Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Jak się zareklamować / ulotki / wizytówki



Strony : 1 [2]

zania37
23-01-2014, 18:16
Ja mam stronę internetowa, ale szczerze mówiąc przez 7 miesięcy miałam
tylko trzy klientki które znalazły mnie przez moja stronę
Mam tez ogłoszenie na popularnej stronie gdzie każdy szukam tam jak cos chce kupic itd
dodam ze zapłaciłam za to zeby co tydzień moje ogłoszenie wędrowało na
początek strony
Ogólnie chyba najwiecej klientek mam z polecenia, ostatnie dwa miesiące
były piękne porównując z początkami
Babki wiedza ze jak poleca mnie dalej, i te przyjdą, to co jakiś czas bedą mieć
dowolna usługę darmowa
Teraz zastanawiam sie nad jakimiś gratisami od czasu do czasu
zeby im sie miłej zrobiło
I zeby jeszcze chętniej mnie polecaly

nanami7
27-02-2014, 20:42
To ja Wam powiem, że mi chyba najwiecej klientek przyszło po tym jak utworzyłam strone FanPage na FB. Jak robie pazurki, to później wklejam foto, oznaczam daną klientke i kolejna jej koleżanka widzi i tez przychodzi ;)

teraz też założyłam działalnosc i szukam dodatkowej formy reklamy i mysle o potykaczu, bo ulotki to chyba bez sensu... i tak ludzie wyrzucaja nawet nie czytajac wiem po sobie...

kiwaczek2
27-02-2014, 21:07
ja miałam juz wszystko i to w róznych działanościach, nie tylko paznokcie/rzesy. uważam, że jedyne co ma sens to fb/www i polecenie.

ania38
27-02-2014, 23:37
najlepsza to poczta pantoflowa,czyli zadowolone klientki!

asiek
28-02-2014, 00:45
Ja mam fb, bloga, po założeniu działalności zrobiłam ulotki, wizytówki. Ulotki daje każdej klientce która przyjdzie do salonu, bo jestem w salonie odnowy biologicznej, oraz jak idę gdzieś np. do banku to również zostawiam :) w sklepie, w urzędzie, wszędzie dosłownie, może ktoś się skusi, reklama w gazecie lokalnej dużo daje, zwłaszcza jak się zrobi bon -20% i trzeba wyciąć z gazety :) i dobra jest współpraca z salonem w którym się robi pazurki jak np w moim przypadku :)

nanami7
28-02-2014, 09:59
Asia super masz te wizytowki, ladna kolorystyka i czytelna. Ja teraz zrobilam Promo na 8Marca. Na FB prosze moje zaufane klientki o udostepnienie a niektore same udostepniają :) wrzuce Wam. Sama to zrobilam wiec prosze sie nie smiac :D

iosa
28-02-2014, 10:13
ja myślałam o reklamie na samochodzie - ale badania marketingowe podobno wykazują, że ta forma reklamy ma zerową skuteczność.

ma może ktoś doświadczenia w tej kwestii ?

parafina80
28-02-2014, 16:24
Iosa bardzo fajny fp - zdjęcie paznokci z wyrabianiem ciasta - genialne :ok:
Zostalam twoim fanem

do reklamowania sie sa inne tematy ... :)

kiwaczek2
28-02-2014, 20:12
ja mam na aucie - całe auto w kwiatki wiec stwierdziłam ze jak jeszcze dodam adres www na szybie to świat mi się nie zawali, skoro i tak oklejony. (lepszej foty nie mam)
ale nie - żadnych klientek z tego nie mam. z ulotki 1. z gazety lokalnej zero.
nie robiłam jakiejś wybitnej reklamy tylko zwykły napis z tyłu i tyle.
wiem ze Cataleya ma również na szybie.

jeszcze fota bokiem, nie wiem czemu :)

iosa
28-02-2014, 22:58
Kiwaczku jaki masz kolorowy samochód :) i psinka jaka maleńka :) Ja z pewnością też swój obkleję - w końcu taka formy reklamy kosztuje tylko raz - a nóż akurat zadziała.

Ulotki są do niczego. koleżanka wydała sporo pieniędzy w lokalnej prasie na reklamę ( fitness) - miała tylko 1 odzew.

parafina80 - to zdjęcie nie jest moje - ja udostępniłam zdjęcie Mistero Milano - bo mi też się ono bardzo podobało :)

kiwaczek2
28-02-2014, 23:53
Mnie napis www na szybe oraz drugi przedluzanie rzes w sumie wyszlo 30zl. Wiadomo to tylko napis.bez bajerow.

nanami7
01-03-2014, 00:10
a ile kosztuja takie banery z samym napisem ? takie metalowe do przymocowania np z nazwą? Macie jakies doswiadczenia ? :)

kiwaczek2
01-03-2014, 07:52
jakie metalowe? baner to plastikowa szmata :D nanami wytłumacz co maszna myśli:)

Izi
01-03-2014, 09:37
Może Nanami chodzi o magnez na samochód? Ja też o tym myślałam bo można przyczepiać i zdejmować kiedy się chce. Tylko chyba jednak lepiej jak jest na szybie tak jak u Kiwaczka.
Albo o szyld chodzi?

U mnie najlepiej sprawdza się poczta pantoflowa i fb. Przyciągają też różne "promocje". Przez cały grudzień wszystkie klientki losowały u mnie prezenty - drobiazgi np. kubeczek i czekoladki, bransoletka, kupon rabatowy itp. - banan na ustach bezcenny:D Na pierwsze 100 like na fb też zrobiłam zniżki i oferty specjalne - zarezerwowane wszystkie miejsca w moment. Część z tych osób została na stałe a druga część stosowała dla mnie marketing trzepotany:skacze:

Miałam dwie edycje ogłoszeń w lokalnej gazecie - jeden telefon z zapytaniem o cenę i tyle z tego:/

Wizytówki zostawiłam u znajomej w sklepie kosmetycznym a nad ulotkami się zastanawiałam ale sama nie lubię takiego "spamowania" więc na tą chwilę odpuszczam.

nanami7
01-03-2014, 15:47
Aaaaaa chodzilo mi o szyld :D o ja guuuupia ! :D Szyld zeby powiesic nad oknem w salonie.

Ladyss
01-03-2014, 17:45
To wszystko zależy od wielkości jaki byś chciała. Na allegro jest tego masa więc musisz tam zerknąć :) Ja akurat dostałam od właściciela lokalu duży, dwustronny, podświetlany więc dorobiłam sobie tylko naklejki na pleksi (zapłaciłam 140 zł). Taki jak mam na allegro to koszt około tysiąca zł.
Jeśli chodzi o reklamę to u mnie tylko i wyłącznie działa blog. Miałam robione promocje, ogłoszenia na tablicy, kupony w gazecie, fanpage na fb ale bloga nic nie pobija. Cały salon dzięki niemu funkcjonuje :)

katiaa162
02-03-2014, 23:23
Dziewczyny w jakim formacie drukowac vouchery? I na jakim papierze?? Co radzicie?

Project juz mam :D

kiwaczek2
03-03-2014, 08:17
noble ci robilo czy użyczyłaś ich foty?
z jednej strony fajnie by było wsadzić voucher do portfela czyli wielkości wizytówki, z drugiej taka wielkość to taka mała jak na voucher :)

katiaa162
03-03-2014, 10:09
Pisalam do Noble, ale nie maja wiec sama zaprojektowalam :D

parafina80
04-03-2014, 07:15
Ulotki w dzisiejszych czasach to juz nie maja szans - za dużo tego
U mnie trochę drgnelo jak przyczepilam ogromny plakat na szybie
Nie ma nic lepszego niz marketing szeptany wiec trzeba dopieszczac klientki które juz trafią - planuję wprowadzić mini upominki

asiek
04-03-2014, 07:39
Ja każdej klientce daję oliwkę do skórek. A w tym tygodniu z okazji dnia kobiet, prezent i peeling kawitacyjny gratis :)

parafina80
04-03-2014, 07:59
A jaką oliwke jesli możesz zdradzić? Dobrze na tym wychodzisz finansowo? Ja myślałam o szklanym pilniczku albo aptecznym olejku rycynowym...

asiek
05-03-2014, 08:52
Na Allepaznokcie są oliwki 5 ml za 1.60 zł ;) więc raczej się opłaca.

Ladyss
05-03-2014, 10:58
Ale one z oliwką nie mają wiele wspólnego :( też ich nakupiłam jak szalona i bardzo pożałowałam.

asiek
06-03-2014, 10:53
Mają twardy pędzelek, ale natluszczają... czemu pożałowałaś?

Ladyss
06-03-2014, 15:59
Sęk w tym że nie natłuszczają ;) porównując oliwkę którą stosuje po zabiegu do tej to mam wrażenie że to woda z zapachem. Klientki oczywiście bardzo się cieszą z prezentów ale ja mam wyrzuty sumienia że daję im coś co tak naprawdę jest lipą :(

asiek
07-03-2014, 00:16
Miałam kilka z Silcare, za 5 zł i one były fajne, pachniały z kwiatuszkami. Póżniej z Lalill za 2,50 chyba, fajnie pachniały i nie były wodniste :) a te też ładnie pachną, nie czuję żebym dawała lipę, bo nie jest to woda :) a klientka i tak dwa dni posmaruje i rzuci w kąt :)

Ladyss
07-03-2014, 07:10
Absolutnie nie twierdzę ze dajesz lipę, napisałam co ja czuje gdy porównuje jedną do drugiej ;)

asiek
07-03-2014, 09:55
Porównałam tą małą i z Silcare, nie różnią się dla mnie konsystencją :)

Ladyss
07-03-2014, 13:49
Możliwe bo ja też poprzednie oliwki z innych firm miałam podobne :) dopiero jak kiedyś przypadkowo kupiłam tą co mam teraz to się zdziwiłam jaka może być różnica :) tylko ze ja je kupowałam po 10 zł a teraz są po 50 :( ale zaraz nas wygonią z tego tematu więc ciiii :)

nanami7
09-03-2014, 14:39
Ja w ramach reklamy zmieniłam na FB zdjecie w tle i miniaturke. Wklejam Wam i ocencie :) mi sie podoba - kumpela ktora sie zajmuje grafiką mi projektowala. Jeszcze bym chciala wizytowki nowe :)

kiwaczek2
09-03-2014, 17:41
chciałam kiedyś mieć taką nazwę, ale nikomu się nie podoało :D ale ja uwazam że fajna.
co do logo - fajne.
zdjęcie główne - nie wiem. patrze i nie wiem. mało wyraźne są zdjęcia. ogolne wrazenei dobre/
niech inni się wypowiedzą.

nanami7
09-03-2014, 21:43
Mi sie podoba to zdjecie w tle :) mam to w 'gratisie' robione wiec nie chce za duzo wymyslac a logo to byl 100% moj pomysl ! :)
Kiwaczku ja wlasciwie nie wiem skad ta nazwe wzielam. Wstalam rano z myslą 'bedzie Paznokciarnia' :P a u mnie tez byly rozne opinie, ale klientki i Panie w hurtowni mowia 'o jaka fajna nazwa' :) i od razu wiadomo czym sie zajmuje.

kiwaczek2
10-03-2014, 08:20
ja nie mówię że mi się nie podoba :D

natalia268
10-03-2014, 16:10
Zdjęcie w tle fajne :)
Logo jakoś do mnie nie przemawia, ale chyba dlatego ze mam 'konkurencję' która się tak nazwała ;p + po wpisaniu w google tej nazwy nic ładnego nie wyskakuje..

konwalia1515
11-03-2014, 08:34
Mnie się bardzo podoba:) takie inne:) super:) i nazwa też bardzo pomysłowa:)

rzęsowa
18-03-2014, 08:07
(...)przypadkowo kupiłam tą co mam teraz to się zdziwiłam jaka może być różnica :) tylko ze ja je kupowałam po 10 zł a teraz są po 50 :( (...)

moim zdaniem cena nie jest wyznacznikiem.. niestety musimy sprawdzić produkt by przekonać się czy jet zły czy dobry

kiedyś jadąc na pokaz zabrałam po drodze znajomą- ta w ramach podziękowania dała mi 2 oliwki INDIGO ("Seventh Heaven (http://www.indigo-nails.com/oliwki-indigo/226-oliwka-indigo-01-seventh-heaven.html)" i "Raspberry Love (http://www.indigo-nails.com/oliwki-indigo/801-oliwka-indigo-10-raspberry-love.html)" )
włożyła je do schowka a ja o nich zapomniałam.
przypomniałam sobie o nich jak było -3st C i były zamarznięte (!!) wniosek?
prawdziwa oliwka nie zamarza w takiej temperaturze ;]

Ladyss
18-03-2014, 12:49
A gdzie napisałam że jest wyznacznikiem bo nie bardzo rozumiem o co chodzi z tym cytatem? :)

AnastazjaB
21-03-2014, 02:43
Hmmm... dwie sprawy.

Skąd stwierdzenie, że oliwki nie zamarzają? Oczywiście, że zamarzają zależnie na bazie jakiej substancji będzie zrobiona oliwka, będzie to różna temperatura. Oleje najpierw mętnieją, potem krzepną, a na końcu zamarzają.

Po drugie, oliwka do paznokci może być oliwką tylko z nazwy. Nie jest tutaj określona w żadne sposób substancja którą ma być paznokciowa oliwka.
Ma spełniać funkcje - natłuszczać, nawilżać i zabezpieczać skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Zamiennie zamiast oliwki można bez problemu użyć np. masła shea ;)

nanami7
23-03-2014, 20:18
Koniec offtopowania. To nie temat o oliwkach.
Wracamy do tematu głównego.

Honey
17-06-2014, 16:36
Dziewczyny znacie może jakiegoś pewnego sprzedawcę na Allegro, który robi wizytówki w przystępnej cenie?

nanami7
17-06-2014, 22:54
Ja robilam w Cztery Kolory przez allegro i mam piekne wizytowki :) !

iosa
17-06-2014, 23:39
nanami jakie fantastyczne logo

nanami7
18-06-2014, 10:06
Iosa dziękuję ! Był to w stu procentach mój pomysł, koleżanka ktoóra jest grafikiem go zrealizowała :)

Honey
31-07-2014, 14:56
Ja zamawiałam wizytówki tam gdzie Sylla i jestem zadowolona :) Askonet na Allegro

Basiczek
25-01-2015, 13:57
A myślałyście może o zarejestrowaniu się w takiej wyszukiwarce salonów kosmetycznych i fryzjerskich: http://ladytime.pl (http://forum.wzorki.info/Niedopuszczalne jest: 1) palenie w zakładzie wyrobów tytoniowych poza miejscami wyraźnie wyodrębnionymi w tym celu; 2) wprowadzanie zwierząt do zakładu. § 10 1. Do wykonywania zabiegów używa się wyłącznie technicznie  sprawnych narzędzi i urządzeń oraz preparatów o aktualnym terminie ważności i zaleconym stężeniu. 2. Do dezynfekcji używa się środków dopuszczonych do obrotu.  § 11 1. Narzędzia przechowuje się w warunkach zabezpieczających je przed zanieczyszczeniem lub uszkodzeniem.  2.  Narzędzia lub ich części, których stosowanie: 1) nie powoduje naruszenia ciągłości tkanek, po każdym użyciu dokładnie czyści się, myje i dezynfekuje; 2) powoduje naruszenie ciągłości tkanek, po każdym użyciu poddaje się dezynfekcji, a następnie myje i sterylizuje. 3. Narzędzia wykonane z materiałów, o których budowa uniemożliwia  poddanie ich sterylizacji, dezynfekuje się przy użyciu środków, których mowa w § 10 ust. 2. 4.  Niedopuszczalne jest wielokrotne używanie narzędzi przeznaczonych do jednorazowego użytku. 5. Narzędzia jednorazowego użytku używane przy świadczeniu usług,  powodujące naruszenie ciągłości tkanek, bezpośrednio po użyciu odkłada się do zamykanych, szczelnych pojemników o nienasiąkliwych ścianach. §12 Narzędzia wielorazowego użytku naruszające ciągłość tkanek poddaje się sterylizacji lub dezynfekuje przy użyciu środków, o których mowa w § 10 ust. 2. §13 1. Preparaty kosmetyczne wykorzystywane przy świadczeniu usług  przechowuje się, w oryginalnych opakowaniach, w sposób chroniący je przed utratą ich właściwości. 2. Jeżeli preparat kosmetyczny jest przechowywany w opakowaniu  innym niż oryginalne, na opakowaniu tym umieszcza się etykietę zawierającą nazwę preparatu, jego wytwórcę oraz termin, do którego może być użyty. 3. Na pojemnikach zawierających roztwór preparatów  kosmetycznych i środków, o których mowa w § 10 ust. 2, umieszcza się etykietę zawierającą: 1) nazwę preparatu lub środka; 2) datę przygotowania roztworu; 3) termin, do którego może być użyty; 4) imię i nazwisko osoby przygotowującej roztwór. 4. Niedopuszczalne jest stosowanie preparatów kosmetycznych  niespełniających wymagań określonych w przepisach o kosmetykach oraz o substancjach i preparatach chemicznych. § 14 Pomieszczenie lub miejsce do przechowywania sprzętu do utrzymania czystości wyposaża się w zamontowany na wysokości 0,5 m od podłogi zlew, z tym że w zakładach, w których znajdują się nie więcej niż 3 stanowiska dopuszcza się wydzielenie miejsca wyposażonego w zawór ze złączką do węża oraz wpust podłogowy z syfonem. § 15 Przedmioty stanowiące wyposażenie zakładu, w szczególności meble, powinny mieć gładką, nie wchłaniającą kurzu i wody powierzchnię, odporną na uszkodzenia mechaniczne i działanie środków, o których mowa w § 10 ust. 2. § 16 1. Tampony, płatki, gaziki z waty, lignina i ręczniki papierowe, zwane dalej „materiałami”, używa się jednorazowo.  2. Materiały używane w czasie świadczenia usług mogących  powodować naruszenie ciągłości tkanek, przechowuje się w opakowaniach, na których umieszcza się etykietę zawierającą datę ich sterylizacji. 3. W czasie świadczenia usług mogących powodować naruszenie  ciągłości tkanek używa się wyłącznie jałowych materiałów, które przechowuje się oddzielnie w opakowaniach sterylizacyjnych, zabezpieczających je przed wtórnym skażeniem. § 17 1. W zakładzie ustala się instrukcję postępowania z odpadami.  2. Odpady powinny być gromadzone w pojemnikach zamykanych, zaopatrzonych w worki foliowe.  3. Pojemniki, o których mowa w ust. 2, umieszcza się w każdym pomieszczeniu zakładu, w którym są świadczone usługi.  4. Zużyte materiały, które mogły ulec zanieczyszczeniu krwią lub  wydzielinami, gromadzi się w oznakowanych, przeznaczonych do tego celu pojemnikach lub w workach foliowych. § 18 1. W zakładach, o których mowa w § 1 pkt 1 lit. a - c, wyrób  peruk, zabiegi kosmetyczne oraz tatuażu odbywają się w wydzielonych pomieszczeniach wyposażonych w umywalki z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą. 2. Przy świadczeniu usług używa się wyłącznie czystej bielizny.  3. Pracownicy zatrudnieni w zakładzie noszą czystą odzież roboczą  lub ochronną, wykonaną z materiałów umożliwiających jej dezynfekcję. § 19 1. W zakładzie fryzjerskim wydziela się stanowisko do mycia i  farbowania włosów wyposażone w umywalkę z doprowadzoną ciepłą i zimną wodą. 2. Przed świadczeniem usług wyroby perukarskie lub włosy  naturalne przeznaczone do tych wyrobów, myje się przy użyciu środków przeznaczonych do tego celu. § 20 W zakładach kosmetycznych, w których stosuje się preparaty kosmetyczne powodujące zewnętrzne zanieczyszczenie ciała, wydziela się łazienkę wyposażoną w natrysk, miskę ustępową oraz umywalkę, dostępną bezpośrednio z pomieszczenia, w którym są świadczone usługi. § 21 1. W zakładzie, w którym są świadczone usługi w zakresie pedicure, wydziela się stanowisko o powierzchni co najmniej 6 m 2, odizolowane od innych stanowisk. 2. Stanowisko, o którym mowa w ust. 1, wyposaża się w:  1) brodzik do moczenia nóg z bieżącą ciepłą i zimną wodą lub 2) przenośny brodzik do moczenia nóg, który myje się i dezynfekuje po każdym użyciu. § 22 Do przekłuwania ciała stosuje się wyłącznie pistolety, w których elementy mające kontakt z ciałem są jałowe. § 23 1. W zakładach odnowy biologicznej, w których znajdują się  pomieszczenia do ćwiczeń fizycznych, masażu wodnego lub sauny, wydziela się szatnie. 2. W szatniach, o których mowa w ust. 1, oprócz pomieszczenia do  przechowywania odzieży wydziela się pomieszczenie, wyposażone w co najmniej jeden natrysk, umywalkę i ustęp. 3. Powierzchnię w pomieszczeniu do przechowywania odzieży  dostosowuje się do maksymalnej liczby osób korzystających z usług świadczonych w zakładzie, przy czym powierzchnia ta powinna wynosić nie mniej niż 0,5 m2 wolnej powierzchni podłogi na osobę. 4. Pomieszczenie, o którym mowa w ust. 3, wyposaża się w miejsca  do siedzenia oraz w szafki lub wieszaki na odzież, oddzielne dla każdego korzystającego z usług świadczonych w zakładzie. 5.  Pomieszczenie, o którym mowa w ust. 2, powinno być: 1) dostępne bezpośrednio z pomieszczenia do przechowywania odzieży; 2) wyposażone co najmniej w: a)    1 natrysk dla 10 osób, b)    1 umywalkę dla 10 osób, c)    1 ustęp. 6. W przypadku zorganizowania w zakładzie, o którym mowa w ust.  1, wspólnych ćwiczeń dla kobiet i mężczyzn, wydziela się osobne szatnie dla kobiet i mężczyzn. 7. Dopuszcza się zorganizowanie wspólnego pomieszczenia do  przechowywania odzieży, w przypadku wydzielenia co najmniej jednej kabiny do przebierania. 8. Dopuszcza się korzystanie z ustępu w znajdującego się w  pomieszczeniu, o którym mowa w ust. 2, jeżeli ustęp ten jest dostępny także z dróg komunikacji ogólnej. § 24 1. Pomieszczenia do ćwiczeń fizycznych wyposaża się w  klimatyzację lub wentylację mechaniczną, o wydajności zapewniającej przepływ powietrza zewnętrznego w ilości co najmniej 50 m3/godz. na jedną osobę, przy uwzględnieniu maksymalnej liczby osób korzystających z usług świadczonych w zakładzie. 2.  W siłowniach ilość powietrza, o której mowa w ust. 1, powinna wynosić co najmniej 100 m3/godz. na jedną osobę. 3. W pomieszczeniu solarium, masaży mokrych oraz w  pomieszczeniach, w których znajdują się natryski i łaźnie parowe instaluje się wentylację mechaniczną nawiewno-wywiewną, podciśnieniową. 4. Materace do ćwiczeń w zakładach odnowy biologicznej powinny  być wykonane z materiału łatwo zmywalnego, odpornego na działanie środków, o których mowa w § 10 ust. 2. § 25 1. Urządzenie do opalania oraz stanowisko do masażu suchego  umieszcza się w wydzielonym pomieszczeniu lub miejscu, osłoniętym ściankami o wysokości co najmniej 2 m. 2. Pomieszczenie lub miejsce, o których mowa w ust. 1, wyposaża się w:  1) zasobnik z ręcznikami jednorazowego użytku; 2) środki dezynfekcyjne; 3) szafkę lub wieszak na odzież osób korzystających z usług. 3.  W solarium umieszcza się łóżka lub kabiny do opalania wyposażone w nawiew powietrza i regulację ich parametrów. 4. Łóżko lub kabinę do opalania po każdym użyciu dezynfekuje się,  a informację o wykonaniu tej czynności umieszcza się w widocznym miejscu. § 26 1. Osoby korzystające z masażu wodnego, łaźni parowych i natrysków powinny posiadać ochraniacze na stopy.  2. W pomieszczeniu masażu wodnego, łaźni parowej i w  pomieszczeniu natrysków instaluje się wpusty podłogowe oraz zawory ze złączką do węża. 3. Przepływ wody dla jednego sitka natryskowego powinien wynosić co najmniej 40 l na osobę.  4. W pomieszczeniu masażu przy stanowisku do masażu instaluje się  umywalkę, dozownik mydła w płynie oraz umieszcza się ręczniki jednorazowego użytku. 5. W pomieszczeniach, o których mowa w ust. 1, nie stosuje się podestów.  § 27 1. Osobom korzystającym z sauny zapewnia się oddzielne przebieralnie.  2. W zakładzie, w którym znajdują się pomieszczenia sauny  wydziela się pomieszczenie, składające się z co najmniej jednego natrysku, umywalki i ustępu. 3. Dopuszcza się korzystanie przez osoby, o których mowa w ust.  1, z innych przebieralni i zespołów sanitarnych, jeżeli znajdują się w sąsiedztwie sauny. § 28 1. W zakładzie odnowy biologicznej organizuje się pomieszczenie  lub miejsce do wypoczynku dla osób korzystających z usług tego zakładu. 2. W pomieszczeniu do wypoczynku przy saunie zapewnia się co najmniej 2 wymiany powietrza na godzinę.  § 29 Warunki świadczenia usług w zakładach działających w dniu wejścia w życie rozporządzenia będą dostosowane, w terminie dwóch lat od tego dnia, do wymagań określonych w rozporządzeniu. § 30 Rozporządzenie wchodzi w życie po upływie 3 miesięcy od dnia ogłoszenia2). MINISTER ZDROWIA 1) Minister Zdrowia kieruje działem administracji rządowej – zdrowie, na podstawie § 1 ust. 2 rozporządzenia z dnia 28 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowego zakresu działania Ministra Zdrowia (Dz.U. Nr 93, poz. 833 oraz w Dz. U. z 2003 r. Nr 199, poz. 1941). 2) Niniejsze rozporządzenie było poprzedzone rozporządzeniem Ministra Opieki Społecznej z dnia 18 września 1935 r. o przepisach sanitarnych dla zakładów fryzjerskich i golarskich (Dz. U. Nr 78, poz. 483 oraz z 1958 r. Nr 56, poz. 275), które utraciło moc z dniem 1 stycznia 2002 r. na podstawie art. 38 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o chorobach zakaźnych i zakażeniach. Treść rozporządzenia pobrano ze strony internetowej Ministerstwa Zdrowia.) Tam jest sporo pazurków w całej Polsce więc klientki mają w czym wybierać, to i strona ma sporo czytelników.

parafina80
27-01-2015, 08:02
Jeśli chodzi o Ladytime to ja sie srogo zawiodłam - przyszło mi z tego kilka klientek, doslownie kilka, mniej niż 10 przez pół roku. Ale najbardziej zdenerwowalo mnie to że oni próbują za wszelką cenę naciągnąć ze jest inaczej np. wysyłają swoje pracownice albo umawiaja klientki ktore nagminnie nie przychodzą , a na koniec roku dostałam zestawienie które sie kompletnie nie pokrywalo z moim i co najśmieszniejsze wg ich zestawienia najwięcej klientek od nich miałam w trakcie mojego 3 tygodniowego urlopu :wow:

gosialicious
19-03-2015, 13:26
Planuje od wrzesnia wynajac miejsce w salonie i juz teraz mysle nad ulotkami.

U mnie sie sprawdza, sama wlascicielka salonu (od ktorej czekam na odp) powiedziala, ze u nas to podstawa ;)

Ulotki chce wrzucac do skrzynek pocztowych, na poczatku w poblizu salonu i z czasem troszke dalej. Sie nachodze ;] ;]

i teraz 2 sprawy :D

Czy powinnam zaoferowac 10%, czy 20% znizki przy ukazaniu tejze wlasnie ulotki??
Czy oferta 'znizka z ulotka' powinna byc wazna miesiac, czy dwa miesiace?

Nie chce sie wprowadzic w maliny ;)

Marcysiaa
15-07-2016, 15:30
Hej kochane, warto zrobic wizytówkę, jesli sie prowadzi własny biznes. Ja korzystam z 4create.eu i co jakiś czas po prostu zmieniam szablon. Mam już kilka szablonów teraz tylko trudny wybor w jakich kolorach.
Moja siostra jak otworzyła salon to pierwze co to ulotki zrobila i rozniosła po sąsiadach oraz znajomcyh. Wizytowki ma w salonie[COLOR="Silver"]

KatarzynaW
16-07-2016, 13:09
Teraz przede wszystkim liczy się reklama w Internecie. Zobacz sobie tę firmę: http://www.antygen.pl (http://www.antygen.pl/) oni zajmują się marketingiem internetowym, na pewno Ci pomogą.

ank13pietro
16-07-2016, 15:33
Dziewczyny, warto robić wizytówki, zanim mam dg? Już w sumie zaczęłam działaś "na rynku", ale działalność zakładam dopiero we wrześniu najwcześniej.

Josia
16-08-2016, 13:54
A ja ostatnio przeglądałam sobie internety jak co wieczór i pomyślałam, że przydałyby się jakieś nowe wizytówki bo i tak się powoli kończą stare i natknęłam się na bardzo atrakcyjną ofertę. W drukarni internetowej Diamond Druk mają naprawdę super ceny wizytówek, ale mają też jakieś bardziej nowoczesne - multiloft chyba? Są droższe ale bardzo ładne - mają kolory rdzeń. Można wziąć różowy. Marzą mi się takie białe wizytówki z różowym środkiem :D. Chyba sobie zamówię. Co o tym myślicie? Patrzcie Wizytówki Multiloft (http://diamond-druk.pl/wizytowki-multiloft)

Partick
30-08-2016, 12:14
założyłem nowy temat dot. promocji przez internet, bo wydaje mi się że ulotki i wizytówki to już odchodzą do lamusa - bynajmniej w przypadku mojego salonu ulotki nie działają totalnie. a wy co uważacie na temat ulotek - czy to jeszcze działa?

amelia90
14-09-2016, 13:50
Jakiś czas temu dowiedziałam się, że jest możliwość, aby stworzyć na słodyczach logo swojej firmy :) Cukierki następnie trafiają do większego grona odbiorców i możemy pozyskać nowych fanów :) Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej, to warto zerknąć tutaj: Lizaki reklamowe, lizaki z logo - Słodkie Upominki (http://www.slodkieupominki.pl/katalog/slodycze-reklamowe/lizaki-reklamowe/) - uważam, że naprawdę dobra forma na reklamowanie swoich usług :)

linka78
09-11-2016, 20:17
POmyślcie o reklamach w waszym mieście na bannerach reklamowych przy drogach na przykład. Warto też zainteresować się relamą w internecie. Jakiś własny fanpage na facebooku plus jakaś prosta strona gdzię można się z wami skontaktować i obejrzeć pracę. Myślę, że sporo kobiet szuka w internecie takich informacji.

Perka
07-02-2017, 22:08
Takie bannery to już jest spory wydatek, nie wiem czy dla salonu byłoby to opłacalne. Ja jednak stawiam na ulotki, ale tez zdaję sobie sprawę, że trzeba jakoś na tą ulotkę zwrócić uwagę. Gdy jest kiepskiej jakości, to po prostu wędruje do kosza, a nie o to nam chodzi, by nasze pieniądze tam lądowały. Myślę natomiast o ulotkach składanych, jak przeglądałam oferty w sieci https://diamond-druk.pl/ulotki-skladane są dość niestandardowe i mało spotykane. Ceny takie, że spokojnie można sobie pozwolić na tego typu promocję i jeszcze wysyłka gratis. Tylko jeszcze wizji mi brakuje, co ma się na nich znajdować.

acm
08-02-2017, 00:33
W dzisiejszych czasach najlepszą opcją chyba jest reklama w internecie - mam na myśli reklamę "targetowaną" - np. na Facebook'u. Są to niewielkie koszta, a efekty zadowalające.

Kaska11
28-02-2017, 16:35
Ja ostatnio się bawię różnymi programami, ale jeszcze nie jestem zadowolona z efektów, więc niestety nie pomogę. Za to zachęcam do zabawy, to wciągające :D

RenkaRenia
27-03-2017, 14:37
Koniecznie fanpage na facebooku i własna strona internetowa :) W tych czasach bez tego to ani rusz...

gosiaori
06-05-2017, 16:52
Jestem konsultantką od jakiegoś roku z pierwszymi sukcesami na koncie. Jeśli chcesz dołączyć do klubu - Pierwszego w województwach zachodnich i drugiego w Polsce to zapraszamy.
Daje na początek 20% zniżki i 14 dni na spłatę w ori. Więcej na fanpage'u Konsultant Oriflame Brojce
Daję możliwość kupienia towaru dla siebie lub prowadzenia sklepu internetowego i zarabiania ładnej sumki 😉 więcej na FB
Oriflame to trzy opcje sprzedaży a nie tylko chodzenie po domach. Zbierasz punkty na Orlenie? Zbieraj i za kosmetyki i wymieniaj na nagrody. Kosmetyki Cię uczulają? W rossmanie nie oddasz kosmetyku opróżnionego do 30%
4 dni w tygodniu poświęć na szkolenie razem z nami. Napisz do mnie na Konsultant Oriflame Brojce na FB.

cass
15-05-2017, 09:07
Jest ogólnie bardzo wiele mozliwości:
ulotki
wizytówki
ewentualnie reklama za pomocą bilboardu ( na swoim salonie , bądź też wynajmując jakieś miejce reklamowe w swoim mieście). Bardzo wiele osob nie szuka informacji przez internet i wciąż bazuje na tradycyjnych formach reklamy.

Takie banery można zamawiać w drukarniach wielkoformatowych (polecam wybrać sprawdzoną drukarnię tego typu).
http://studio306.pl/

jagnam
15-09-2017, 10:17
Wiesz ile kosztuje taki baner reklamowy? Jesli nie to Ci odpowiem: nie mało. Orientowałam sie ostatnio i nie dość,że trzeba zapłacic sporo ekipie za powieszenie to jeszcze trzeba płacić miesięcznie sporą kasę za to,że to wisi....

O wiele lepiej jest zostać przy wizytówkach czy ulotkach. Szczególnie,że w drukarniach internetowych można je zamówić sobie za grosze....
https://www.openprint.pl/

optometrysta
21-09-2017, 12:05
Zgadzam się, że w dzisiejszych czasach reklama w internecie to podstawa. Facebook, swoja strona. Dobrze, żebyś miała tam już jakieś wstawione swoje prace. Bo skoro zakładasz własny gabinet, to pewnie już masz doświadczenie :)
A ulotki są tak naprawdę bardzo mało kosztowną sprawą. Znajdź fajnego grafika, projekty takich ulotek to mniej niż 500 zł. A wydruk 100 czy 1000 sztuk jest baaardzo zbliżony cenowo. Najdroższe jest tzw. "uruchomienie maszyny", więc nikt nie drukuje 20 ulotek ;)

Kaśkak
21-05-2018, 12:44
Myśle,że dobra wizytówka do dobra reklama. Ja w swoim salonie je posiadam i wiem,że dużo moich klientek zyskuje właśnie dzięki nim. Drukarnia Wrocław (http://www.reprotechnika.pl) osobiście to im zaufałam. Mają genialną jakość druku

Dembo
30-05-2018, 10:39
Ulotki na pewno są fajnym rozwiązaniem szczególnie na początku jak otworzymy salon i chcemy zdobyć klientów - potem z doświadczenia wiem, że to już nie działa bo kolejne partie ulotek dostarczają nam te same osoby, więc tak naprawdę taka promocja mimo wszystko wychodzi drogo. Jak chcecie poinformować o promocjach, czy jakiś rabatach nowych usługach to fajnie się sprawdza aplikacja Gabi.net.pl - nie wiem czy ktoś korzystał?

W skrócie macie taki kalendarz on-line wizyty, który wysyła przypomnienie o wizytach - fajna opcja bo unikacie dziesiątek telefonów aby sprawdzić wizytę, druga sprawa możecie fajnie i łatwo poinformować klientów, których macie w bazie o np. nowej promocji, przesłać jakieś kody rabatowe. To u nas fajnie działa jeśli chodzi o zapełnienie takich martwych okresów, jak mamy dużo okienek robimy jakieś limitowane promocje i dzień się momentalnie zapełnia, bo na niektórych 10% rabatu działa naprawdę mobilizująco. Aplikacje mozna przetestować za darmo, potem koszt nie jest duży kilkanaście złotych.

maksinusia
27-06-2018, 18:29
Wizytówki muszą być, choćby tak sobie położone na recepcji, żeby klientki wiedziały, jak mają się umówić na kolejną wizytę, tak samo ulotki, szczególnie, jak jest jakiś nowy zabieg wprowadzany, to tam może być krótkie info o tym, żeby sobie wzięły i poczytały. Tyle, że fajnie by było, jakby im się wizytówka portfelu choć trochę wyróżniały od innych:
„Utarło się, że biznesowe wizytówki powinny mieć stonowane barwy. Jednak nie tylko czerń i biel nadają im „biznesowego” charakteru.*Wizytówki*multiloft to coś więcej niż pomysł na kolorową wizytówkę, to również skuteczny sposób na wyróżnienie się z tłumu.”, więcej: Wyróżnij się z tłumu ? wizytówki multiloft w kolorach tęczy - Printologia ? wszystko o druku, pracy w drukarni i poligrafii (http://printologia.pl/wyroznij-sie-tlumu-wizytowki-multiloft-kolorach-teczy/)

chanah
02-10-2018, 13:28
Z moich obserwacji wynika, że klienci najbardziej zwracają jednak uwagę na dobrą komunikację. I to pewnie właśnie jest przyczyną rozwoju telefonii internetowej w Polsce :) Ostatnio widziałam na https://dzinga.com/pl/blog/business-secrets/rozwoj-telefoni-w-polsce/ bardzo ciekawą infografikę, z której wynika, że w ciągu ostatnich 5 lat dynamiczna cyfryzacja w Polsce przyczyniła się do znacznej penetracji rynku ICT, a tym samym potężnej modernizacji telekomunikacji!

Kaśkak
04-01-2019, 13:17
Ulotki to bardzo dobry pomysł. Tradycyjna forma reklamy zawsze będzie owocna. Polecam drukowanie wrocław w Reprotechnice (http://www.reprotechnika.pl) . Sama u nich drukowałam ulotki i nie pamiętam powyżej jakiej kwoty ale dostałam jakiś rabacik. Nic tak nie przyciąga klienta jak promocje :P

minika
25-02-2019, 11:37
Na pewno zależy od rodzaju działalności i jego skali. Warto łączyć metody, na pewno dobrze zrobione ulotki jeszcze nikomu nie zaszkodziły. Ale także warto przykładowo reklamować się w internecie, chociażby w wyszukiwarkach bądź stronach internetowych. Polecam się właśnie zainteresować jak Jak działa Google Ads (https://ppcefekt.pl/google-ads-co-to-jest/) bo przynosi wiele korzyści.

chanah
20-03-2019, 17:24
To co mogę Wam polecić w kontekście reklamy jeśli chodzi o lokale gastronomiczne czy hotelowe to wirtualny spacer ! Sama zdecydowałam się na takich ruch i skorzystałam z oferty dostępnej na stronie https://wirtualne-spacery.pl/ . Jak dla mnie dość mocno podnosi to renomę takiego miejsca, ale przede wszystkim to o co chodzi w tym wątku... Reklamuje i zachęca wystrojem do przybycia ;)

Celutka
18-06-2019, 13:33
Najlepsza reklama w tych czasach to reklama w internecie :D Wszystkie panie teraz szukają jakichś salonów przez internet. Google czy Facebook, dlatego fajnie ogarnąć sobie Kampanie reklamowe Google Ads (https://hot-creations.pl/kampanie-google-ads), które dają natychmiastowy efekt :)

agus123
30-07-2020, 18:05
Ogólnie kolorowe etykiety znajdziesz w sklepie internetowym https://www.hit-kody.com.pl/pl/hkk-print/ Jak sam możesz zobaczyć ceny nie są wygórowane, a produkt wygląda na naprawdę porządny. Skorzystajcie sobie, jeśli tylko macie okazje, bo myślę, że potrzebne etykiety powinny być jak najlepszej jakości.

Samantia
24-09-2020, 13:55
Pod uwagę warto na pewno wziąć również reklamę zewnętrzną. Firma PRO-KOMP (https://www.pro-komp.com.pl/) ma świetne usługi tego typu, które gwarantują efekty w krótkim czasie. Warto skorzystać, jeśli zależy wam na rozwoju swojej firmy.

eryka98
19-11-2020, 15:28
Moim zdaniem dobrą formą reklamy będą ulotki i plakaty reklamowe rozwieszane w okolicy firmy. Ja tak zrobiłam i dało to dobre efekty, miałam dzięki temu więcej klientów. Tutaj https://chroma.pl/pl macie drukarnię internetową w której zamówicie takie rzeczy w dobrej cenie i dobrej jakości.

agus123
07-12-2020, 14:44
Dobrze jest też pomyśleć o pozycjonowaniu, to bardzo dużo daje. Bardzo dobrze sprawdza się w tym agencja interaktywna webrange (https://www.webrange.pl). Poza pozycjonowaniem oferują też tworzenie storn internetowych, a to swego rodzaju wizytówka firmy, więc też trzeba o do zadbać ;P.