-
solarium w gabinecie stylizacji paznokci
witam wszystkie stylistki :)
jestem początkującą stylistka i młodą forumowiczką :)
założyłam już temat o takim tytule, jednakże przez pomyłkę w złym dziale:) ale tam już to wyjaśniłam:)
moje pytanie będzie dotyczyło solarium :)
planuję otwrzyć gabinet stylizacji paznokci i chcę prowadzić do tego solarium.
mam ograniczony budżet, parę łóżek na oku i dylemat które wybrać:(
może któraś z was tez prowadzi solarium przy paznokciach i mogłaby wypowiedzieć się na temat ergoline 600 i 500 utp bądz ergoline 600 classic???
potrzebuje tez informacji o dobrych, sprawdzonych lamapach :)
będę wdzięczna za każdą opinię i sugestię:)
pozdrwiam serdecznie :)
-
Odp: solarium w gabinecie stylizacji paznokci
wiesz na temat lozek to ja Ci duzo nie podpowiem ale najczesciej jaki napis widzialam na moim solarium to ergoline 600 ale ostatnio poszlam do innego bylam 3 razy i lamy byly z karotenem czy kolagenem niewiem teraz dokladnie... na twarz byly pomaranczowe lamy a na reszte ciala normalne niebieskie ale na gornej czesci byly wmontowane tez 2 te pomaranczowe i na dole 1... i powiem ci ze wystarczyly 2 wizyty po 16 min (na nich trzeba dluzej lezec) i juz bylam opalona one nie opalaja na czerwono a ja mam do tego tendencje i jak dla mnie to to sa najlepsze lozka ... Takie jest bynajmniej moje zdanie bo na takie opalanie chce sie wracac :) a w moim solarium na te lozka jest 1zl. czyli 16min. 16 zl ;)
-
Dzieki Asik:)
te pomarańczowe to zapewne halogeny o takim kolorze.
może pani Ci powiedziała że są z karotenem czy dodatkowymi witaminami bo to taki chwyt reklamowy :)
będę wdzięczna za dalsze sugestie :)
pozdrawiam :)
-
w solarium ostatecznie najwazniejsze sa lampy i dobra klima:) Ja osobiscie bardzo lubie ergoline 600avantgarde, bardzo wygodne:D
Nie wiem na ile jestes zorientowana w temacie solaryjnym i jakich konkretnie porad od nas oczekujesz:/:
-
U mnie w niemczech znow na solarium ktore chodze sa 3 rodzaje lozek: Ergoline 600