Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 25 z 368

Temat: Co na początek?

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Nie spamuj bo strzelam :) Avatar aga
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    okolice Lublina
    Postów
    4 177

    Question Co na początek?

    Chciałam zacząć swoją "przygodę" z pazurkami ale mam strasznie dużo dylematów i mam nadzieję, że pomożecie mi je troszkę rozwiać...

    Już prawie wybrałam lampę aż tu nagle przeczytałam, że do metody akrylowej jest nie potrzebna...to prawda?
    Bo myślałam o metodzie akrylowej na początek ponieważ jakoś wydaje mi się trwalsza i nie jestem przekonana co do tipsów...myślałam o przedłużaniu na formie, czy to dobry pomysł?

    Myślicie, że na początek metoda akrylowa czy żelowa jest lepsza?

    Wiem, że pewnie co do pewnych rzeczy się mylę... za co przepraszam ale jestem jeszcze "zielona" i mam nadzieję, że pomożecie mi jako koleżanki po fachu

  2. #2
    Nałogowiec Avatar elinka
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    660

    Domyślnie Odp: Co na początek?

    do metody akrylowej nie jest potrzebna lampa chyba że uszyważ takich przy których użycie lampy jest konieczne ale najczęściej się zdarza że nie jest to konieczne ja osobiście rozpoczełam od paznokci żelowych dla mnie akryle to czarna magia z akrylami kombinuje tylko przy kwiatuszkach ale jak wcześniej kobietki pisały w innych tematach najczęściej jest to kwestia przyzwyczajenia na początku zarówno metoda żelowa jak i akrylowa będzie sprawiać problem początki zawsze są trudne A tipsy metodą żelową jeśli są wykonane pożądnie mogą sie trzymać bardzo długo nawet 2 miesiące tylko oczywiście trzeba wypełniać odrosty

  3. #3
    SuperVIP Avatar ivonna70
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2 749

    Domyślnie Odp: Co na początek?