Pokaż wyniki 1 do 7 z 7

Temat: Odpadajacy, pekajacy zel

  1. #1
    Debiutantka
    Zarejestrowany
    Feb 2015
    Postów
    3

    Domyślnie Odpadajacy, pekajacy zel

    Hej, jestem poczatkujaca amatorka. Poniewaz nie mam z kim zostawic dziecka usiluje nauczyc sie metody zelowej i samodzielnie zajac sie swoimi paznikciami. Kupilam zele allepaznokcie, lampe 36v. Nie przedluzam paznokci, tylko maluje na swojej plytce. Z reguly paznokcie wytrzymujanu mnie 2 dni, zaczynaja pekac i odpadac, z latwoscia moge je tez odkleic. Zastanawiam sie czy blad tkwi w mojej technice, czy e zelach.
    Najpierw zcieram stare pozostalosci zelu, staram sie zetrzec jak najwiecej. Potem szlifuje na lekki mat to co zostalo, czyli troche zelu i moja plytke. Cleaner, Potem primer , 2 min w lampie, potem zel 3 min w lampie, znow zel i 3 min w lampie , ponownie zel i 3 min w lampie, nastepnie nablyszczacz 2 min i czyszcze cleanerem-tyle wywnioskowalam z filmikow i jakisn tutoriali.
    Prosze o pomoc
    Ps. Co sadzicie o zelach eclair?

  2. #2
    Nałogowiec Avatar marylin
    Zarejestrowany
    Feb 2013
    Skąd
    Wicie-Jarosławiec
    Postów
    328

    Domyślnie Odp: Odpadajacy, pekajacy zel

    Może najpierw poczytaj trochę żelami nie maluje się paznokci,dlatego odpadają,trzeba je odpowiednio zbudować-dlatego też pękają. Allepaznokcie to bardzo dobra firma na początek do ćwiczeń.

    http://forum.wzorki.info/metoda-zelo...matach-61.html

    http://forum.wzorki.info/metoda-zelo...ajacy-zel.html

    http://forum.wzorki.info/metoda-zelo...zurkach-7.html


  3. #3
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Jul 2012
    Postów
    34

    Domyślnie Odp: Odpadajacy, pekajacy zel

    po co po primerze do lamy, primer musi tylko odparować, może zrób zdjęcie paznokci i pokaż jak wyglądają?
    Może też za bardzo ,,ścierasz,, żel i swoją płytke przez co jest osłabiona...
    Z filmików wiele sie nie nauczysz niestety.