PDA

Zobacz pełną wersję : dobra fryzjerka jak znalesc by zatrudnic



mikusia08
17-01-2011, 23:45
czesc dziewczyny.rozgladalam sie na forum ale nie znalazlam takiego tematu...Jestem z zawodu kosmetyczka i chce otworzyc gabinet kosmetyczny ale z fryzjerstwem jedno przyciagnie drugie i moze lozko solarium...
Jednak z fryzjerstwem nie wiele mam wspolnego i pojecia...mam podstawy stylizacji fryzur z certyfikatem ale nic poza tym...
Mam zatem pytanie jak wy poszukalyscie dobrej fryzjerki "z ulicy" jak sprawdzic jej umiejetnosci,czy certyfikaty cos znacza? moze ktoras mi pomoze.

Przepraszam i prosze o przeniesienie watku jesli w zlym dziale,dopiero ucze sie obslugi tego forum

asia
18-01-2011, 00:32
często lepsze s.ą te fryzjerki, które mają czeladnika, są po szkole a nie po kursie - ale tu nie ma reguły. poznasz tak naprawdę po tym co robi, chyba najlepiej z polecenia. ja bym najpierw sprawdzila jak strzyże na prosto (ponoć to trudniejsze od cieniowania), jakie fryzury czesze (mam na myśli upięcia na wyjscie, koki itd)

trendy77
18-01-2011, 10:06
moja szefowa jak przyjmowała do pracy nowe fryzjerki to na poczatek prosiła o upiecie koka i dodakowo małe utrudnienie wyciskanie fal chyba tak to sie nazywało,twierdziła ze jak dobra fryzjerka to z falami sobie poradzi;)ale oczywiscie kazdy ma swoje kryteriała przyjeć

http://images47.fotosik.pl/541/c2839c479ed09bb8m.jpg (http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c2839c479ed09bb8.html)

Emilia B.
18-01-2011, 11:28
najlepiej z polecania to fakt. Ale nie łatwo teraz o dobrą fryzjerkę. Może niech ci kandydatki pokażą zdjęcia swoich fryzur i farbowań. Dobrze jakby na 2-3 modelkach pokazały ci co potrafią. Najlepiej gdyby wykonały balejaż, cięcie na prosto, cieniowanie i grzywkę. Wtedy będziesz mogła ocenić podstawowe usługi fryzjerskie (tego najwięcej się wykonuje).
Życzę owocnych poszukiwań ;)

sztynka
18-01-2011, 16:10