PDA

Zobacz pełną wersję : Niepazurkowa praca zawodowa



silverghost
17-03-2010, 22:48
Dziewczyny, czy rozbienie pazurków jest Waszym jedynym źródłem dochodu (pomijamy dochody męża :D)?
Jeśli nie, to czym się zajmujecie zawodowo?
Ja jestem nauczycielką:P

nadya188
17-03-2010, 23:41
ja jestem bezrobotna:)

Cukierek
18-03-2010, 00:03
studentka:P

kobietazpazurem
18-03-2010, 09:07
Ja pracuje w Playu a studiuje Archiwistykę i Zarządzanie dokumentacją :)

Pati88
18-03-2010, 18:17
ja odbywam staż w sądzie :)

ulenka
18-03-2010, 19:52
Ja pracuje w Tepsie-to prawie jakbym była bezrobotna :( szukam pracy...

kobietazpazurem
18-03-2010, 19:55
ulenka pamiętaj, że prawie robi wielką różnice :D

Chanti25
18-03-2010, 20:21
a ja... prowadzę z mężem firmę oraz prowadzę swój salon fryzjersko kosmetyczny ( bo jestem tez fryzjerką, ale nie z zawodu ;) )

nanami7
18-03-2010, 21:34
ja pracuję w szwedzkiej firmie (domyślcie się jakiej :P) w punkcie gastronomicznym :). Szału nie ma. Szukam pracy.

Z zawodu technik hotelarstwa. Studiuję pedagogikę :)

silverghost
18-03-2010, 22:30
Nanami, to Ty koleżanka po fachu jesteś :)

NiCoLa
18-03-2010, 22:36
Ja pracuję w Coca-Coli i uczę się w szkole policealnej na kierunku prawo i administracja

nanami7
19-03-2010, 21:11
Silverghost - a no tak prawie po fachu hihi ;)

goslava
19-03-2010, 21:31
ja natomiast jestem administratorem (haha), skonczylam jakis czas temu studia o kierunku zarzadzanie i marketing o specjalnosci zarzadzanie finansami :]

Emilia B.
19-03-2010, 22:20
studentka pedagogiki, a tak od nowego roku bezrobotna :)

silverghost
19-03-2010, 22:32
No pięknie, następna po fachu :D

kobietazpazurem
17-04-2010, 09:32
oj te bezrobocie wszedzie siega, a ja pedagogike tez bralam pod uwage i się nawet dostałam ale za daleko było mi z dojazdami i zostałam na UMK w toruniu.

Sildre
12-08-2010, 02:27
A ja z zawodu technik organizacji usług gastronomicznych, krótko mówiąc cateringowiec.