Pokaż wyniki 1 do 2 z 2

Temat: Paznokcie dalekie od ideału... czy żel im pomoże?

  1. #1

    Domyślnie Paznokcie dalekie od ideału... czy żel im pomoże?

    Witajcie Kochane!

    Jestem nowa na Waszym forum, a ten post jest moim pierwszym, zanim jednak podjęłam decyzję założenia tu konta przeczytałam niejeden wątek co utwierdziło mnie w przekonaniu, że znalazłam się we właściwym miejscu (co wcale nie jest takie oczywiste, bo blogi/fora/serwisy "rosną" niczym grzyby po deszczu i wprost proporcjonalnie idzie za tym liczba "ekspertek", a o wartościowe informacje tak naprawdę coraz trudniej...)

    Ale przechodząc do sedna - moje konto tutaj i ten wątek założyłam licząc na Waszą pomoc.

    Zaczynając od początku - nie jestem profesjonalistą (nie ukończyłam żadnych kursów - tzw. "Samouk"). I żebyście sobie o mnie nic złego nie pomyślały pazurki przedłużam (metodą żelowa) juz jakieś 10 lat ale tylko sobie! (w tamtym czasie ciężko było o tego typu usługi - pochodzę z małego miasteczka...) przygodę zaczęłam od tipsów, ale wystarczył mi raz z formą aby ją pokochać dlaczego? Kształt mojej naturalnej płytki jest idealnie dopasowany do tej metody. Przyznam, że choć aktualnie mieszkam w Krakowie i mogłabym skorzystać z profesjonalnej usługi jak wiecie bez problemu, ale że opanowałam stylizacje MOICH pazurków niemal do perfekcji a co ważniejsze polubiłam... ba! uzależniłam się od tej zabawy to też... same rozumiecie

    Jakiś czas temu o taką usługę poprosiła mnie jednak koleżanka. Pierwsze co jej poleciłam - profesjonalna usługa... w odpowiedzi usłyszałam, że to odpada, bo dziewczyny zwyczajnie na to nie stać. Postanowiłam, że chociaż spróbuję jej pomóc, ale bez Was na pewno sobie nie poradzę...

    Zanim zabiorę się za próbę w praktyce, chciałabym wiedzieć jak najwięcej w teorii, wszelkie informacje, wskaźniki, podpowiedzi z Waszej strony będą mile widziane, bardzo liczę na Was i Wasze doświadczenie