Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 26 do 50 z 144

Temat: Ulubione kosmetyki AVON

  1. #26
    Rozkręcanko Avatar nicia
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Postów
    49

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja raczej nie zamawiam kosmetyków z AVONu, chociaż ostatnio nakreciłam się na PLANET SPA i jestem z nich naprawde zadowolona !
    aaa i żele pod prysznic też sa w porzadku..

  2. #27
    Totalna maniaczka Avatar moniczka690
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    Preston UK
    Postów
    837

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja używam serii do stóp i żeli do mycia

  3. #28
    No to..wpadłam Avatar kmmp
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Mszczonów
    Postów
    127

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał woszczur Zobacz post
    och tak tak... zapomniałam, też je uwielbiam... cp chwile kupije nowe roletki mieszczą sie w torebce i śą fajne dyskretne


    tak tak roletka jest świetna i na długo starcza jak dla mnie bo kupiłam ja dwa miesiace temu a dopiero połowe zurzyłam

  4. #29
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    z tego co widze w katalogu teraz to tresell jest za 54 zł a tomorrow za 99;/ dużo ale on tak pięknie pachne...

  5. #30
    Molestantka klawiatury
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Postów
    2 665

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    No to tak jak myslalam tu u mnie jest taniej tz.tomorrow teraz jest za plus minus 60zl i tez sa np. takie promocje ze wlasnie ten sam perfum plus gratis np.Today jest wlasnie na 60zl.Jest wlasnie duza roznica cenowa nie tylko w perfumach ale i innych produktach i tak czasami sie zastanawiam czemu

  6. #31
    Nałogowiec Avatar elinka
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    660

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja z avonu tylko pare sprawdzonych perfum i neprawde godne polecenia są kosmetyki spa

  7. #32
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Ja jeszcze bardzo lubię podkład w płynie IDEALNY KOLOR. Dla mnie rewelacja! polcam

  8. #33
    Nałogowiec Avatar elinka
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    660

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    podkłądy też są świetne

  9. #34
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał elinka Zobacz post
    podkłądy też są świetne
    a który lubisz?

  10. #35
    Redaktor Avatar Bożena P
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    okolice B-B
    Postów
    984

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Jestem konsultantka avon (a raczej bylam - już nie składam zamówień)
    o kosmetykach avon (jak i oriflame) nie mam dobrych opinii.
    Cena kosmetyków nie jest adekwatna do jakości. Wole iść do drogerii a za te samą cenę kupic lepsze kosmetyki (do takiego też wniosku doszły moje znajome).
    Jeśli chodzi o:
    linię skin so soft i planet spa - chyba jako jedyne wg mnie są godne polecenia
    kosmetyki kolorowe:
    cienie do powiek (pojedyncze, poczwórne, sypkie) - jakościowo nawet dobre, ale nie tak trwałe jak np inglot czy rimel (pojedynczy cień z inglota kosztuje 11zł,z rimela ok.14zł z avonu na promocji 15,90 - juz nawet z bell (seria tropicall)za 7zł są lepsze, bardziej intensywne kolorki), sypki cień do powiek w avonie ok.21zł inglot:19-22zł - jakość tych dwóch firm bez porównania
    tusze do rzęs - dobre na początku, później bardzo szybko wysychają, cena: średnio ok.20zł. Już wole dołożyć i kupić np max factor 2000 calorie a cieszyć się nim dłużej cena ok. 35zł.
    trwały cień do powiek - jeden z wielu bubli avonu
    kredki do oczu/konturówki do ust - bez rewelacji
    podkłady - te kosmetyki pozostawię bez komentarza. Już o wiele, wiele lepsze są z kryolanu
    rozświetlający korektor w pędzelku - niestety, kolejny niewypał
    szminki/błyszczyki - mnie, jak i kilka osób z mojego otoczenia uczulają (najczęściej po ich użyciu pojawia się pieczenie/swędzenie ust)
    pudry - uczulają. już wolę kupić z inglota lub zainwestować troszkę więcej w Kryolan
    lakiery do paznokci - niby trwałe ale od czasu ich schnięcia (jak to stwierdziła jedna z moich klientek) "można *urwicy dostać"
    zmywacz - na promocji ok. 11zł - buahahaha śmiech na sali (już wole ten za 3zł z rossmanna)
    odżywki do paznokci - szczerze? nie polecam
    korektor do manicure - ten kosmetyk akurat stanowczo mogę polecić! (tylko po przejechaniu tym pędzelkiem po lakierze trzeba pamiętac by dobrze wytrzeć pędzelek)
    pędzle do makijażu - polecam
    biżuteria - trochę odpustowa i za taką cene to wolę juz troche dolozyc a kupic z prawdziwego srebra
    torebki - nawet wytrzymałe dobre ale... dołożę trochę więcej i mam torebkę ze skóry
    kosmetyki z linii solutions - jakość działania porównywalna do kosmetyków ziaja (wole to drugie bo nawet tańsze)
    perfumy/wody toaletowe - dawniej niekótre zapachy przypadły mi do gustu, teraz... wydaje mi się że wszystkie pachną tak samo, robione na jedno kopyto.
    body spraye/dozodoranty antyperspiracyjne w spreyu - ceny porónywalne do rexony czy adidasa działenie: bez porównania - z avonu nigdy więcej!
    dezodorant w kulce - dłuuugo schną, jeśli na mokry założy się bluzkę niestety ale białe plamy zostają.
    avon clearskin - zamiast zapobiegac, wspomagają
    seria color trend - kolejny bubel
    szampony/odżywki i inne z AT - mam uczulenie na nie
    szczotki do włosów - jakośc nie adekwatna do ceny (cena stanowczo zawyżona), grzebień zamiast czesać - drapie
    naturals - niestety również nie dla mnie. kremy uczulają. a szampony to takie sobie (już wolę ziaję)
    foot works/avon care - te kosmetyki również nie przypadły mi do gustu, choć raz za czasem je używam (z barku laku jak się mi kończą te z farmony)
    płyny/żele do kąpieli - no to akurat lubię
    kosmetyki do opalania - kolejny bubel

  11. #36
    Nałogowiec Avatar Pati88
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Puławy
    Postów
    695

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał asia Zobacz post
    ponoć z fabryki w garwolinie wynoszą na tony.. ale nie chcę nikogo oskarżać, bo to nie ja wymyśliłam tylko plotka. ale fakt jest taki że jak zamawiałam bywalo że coś było nowością i były braki u wszystkich konsultantek z całej pl ze 3 kampanie (żadna z nas tego nie miała), a na allegro ludzie wystawiali po 100 sztuk..
    pracowalam wlasnie w Garwolinie i z tymi tonami to przesada ale rzeczywiscie wiele osob wynosilo kosmetyki i naprawde niektore metody to smiech na sali.jednak to sie dla nich nie za dobrze skonczylo bo przed wejsciem i wyjsciem trzeba przejsc przez bramke ktora ma czujniki jak zapiszczalo to szlo sie na rewizje osobista wiec jezeli komus udalo sie wyniesc to naprawde mial farta. i tak My jako pracownicy mielismy ogromne znizki np. perfumy w sklepiku kosztowaly 12zł,balsamy 4zł,linia planet spa od 6zł itp.
    poza tym do kosza szlo pelno produktow kiedys byla sytuacja ze maszyna nawlewala do buteleczek szamponow a okazalo sie ze naklejki sie skonczyly wiec do smieci poszlo ponad 300sztuk. a braki jakis kosmetykow napewno nie sa spowodowane kradziezami tylko albo opozniona dostawa komponentow,brakiem naklejek,lub nawet popsuciem maszyny co sie bardzo czesto zdarzalo.zadko byla wyrabiana norma.

  12. #37
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    i tajemnica została rozwiana nie ma to jak info z pierwszej ręki ale takie super rabaty to fajna rzecz bo niektóre produkty bardzo lubie i zamawiałabym je nadal, gdybym miaa taki opust jak kiedyś, a tak to mi się nie oplaca

  13. #38
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar kasiasssss
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    zlotow\limerick
    Postów
    3 585

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    kiedys bylam konsultantka,ale zeby na tym zarobic tzreba sie naspzredawac,poza tym katalog kosztuje 3zl,to sa szczyty jak kupisz 10 tu juz wogole nie zarobisz,konsultantek jest pelno i jak sie zamowi za 150zl to gora,teraz nastal u mnie kryzys wiec juz nie prowadze i nie kupuje
    wszystkie marzenia sie spelniaja

  14. #39
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Ja to prowadzę nie dla zarobku tylko dla przyjemności. Mam swoje sprawdzone kosmetyki i czasem też lubię sprawdzić nowości. Nigdy na tym nie zarobiłam bo zawsze mam małe zamowienia. Największe jakie miałam to na 900 zł było a wiem że niektóre konsultantki to mają sprzedaż po kilka tysięcy zł.

  15. #40
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar kasiasssss
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    zlotow\limerick
    Postów
    3 585

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    u nas jest ich naprawde pelno,dzieczyny zbieraja sie po 3 i kupuja sobie po upuscie wychodzi mniej
    wszystkie marzenia sie spelniaja

  16. #41
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    u mnie aż tak czarno nie było, kupowałam 40 katalogów, zamawiałam sobie naprawdę sporo rzeczy, także z tych internetowych i jeszcze pare stówek na czysto wychodziłam. u mnie pogorszyło się gdy zaczęli robić droższe produkty i te częstsze kampanie

  17. #42
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Wycwanili się. Ja mimo to ze prowadzę ten avon to np nie używam kremów do twarzy z tego. Jakoś się boję. A raz pamiętam jakaś afera była ze nawet mówili o tym w telewizji tylko nie pamiętam dokładnie o co chodziło...;/ ale wiem że po tym sprzedaż mi spadła i zawiesiłam na jakiś czas działalność...

  18. #43
    Totalna maniaczka Avatar Aneta
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Dublin
    Postów
    854

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    najbardziej z Avonu lubie kolory cieni do powiek,niestety mam jakies uczulenie na nie.probowalam roznych tej firmy,nie mam pojecia dlaczego,tak samo jest z cieniami z Oriflame.szkoda,poniewaz naprawde sa kolory ktore mi sie podobaja

  19. #44
    No to..wpadłam Avatar Anna Otkińska
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Mrągowo
    Postów
    244

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    kiedys moja siostra przywiozła z niemiec kosmetyki avonu -perfumy były bez porównania nawet po praniu ręcznym było ją czuć to co u nas sie dzieje- tak samo np z proszkami vizir, oliwkami jonson baby są mega rozcieńczane zupełnie inne zapachy gorsze działanie, mniej trwalsze zapachy...
    Zapraszam na mojego bloga

  20. #45
    Totalna maniaczka Avatar dudejla
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Postów
    1 030

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Ja dosyć często zamawiam te kosmetyki, ale pamiętam kiedyś moja mam zamówiła nowy krem, chyba rozświetlający i na opakowaniu pisało, że unikać kontaktu z delikatnymi tkaninami bo może wypalić dziurę!

    Ja lubię szampony z Avonu chociaż w ostatnim katalogu ich nie widziałam, płyny do kąpieli i żele pod prysznic.
    Balsamy do ciała, kiedyś uwielbiałam serie miód i mleko i perfumy ale jeszcze nie zdarzyło mi się zamówić tam tuszu do rzęs z którego byłabym zadowolona, wszystkie się okropnie kruszą.

    W najnowszym katalogu widziałam galaretki do ciała, używała któraś z was? Fajne są?
    Ostatnio edytowane przez dudejla ; 23-08-2009 o 12:40

  21. #46
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    nie używałam galaretek. I żadna z moich klientek też nie więc nic nie wiem na ich temat.

  22. #47
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    galaretki kiedyś już były, taki jakby żel. sama nie używałam, ale dziewczyny które zamawiały mówiły że fajna zabawka, tylko mało wydajna

  23. #48
    Kosmetyczka Avatar xxxlobixxx
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    Kalisz
    Postów
    11

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Równiez byłam konsultantką AVONu
    najbardziej uwielbiam Balsamy do ciała skin so soft(wszysktie maja piekny zapch)
    Tusze do rzęs "pełnia rzęs" sa super ale szybko wysychają
    kredki do oczu trwałe..
    wody perfumowane- "little White Dress" "persive" "celebre" "today tomorrow always" "bond girl 007" te które uzywam
    napewno podkłady są dobre korektory pudry sypkie i kulki brązujące
    lakiery do paznokci super
    Maseczki ze SPA olejki super
    zele pod prysznic i płyny piekne zapachy i sa długowystarczalne
    nie przepadam za kremam z avonu do twarzy nie wiem ja u was ale mi wysuszaja skóre tak samo jak szampony nie dla mnie tłuszczą sie szybko włosy

  24. #49
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    jest teraz fajna seria o zapachu zielonego jabłka ślicznie pachnie

  25. #50
    Globalny Moderator Avatar natalia268
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7 165

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Kiedys zamawiałam mgiełki.. wanilie, kokos, truskawka, brzoskwinia.. i leżą tylko mu mnie w domu.. od czasu do czasu sie psikne.. albo w szkole po wf-ie... żeby jakoś ożeźwiająco pachnieć choć przez chwile...

    zamawiałam też tusz do rzes.. myslałam ze jak droższy to lepszy.. ale się oszukałam... bez zachwytów..

    Ale lubie taki krem do rąk czerwony z gliceryną.. dobrze nawilża, choć zapach taki dziwny...

    a no i jeszcze żele pod prysznic są w porzadku...


    A jakiś czas temu dziewczyna mojego brata poznała taką babkę co sprzedawała wszystko z katalogu o połowe taniej... znaczy no jak cos kosztowało z 4,90 to tylko ze złotówkę obnizała.. ale jak np. 70 zł to po 30...Nie wiem skąd ona to brała... moze była kimś ważniejszym w Avonie i sobie dorabiała.. ale nie wiem...

    ale teraz juz nic nie zamawiamy..

    ________________________________________


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Podobne wątki

  1. Ulubione kosmetyki
    By Jade in forum Kosmetyki
    Odpowiedzi: 206
    Ostatni post / autor: 22-09-2019, 22:39
  2. Ulubione sklepy
    By Kamis in forum Sprzedawcy i Produkty
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post / autor: 31-08-2018, 17:50
  3. Solarium i samoopalacz co wybierać?jak stosować?rodzaje
    By westa in forum Pielęgnacja twarzy i ciała
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post / autor: 05-03-2018, 18:37
  4. Ulubione ozdoby
    By Chanti25 in forum Ozdoby na paznokcie
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post / autor: 20-08-2013, 16:50
  5. Kosmetyki Abacosun
    By Eversun in forum Kosmetyki
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 19:58

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •