PDA

Zobacz pełną wersję : solarium w gabinecie stylizacji paznokci



aneciak
15-11-2010, 16:43
witam wszystkie stylistki :)

jestem początkującą stylistka i młodą forumowiczką :)
założyłam już temat o takim tytule, jednakże przez pomyłkę w złym dziale:) ale tam już to wyjaśniłam:)

moje pytanie będzie dotyczyło solarium :)

planuję otwrzyć gabinet stylizacji paznokci i chcę prowadzić do tego solarium.
mam ograniczony budżet, parę łóżek na oku i dylemat które wybrać:(

może któraś z was tez prowadzi solarium przy paznokciach i mogłaby wypowiedzieć się na temat ergoline 600 i 500 utp bądz ergoline 600 classic???
potrzebuje tez informacji o dobrych, sprawdzonych lamapach :)

będę wdzięczna za każdą opinię i sugestię:)

pozdrwiam serdecznie :)

Asik_sk4
15-11-2010, 20:36
wiesz na temat lozek to ja Ci duzo nie podpowiem ale najczesciej jaki napis widzialam na moim solarium to ergoline 600 ale ostatnio poszlam do innego bylam 3 razy i lamy byly z karotenem czy kolagenem niewiem teraz dokladnie... na twarz byly pomaranczowe lamy a na reszte ciala normalne niebieskie ale na gornej czesci byly wmontowane tez 2 te pomaranczowe i na dole 1... i powiem ci ze wystarczyly 2 wizyty po 16 min (na nich trzeba dluzej lezec) i juz bylam opalona one nie opalaja na czerwono a ja mam do tego tendencje i jak dla mnie to to sa najlepsze lozka ... Takie jest bynajmniej moje zdanie bo na takie opalanie chce sie wracac :) a w moim solarium na te lozka jest 1zl. czyli 16min. 16 zl ;)

aneciak
16-11-2010, 14:17
Dzieki Asik:)

te pomarańczowe to zapewne halogeny o takim kolorze.

może pani Ci powiedziała że są z karotenem czy dodatkowymi witaminami bo to taki chwyt reklamowy :)

będę wdzięczna za dalsze sugestie :)

pozdrawiam :)

unita
16-11-2010, 16:03
w solarium ostatecznie najwazniejsze sa lampy i dobra klima:) Ja osobiscie bardzo lubie ergoline 600avantgarde, bardzo wygodne:D
Nie wiem na ile jestes zorientowana w temacie solaryjnym i jakich konkretnie porad od nas oczekujesz:/:

Ewelina83