PDA

Zobacz pełną wersję : Wykonywanie zabiegów bez kursów - pytanie



Paulina S.
21-10-2012, 14:05
Witajcie, mam do Was takie właśnie pytanie, chodzę do zaocznej szkoły na kierunku technik usług kosmetycznych, manicure parafina na dłonie nie są mi obce ponieważ mieliśmy to na zajęciach i świetnie sobie z nimi radzę, jednak ze stylizacji paznokci żelem, hybrydą itp. jestem samoukiem i też dobrze mi to wychodzi, nie wiem czy jest sens robienia dodatkowych kursów które są dosyć kosztowne, czy mogę wykonywać te zabiegi bez nich?? Wiem, że jest wiele takich dziewczyn które tak robią ale sama wolę spytać:) Bo kto pyta nie błądzi;) ;)

pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na odpowiedzi :)

sztynka
21-10-2012, 14:34
Kursy , szkolenia i inne są potrzebne aby się rozwijać, doskonalić umiejętności i to tylko od Ciebie zalezy w jakim zakresie będziesz je robiła. Ja np. mam kurs z metody żelowej, już sobie radzę, jednak akrylu nauczyłam się sama i brakuje mi kursu, bo robię błędy. Natomiast mam znajomą, która robi pazury bez żadnych kursów i śmiga je śliczne, każdą metodą, kwiaty akrylowe itd. Mi osobiście przydałoby się szkolenie one stroke i kwiaty akrylowe. Resztę uznaję za zbędną. Nawet pedicure uczyłam się sama, co akurat nie pochwalam, ale wychodzi mi całkiem nieźle. Tutaj na forum jest mnóstwo pomocnych akrtykułów, dzięki nim nauczyłam się malować wzorki, wykonywać manicyre i hybrydy, a także cieniowanie akrylem, żelem, lakierami itd. Więc to już jest Twoja sprawa jak rozważysz potrzebę posiadania kursów. Może nie od razu, ale później ich zapragniesz .

KamaaNY
24-06-2015, 02:04
A ja mam pytanie odwrotne :). Mieszkam w Holandii i niestety nie mam możliwości jeżdżenia do Polski co miesiąc lub co 2 tyg. na zajecia w szkole zaocznej, czy zamiast tego wystarczająca jest wiedza zdobyta na kursach/ szkoleniach/ warsztatach? Kurs kosmetyczny do wykonywania zabiegów na twarz, dodatkowo osobno kursy na każdy zabieg wystarczą czy jednak lepiej skończyć szkołę? ;)

chocopolish