do przechowywania odzieży; 2) wyposażone co najmniej w: a)â â 1 natrysk dla 10 osób, b)â â 1 umywalkÄ dla 10 osób, c)â â 1 ustÄp. 6. W przypadku zorganizowania w zakÅadzie, o którym mowa w ust.â 1, wspólnych ÄwiczeÅ dla kobiet i mÄżczyzn, wydziela siÄ osobne szatnie dla kobiet i mÄżczyzn. 7. Dopuszcza siÄ zorganizowanie wspólnego pomieszczenia doâ przechowywania odzieży, w przypadku wydzielenia co najmniej jednej kabiny do przebierania. 8. Dopuszcza siÄ korzystanie z ustÄpu w znajdujÄ
cego siÄ wâ pomieszczeniu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli ustÄp ten jest dostÄpny także z dróg komunikacji ogólnej. § 24 1. Pomieszczenia do ÄwiczeÅ fizycznych wyposaża siÄ wâ klimatyzacjÄ lub wentylacjÄ mechanicznÄ
, o wydajnoÅci zapewniajÄ
cej przepÅyw powietrza zewnÄtrznego w iloÅci co najmniej 50 m3/godz. na jednÄ
osobÄ, przy uwzglÄdnieniu maksymalnej liczby osób korzystajÄ
cych z usÅug Åwiadczonych w zakÅadzie. 2.â W siÅowniach iloÅÄ powietrza, o której mowa w ust. 1, powinna wynosiÄ co najmniej 100 m3/godz. na jednÄ
osobÄ. 3. W pomieszczeniu solarium, masaży mokrych oraz wâ pomieszczeniach, w których znajdujÄ
siÄ natryski i Åaźnie parowe instaluje siÄ wentylacjÄ mechanicznÄ
nawiewno-wywiewnÄ
, podciÅnieniowÄ
. 4. Materace do ÄwiczeÅ w zakÅadach odnowy biologicznej powinnyâ byÄ wykonane z materiaÅu Åatwo zmywalnego, odpornego na dziaÅanie Årodków, o których mowa w § 10 ust. 2. § 25 1. UrzÄ
dzenie do opalania oraz stanowisko do masażu suchegoâ umieszcza siÄ w wydzielonym pomieszczeniu lub miejscu, osÅoniÄtym Åciankami o wysokoÅci co najmniej 2 m. 2. Pomieszczenie lub miejsce, o których mowa w ust. 1, wyposaża siÄ w:â 1) zasobnik z rÄcznikami jednorazowego użytku; 2) Årodki dezynfekcyjne; 3) szafkÄ lub wieszak na odzież osób korzystajÄ
cych z usÅug. 3.â W solarium umieszcza siÄ Åóżka lub kabiny do opalania wyposażone w nawiew powietrza i regulacjÄ ich parametrów. 4. Åóżko lub kabinÄ do opalania po każdym użyciu dezynfekuje siÄ,â a informacjÄ o wykonaniu tej czynnoÅci umieszcza siÄ w widocznym miejscu. § 26 1. Osoby korzystajÄ
ce z masażu wodnego, Åaźni parowych i natrysków powinny posiadaÄ ochraniacze na stopy.â 2. W pomieszczeniu masażu wodnego, Åaźni parowej i wâ pomieszczeniu natrysków instaluje siÄ wpusty podÅogowe oraz zawory ze zÅÄ
czkÄ
do wÄża. 3. PrzepÅyw wody dla jednego sitka natryskowego powinien wynosiÄ co najmniej 40 l na osobÄ.â 4. W pomieszczeniu masażu przy stanowisku do masażu instaluje siÄâ umywalkÄ, dozownik mydÅa w pÅynie oraz umieszcza siÄ rÄczniki jednorazowego użytku. 5. W pomieszczeniach, o których mowa w ust. 1, nie stosuje siÄ podestów.â § 27 1. Osobom korzystajÄ
cym z sauny zapewnia siÄ oddzielne przebieralnie.â 2. W zakÅadzie, w którym znajdujÄ
siÄ pomieszczenia saunyâ wydziela siÄ pomieszczenie, skÅadajÄ
ce siÄ z co najmniej jednego natrysku, umywalki i ustÄpu. 3. Dopuszcza siÄ korzystanie przez osoby, o których mowa w ust.â 1, z innych przebieralni i zespoÅów sanitarnych, jeżeli znajdujÄ
siÄ w sÄ
siedztwie sauny. § 28 1. W zakÅadzie odnowy biologicznej organizuje siÄ pomieszczenieâ lub miejsce do wypoczynku dla osób korzystajÄ
cych z usÅug tego zakÅadu. 2. W pomieszczeniu do wypoczynku przy saunie zapewnia siÄ co najmniej 2 wymiany powietrza na godzinÄ.â § 29 Warunki Åwiadczenia usÅug w zakÅadach dziaÅajÄ
cych w dniu wejÅcia w życie rozporzÄ
dzenia bÄdÄ
dostosowane, w terminie dwóch lat od tego dnia, do wymagaÅ okreÅlonych w rozporzÄ
dzeniu. § 30 RozporzÄ
dzenie wchodzi w życie po upÅywie 3 miesiÄcy od dnia ogÅoszenia2). MINISTER ZDROWIA 1) Minister Zdrowia kieruje dziaÅem administracji rzÄ
dowej â zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporzÄ
dzenia z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie szczegóÅowego zakresu dziaÅania Ministra Zdrowia (Dz.U. Nr 93, poz. 833 oraz w Dz. U. z 2003 r. Nr 199, poz. 1941). 2) Niniejsze rozporzÄ
dzenie byÅo poprzedzone rozporzÄ
dzeniem Ministra Opieki SpoÅecznej z dnia 18 wrzeÅnia 1935 r. o przepisach sanitarnych dla zakÅadów fryzjerskich i golarskich (Dz. U. Nr 78, poz. 483 oraz z 1958 r. Nr 56, poz. 275), które utraciÅo moc z dniem 1 stycznia 2002 r. na podstawie art. 38 ustawy z dnia 6 wrzeÅnia 2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach. TreÅÄ rozporzÄ
dzenia pobrano ze strony internetowej Ministerstwa Zdrowia.) Tam jest sporo pazurków w całej Polsce więc klientki mają w czym wybierać, to i strona ma sporo czytelników.
parafina80
27-01-2015, 08:02
Jeśli chodzi o Ladytime to ja sie srogo zawiodłam - przyszło mi z tego kilka klientek, doslownie kilka, mniej niż 10 przez pół roku. Ale najbardziej zdenerwowalo mnie to że oni próbują za wszelką cenę naciągnąć ze jest inaczej np. wysyłają swoje pracownice albo umawiaja klientki ktore nagminnie nie przychodzą , a na koniec roku dostałam zestawienie które sie kompletnie nie pokrywalo z moim i co najśmieszniejsze wg ich zestawienia najwięcej klientek od nich miałam w trakcie mojego 3 tygodniowego urlopu :wow:
gosialicious
19-03-2015, 13:26
Planuje od wrzesnia wynajac miejsce w salonie i juz teraz mysle nad ulotkami.
U mnie sie sprawdza, sama wlascicielka salonu (od ktorej czekam na odp) powiedziala, ze u nas to podstawa ;)
Ulotki chce wrzucac do skrzynek pocztowych, na poczatku w poblizu salonu i z czasem troszke dalej. Sie nachodze ;] ;]
i teraz 2 sprawy :D
Czy powinnam zaoferowac 10%, czy 20% znizki przy ukazaniu tejze wlasnie ulotki??
Czy oferta 'znizka z ulotka' powinna byc wazna miesiac, czy dwa miesiace?
Nie chce sie wprowadzic w maliny ;)
Marcysiaa
15-07-2016, 15:30
Hej kochane, warto zrobic wizytówkę, jesli sie prowadzi własny biznes. Ja korzystam z 4create.eu i co jakiś czas po prostu zmieniam szablon. Mam już kilka szablonów teraz tylko trudny wybor w jakich kolorach.
Moja siostra jak otworzyła salon to pierwze co to ulotki zrobila i rozniosła po sąsiadach oraz znajomcyh. Wizytowki ma w salonie[COLOR="Silver"]
KatarzynaW
16-07-2016, 13:09
Teraz przede wszystkim liczy się reklama w Internecie. Zobacz sobie tę firmę: http://www.antygen.pl (http://www.antygen.pl/) oni zajmują się marketingiem internetowym, na pewno Ci pomogą.
ank13pietro
16-07-2016, 15:33
Dziewczyny, warto robić wizytówki, zanim mam dg? Już w sumie zaczęłam działaś "na rynku", ale działalność zakładam dopiero we wrześniu najwcześniej.
A ja ostatnio przeglądałam sobie internety jak co wieczór i pomyślałam, że przydałyby się jakieś nowe wizytówki bo i tak się powoli kończą stare i natknęłam się na bardzo atrakcyjną ofertę. W drukarni internetowej Diamond Druk mają naprawdę super ceny wizytówek, ale mają też jakieś bardziej nowoczesne - multiloft chyba? Są droższe ale bardzo ładne - mają kolory rdzeń. Można wziąć różowy. Marzą mi się takie białe wizytówki z różowym środkiem :D. Chyba sobie zamówię. Co o tym myślicie? Patrzcie Wizytówki Multiloft (http://diamond-druk.pl/wizytowki-multiloft)
założyłem nowy temat dot. promocji przez internet, bo wydaje mi się że ulotki i wizytówki to już odchodzą do lamusa - bynajmniej w przypadku mojego salonu ulotki nie działają totalnie. a wy co uważacie na temat ulotek - czy to jeszcze działa?
amelia90
14-09-2016, 13:50
Jakiś czas temu dowiedziałam się, że jest możliwość, aby stworzyć na słodyczach logo swojej firmy :) Cukierki następnie trafiają do większego grona odbiorców i możemy pozyskać nowych fanów :) Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, to warto zerknąć tutaj: Lizaki reklamowe, lizaki z logo - Słodkie Upominki (http://www.slodkieupominki.pl/katalog/slodycze-reklamowe/lizaki-reklamowe/) - uważam, że naprawdę dobra forma na reklamowanie swoich usług :)
POmyślcie o reklamach w waszym mieście na bannerach reklamowych przy drogach na przykład. Warto też zainteresować się relamą w internecie. Jakiś własny fanpage na facebooku plus jakaś prosta strona gdzię można się z wami skontaktować i obejrzeć pracę. Myślę, że sporo kobiet szuka w internecie takich informacji.
Takie bannery to już jest spory wydatek, nie wiem czy dla salonu byłoby to opłacalne. Ja jednak stawiam na ulotki, ale tez zdaję sobie sprawę, że trzeba jakoś na tą ulotkę zwrócić uwagę. Gdy jest kiepskiej jakości, to po prostu wędruje do kosza, a nie o to nam chodzi, by nasze pieniądze tam lądowały. Myślę natomiast o ulotkach składanych, jak przeglądałam oferty w sieci https://diamond-druk.pl/ulotki-skladane są dość niestandardowe i mało spotykane. Ceny takie, że spokojnie można sobie pozwolić na tego typu promocję i jeszcze wysyłka gratis. Tylko jeszcze wizji mi brakuje, co ma się na nich znajdować.
W dzisiejszych czasach najlepszą opcją chyba jest reklama w internecie - mam na myśli reklamę "targetowaną" - np. na Facebook'u. Są to niewielkie koszta, a efekty zadowalające.
Ja ostatnio się bawię różnymi programami, ale jeszcze nie jestem zadowolona z efektów, więc niestety nie pomogę. Za to zachęcam do zabawy, to wciągające :D
RenkaRenia
27-03-2017, 14:37
Koniecznie fanpage na facebooku i własna strona internetowa :) W tych czasach bez tego to ani rusz...
gosiaori
06-05-2017, 16:52
Jestem konsultantką od jakiegoś roku z pierwszymi sukcesami na koncie. Jeśli chcesz dołączyć do klubu - Pierwszego w województwach zachodnich i drugiego w Polsce to zapraszamy.
Daje na początek 20% zniżki i 14 dni na spłatę w ori. Więcej na fanpage'u Konsultant Oriflame Brojce
Daję możliwość kupienia towaru dla siebie lub prowadzenia sklepu internetowego i zarabiania ładnej sumki 😉 więcej na FB
Oriflame to trzy opcje sprzedaży a nie tylko chodzenie po domach. Zbierasz punkty na Orlenie? Zbieraj i za kosmetyki i wymieniaj na nagrody. Kosmetyki Cię uczulają? W rossmanie nie oddasz kosmetyku opróżnionego do 30%
4 dni w tygodniu poświęć na szkolenie razem z nami. Napisz do mnie na Konsultant Oriflame Brojce na FB.
Jest ogólnie bardzo wiele mozliwości:
ulotki
wizytówki
ewentualnie reklama za pomocą bilboardu ( na swoim salonie , bądź też wynajmując jakieś miejce reklamowe w swoim mieście). Bardzo wiele osob nie szuka informacji przez internet i wciąż bazuje na tradycyjnych formach reklamy.
Takie banery można zamawiać w drukarniach wielkoformatowych (polecam wybrać sprawdzoną drukarnię tego typu).
http://studio306.pl/
Wiesz ile kosztuje taki baner reklamowy? Jesli nie to Ci odpowiem: nie mało. Orientowałam sie ostatnio i nie dość,że trzeba zapłacic sporo ekipie za powieszenie to jeszcze trzeba płacić miesięcznie sporą kasę za to,że to wisi....
O wiele lepiej jest zostać przy wizytówkach czy ulotkach. Szczególnie,że w drukarniach internetowych można je zamówić sobie za grosze....
https://www.openprint.pl/
optometrysta
21-09-2017, 12:05
Zgadzam się, że w dzisiejszych czasach reklama w internecie to podstawa. Facebook, swoja strona. Dobrze, żebyś miała tam już jakieś wstawione swoje prace. Bo skoro zakładasz własny gabinet, to pewnie już masz doświadczenie :)
A ulotki są tak naprawdę bardzo mało kosztowną sprawą. Znajdź fajnego grafika, projekty takich ulotek to mniej niż 500 zł. A wydruk 100 czy 1000 sztuk jest baaardzo zbliżony cenowo. Najdroższe jest tzw. "uruchomienie maszyny", więc nikt nie drukuje 20 ulotek ;)
Myśle,że dobra wizytówka do dobra reklama. Ja w swoim salonie je posiadam i wiem,że dużo moich klientek zyskuje właśnie dzięki nim. Drukarnia Wrocław (http://www.reprotechnika.pl) osobiście to im zaufałam. Mają genialną jakość druku
Ulotki na pewno są fajnym rozwiązaniem szczególnie na początku jak otworzymy salon i chcemy zdobyć klientów - potem z doświadczenia wiem, że to już nie działa bo kolejne partie ulotek dostarczają nam te same osoby, więc tak naprawdę taka promocja mimo wszystko wychodzi drogo. Jak chcecie poinformować o promocjach, czy jakiś rabatach nowych usługach to fajnie się sprawdza aplikacja Gabi.net.pl - nie wiem czy ktoś korzystał?
W skrócie macie taki kalendarz on-line wizyty, który wysyła przypomnienie o wizytach - fajna opcja bo unikacie dziesiątek telefonów aby sprawdzić wizytę, druga sprawa możecie fajnie i łatwo poinformować klientów, których macie w bazie o np. nowej promocji, przesłać jakieś kody rabatowe. To u nas fajnie działa jeśli chodzi o zapełnienie takich martwych okresów, jak mamy dużo okienek robimy jakieś limitowane promocje i dzień się momentalnie zapełnia, bo na niektórych 10% rabatu działa naprawdę mobilizująco. Aplikacje mozna przetestować za darmo, potem koszt nie jest duży kilkanaście złotych.
maksinusia
27-06-2018, 18:29
Wizytówki muszą być, choćby tak sobie położone na recepcji, żeby klientki wiedziały, jak mają się umówić na kolejną wizytę, tak samo ulotki, szczególnie, jak jest jakiś nowy zabieg wprowadzany, to tam może być krótkie info o tym, żeby sobie wzięły i poczytały. Tyle, że fajnie by było, jakby im się wizytówka portfelu choć trochę wyróżniały od innych:
„Utarło się, że biznesowe wizytówki powinny mieć stonowane barwy. Jednak nie tylko czerń i biel nadają im „biznesowego” charakteru.*Wizytówki*multiloft to coś więcej niż pomysł na kolorową wizytówkę, to również skuteczny sposób na wyróżnienie się z tłumu.”, więcej: Wyróżnij się z tłumu ? wizytówki multiloft w kolorach tęczy - Printologia ? wszystko o druku, pracy w drukarni i poligrafii (http://printologia.pl/wyroznij-sie-tlumu-wizytowki-multiloft-kolorach-teczy/)
Z moich obserwacji wynika, że klienci najbardziej zwracają jednak uwagę na dobrą komunikację. I to pewnie właśnie jest przyczyną rozwoju telefonii internetowej w Polsce :) Ostatnio widziałam na https://dzinga.com/pl/blog/business-secrets/rozwoj-telefoni-w-polsce/ bardzo ciekawą infografikę, z której wynika, że w ciągu ostatnich 5 lat dynamiczna cyfryzacja w Polsce przyczyniła się do znacznej penetracji rynku ICT, a tym samym potężnej modernizacji telekomunikacji!
Ulotki to bardzo dobry pomysł. Tradycyjna forma reklamy zawsze będzie owocna. Polecam drukowanie wrocław w Reprotechnice (http://www.reprotechnika.pl) . Sama u nich drukowałam ulotki i nie pamiętam powyżej jakiej kwoty ale dostałam jakiś rabacik. Nic tak nie przyciąga klienta jak promocje :P
Na pewno zależy od rodzaju działalności i jego skali. Warto łączyć metody, na pewno dobrze zrobione ulotki jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Ale także warto przykładowo reklamować się w internecie, chociażby w wyszukiwarkach bądź stronach internetowych. Polecam się właśnie zainteresować jak Jak działa Google Ads (https://ppcefekt.pl/google-ads-co-to-jest/) bo przynosi wiele korzyści.
To co mogę Wam polecić w kontekście reklamy jeśli chodzi o lokale gastronomiczne czy hotelowe to wirtualny spacer ! Sama zdecydowałam się na takich ruch i skorzystałam z oferty dostępnej na stronie https://wirtualne-spacery.pl/ . Jak dla mnie dość mocno podnosi to renomę takiego miejsca, ale przede wszystkim to o co chodzi w tym wątku... Reklamuje i zachęca wystrojem do przybycia ;)
Najlepsza reklama w tych czasach to reklama w internecie :D Wszystkie panie teraz szukają jakichś salonów przez internet. Google czy Facebook, dlatego fajnie ogarnąć sobie Kampanie reklamowe Google Ads (https://hot-creations.pl/kampanie-google-ads), które dają natychmiastowy efekt :)
Ogólnie kolorowe etykiety znajdziesz w sklepie internetowym https://www.hit-kody.com.pl/pl/hkk-print/ Jak sam możesz zobaczyć ceny nie są wygórowane, a produkt wygląda na naprawdę porządny. Skorzystajcie sobie, jeśli tylko macie okazje, bo myślę, że potrzebne etykiety powinny być jak najlepszej jakości.
Samantia
24-09-2020, 13:55
Pod uwagę warto na pewno wziąć również reklamę zewnętrzną. Firma PRO-KOMP (https://www.pro-komp.com.pl/) ma świetne usługi tego typu, które gwarantują efekty w krótkim czasie. Warto skorzystać, jeśli zależy wam na rozwoju swojej firmy.
Moim zdaniem dobrą formą reklamy będą ulotki i plakaty reklamowe rozwieszane w okolicy firmy. Ja tak zrobiłam i dało to dobre efekty, miałam dzięki temu więcej klientów. Tutaj https://chroma.pl/pl macie drukarnię internetową w której zamówicie takie rzeczy w dobrej cenie i dobrej jakości.
Dobrze jest też pomyśleć o pozycjonowaniu, to bardzo dużo daje. Bardzo dobrze sprawdza się w tym agencja interaktywna webrange (https://www.webrange.pl). Poza pozycjonowaniem oferują też tworzenie storn internetowych, a to swego rodzaju wizytówka firmy, więc też trzeba o do zadbać ;P.