Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Łamią się na formie.. Pomocy!

  1. #1
    Debiutantka
    Zarejestrowany
    Nov 2015
    Postów
    1

    Angry Łamią się na formie.. Pomocy!

    Cześć dziewczyny. Forum znalazłam dzisiaj jak szukałam odpowiedzi na swój problem. Jednak nie znalazłam konkretnie wątku w którym byłaby podobna sytuacja do mojej. Przepraszam Was bardzo jeśli jednak jest, jeszcze poruszanie się tutaj sprawia mi problem Mam chociaż nadzieję, że założyłam wątek w dobrym dziale.

    Kocham robić pazurki. Mogę nawet powiedzieć, że to moje hobby i większość czasu spędzam przy swoim stoliku pazurkowym Jestem po szkole kosmetycznej ale niestety wszystkiego czego się nauczyłam było tylko moją zasługą, bo szkoła paznokcie olała zupełnie
    Mam taki problem: Niedawno zainteresowałam się formami i postanowiłam spróbować. Na tipsie paznokcie wychodzą mi idealnie i nie ma potem z nimi żadnych problemów. Na formie robi mi się pazurki równie przyjemnie, wyglądają dobrze, żadnych problemów. Jednak po dniu czy dwóch po prostu się łamią.. Nie wszystkie, najczęściej jeden lub max 3 pazurki. Nie mam pojęcia co robię źle. Jest mi wstyd jak robię koleżance paznokcie, ona zachwycona, ja zadowolona a za dwa dni wiadomość, że paznokieć złamany Przy tipsie nie było takich problemów.

    Może powiem co po kolei robię (pomijając dezynfekcję i takie rzeczy jak osobny pilnik dla każdej koleżanki) :

    Opiłowuję paznokieć, nakładam zmiękczacz na skórki i odsuwam je drewnianym patyczkiem, wysuszam resztki preparatu wacikiem bezpyłowym.
    Bloczkiem zmatowię płytkę paznokcia, strącam pył szczoteczką, przemywam paznokcie wacikiem bezpyłowym z cleanerem.
    Nakładam primer na płytkę, czekam aż wyschnie.
    Nakładam cienką warstwę żelu (jednofazowy, silcare z różowej linii) i wkładam do lampy (To jedna z tych szybkich lamp 36W, 12WCCFL i 24WLED) na minutę.
    Podkładam formę, buduję szkielet tym samym żelem jednofazowym, wkładam do lampy na minutę.