PDA

Zobacz pełną wersję : tipsy bez kieszonek jak się do tego zabrać



zizia
27-05-2009, 14:44
dziewczyny pomóżcie mi. dostałam w prezencie tipsy bez tak zwanych kieszonek. jak to założyć nie mam zielonego pojęcia do tej pory robiłam na tipsach z dużą lub małą kieszonką. a do tego nie wiem jak się zabrać.;(

szpila59
27-05-2009, 14:49
naklejasz je tam gdzie chcesz :D możesz w połowie paznokcia, możesz na końcówce :D Przyklejasz tak jak Ci wygodnie :D

Sweet-ka
27-05-2009, 15:21
Ja przyklejam normalnie, biorąc pod uwage pózniej żeby ,,rogi" dobrze docisnąc. MOim zdaniem te tipsy s o tyle wygodniejsze że jak pracujesz na tipsach i klientka chce frencha to przez to ze maja głebszy ,,uśmiech" nie skracają aż tak płytki u nie ktorych.

Gość
27-05-2009, 20:15
MOim zdaniem te tipsy s o tyle wygodniejsze że jak pracujesz na tipsach i klientka chce frencha to przez to ze maja głebszy ,,uśmiech" nie skracają aż tak płytki u nie ktorych.

ośmielę sie nie zgodzić. nie jestem profesjonalistką, ale z doświadczenia wiem, że nie ma to jak szablon i cover, bo różnie to bywa z naturalną długością płytki klientki:) bywa tak że dziewczyna wychodzi z białym frenchem na 5 milimetrów od skórek, ale wiadomo jak kto woli:P

ania38
06-06-2009, 18:41
mam zamiar takie sobie założyć u stóp-czy któraś robiła już i jak one się trzymają???

---------- Dodano o godzinie 17:41 ---------- Poprzedni post był napisany o godzinie 17:39 ----------

a tak w ogóle czy są tipsy do stóp z kieszonką?/ a może link ktoś by wkleił jak się je poprawnie zakłada-bo tu tyle mądrych głów:)))

szpila59
06-06-2009, 21:27
TIPSY DO STÓP - PROFESJONALNE - 100 SZTUK NATURA (645064410) - Aukcje internetowe Allegro (http://allegro.pl/item645064410_tipsy_do_stop_profesjonalne_100_sztu k_natura.html)
TIPSY DO STÓP PROFESJONALNE 100 SZT PRZEZROCZYSTE (645064412) - Aukcje internetowe Allegro (http://allegro.pl/item645064412_tipsy_do_stop_profesjonalne_100_szt_ przezroczyste.html)