PDA

Zobacz pełną wersję : Jak długo będzie schodził szampon koloryzujący ??



AnioleQ7
11-08-2010, 12:42
Dziewczyny mam do was takie pytanie. W sobotę (5 dni temu) zafarbowałam sobie włosy szamponem w kolorze Tycjan. Mój naturalny kolor to blond taki powiedziałabym dość jasny. Włosy wyszły mi coś w kolorze czerwonego, taki rudy :skacze:. I chodzi o to że chciałabym się ich jak najszybciej pozbyć !! Dodam że na opakowaniu było napisane że schodzi po 4-8 myciach. Ja myłam już 3 razy fakt faktem kolor trochę zbladł ale ja bym chciała już w tej chwili :skacze:. Po za tym czy moje włosy wrócą całkowicie do koloru przed farbowaniem czy nie ?? (chodzi mi o to czy będę miała taki jasny blond czy mi się trochę ściemnią albo będą jakieś różowe czy coś). Bardzo proszę o pomoc :).

Emilia B.
11-08-2010, 13:00
niestety te szampony mają to do siebie ze odcień zostaje na baaardzo długo. Nie znam się dobrze na fryzjerstwie ale wiem z doświadczenia. Pierwszy raz też sobie kiedyś kiedyś farbnełam na taki czerwonawy to mi się trzymało z pół roku jak nie lepiej. Może ściągnąć kolor u fryzjera-tylko nie jest to obojętne dla włosa? nie wiem... czekamy na wypowiedź doświadczonej fryzjerki :D

klanat
11-08-2010, 13:09
Napewno nie wroca same do pierwotnego koloru ,a jeśli już to za pol roku moze,

Piontkowa
11-08-2010, 15:59
Ja też farbowałam szamponem na tycjan, tylko że mój kolor to ciemny brąz. Wyszedł fajny kolor, tylko że po ok. czterech myciach kolor wypłowiał bardzo, włosy zrobiły się jaśniejsze niż były wcześniej.

nanami7
11-08-2010, 16:13
AniołeQ ja Tobie powiem, że kolor Twoich włosów już na pewno nie wróci...
Szampony mają to do siebie, że mimo wszystko nie schodzą do końca:/:

AnioleQ7
11-08-2010, 16:21