PDA

Zobacz pełną wersję : Szkolenie Sviatlana



sviatlana
08-10-2012, 20:35
Witam Panie:) Robię aplikację rzęs metodą 1:1 Nouveau Lashes już od 4 lat. Posiadam certyfikaty I i II stopnia oraz tytuł Master. Jestem trenerem i prowadzę szkolenia. Pracuję w salonie Ce Ce Beauty clinic. I choć teoretycznie to jest niemożliwe ale robię sama sobie rzęsy. Zainteresowanych aplikacją lub szkoleniem podaję tel: 790 813 541.

violcias
08-10-2012, 20:59
Wydaje mi się że to ogłoszenie nie jest w odpowiednim miejscu :/:

Zen.
08-10-2012, 22:33
Sviatlana tak btw tego ogłoszenia to napisz proszę jak dostałaś tytuł master, sama jestem po szkoleniu nl i chętnie się dowiem, może być na pw

sviatlana
09-10-2012, 18:58
:) Tak naprawdę to nie wiem:) Jak ukończyłam I i II stopnia( w tym dolne rzęsy), zostałam rekomendowanym salonem. N.L. Poleca mnie jak trzeba napisać artykuł w czasopiśmie. Chyba dużą przewagę daje to że sama sobie robię. Na szkoleniu na trenera zapytałam jak to się stało że dostałam "Master". Odpowiedz brzmiała: "Kto jak nie ty?"
Kiedy ukończyłaś szkolenie? Bardzo ładnie robisz! Masz już certyfikat?

marchewkowy_las
09-10-2012, 22:17
sviatlana, też znam dziewczyny, które same sobie przedłużają rzęsy, choć o tytule "master" słyszę pierwszy raz. z tymi stopniami to też uważam za przesadę. dziewczyny robią doszkolenia z metod 2:1, rzęs dolnych, kolorowych stylizacji itd, otrzymują za to certyfikat, ale nie stopień (choć w Xtremelashes też są stopnie). to zależy od marki. pochwal się nam swoimi pracami w wątku http://forum.wzorki.info/rzesy/8408-rzesy-galeria-zdjec-komentarze-41.html
skoro próbujesz reklamować swoje usługi, prawdopodobnie masz nie wystarczająco dużo klientek (może masz dużo, ale nie aż tyle, ile by się chciało), na pewno zyskasz grono nowych klientek, ukazując swoje wspaniałe prace w wyżej wspomnianym wątku.

Zen.
10-10-2012, 01:58
Ja widziałam prace sviatlany, jest na czym oko zawiesić :)