PDA

Zobacz pełną wersję : Jak długo zajmujecie się robieniem pazurków??



asiek
13-11-2009, 00:26
Chciałam się Was zapytać jak długo zajmujecie się robieniem pazurków?? Nie wiem czy taki temat jest już na forum jeżeli tak to proszę to usunąć :D i jakie kursy pokończyliście?


Ja się tym zajmuję prawie od roku...i jestem po kursie, ale pazurków nie robię w salonie tylko w domku czasem :)

bestilka007
13-11-2009, 00:30
hej :)
ja juz tak robie od 4 lat ale kurs mam od wakacji i tez w domku od czasu do czasu wiec podobnie :P:P
pozdrawiami buziaki

Paulistka
14-11-2009, 19:43
Ja robie już 3 lata :P Kurs skończyłam w lipcu 2008. Robię w domku :nie_powiem: hehe ale może już niedługo... :skacze:

szpila59
14-11-2009, 20:34
ja robię od jakiś.... hmmm....7 miesięcy ?? :D moze 8.

kalaga4
14-11-2009, 21:07
hmm... ja mam certyfikat od 3 lat. ale kurzył się w szafie przez 2,5 roku.;(
tak poważniej zajmuje się pazurkami od kilku miesięcy. :wstydek: między pracą, synkiem, obowiązkami domowymi i szkołą zostaje mi bardzo malutko czasu na pazurki:( prace zamieszczone na forum to wszystkie prace jakie do tej pory wykonałam (brakuje 3 fotek)

i im mniej umiem i wiem tym bardziej motywuje mnie to do pazurkowych ćwiczonek:D:D:D:D:D

LaVenda
14-11-2009, 21:41
Witam, ja zajmuje się robienie paznokci od roku :) Ale dopiero gdy poznałam to forum zaczęłam się naprawde rozwijać ^^ Kurs planuje zrobić w te wakacje :) Pracuje na żelu i akrylu.

asiek
14-11-2009, 22:19
tak, to forum jest super, tyle porad :) można się dokształcić :D

barbara_kawka
15-11-2009, 01:21
ja pazurki robie od lutego 2008 :) uczestnicze w warsztacikach doszkalajacych ( najczesciej www.centerbeauty.pl (http://www.centerbeauty.pl) ) ... jestem technikiem uslug kosmetycznych , posiadam tez certyfikat przygotowania do zawodu stylisty/wizażysty ... teraz koncze kolejny kursik ;) oczywiscie w lutym 2008 zrobilam kurs na pazury i od tego momentu zaczelam je robic ;)

plushak
15-11-2009, 02:14