Pokaż wyniki 1 do 11 z 11

Temat: laptop do 4 tys

  1. #1
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Mar 2017
    Postów
    43

    Domyślnie laptop do 4 tys

    Poszukuje laptopa do czterech tysięcy. Znalazlam ten model - https://www.morele.net/wiadomosc/len...zy-warto/4071/ . Nie znam się specjalnie na tej specyfikacji całej, czytam tylko opisy i recenzje i wydaje się okej. Wart jest tej ceny?

  2. #2
    Wczytuje się
    Zarejestrowany
    Jun 2017
    Postów
    15

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys

    Całkiem fajny laptop ale lepiej byłoby udać sie na jakieś forum komputerowe

  3. #3
    Rozkręcanko ban
    Zarejestrowany
    Jun 2017
    Postów
    54

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys

    Albo skorzystaj z pomocy jakiegoś znajomego, który się po prostu na komputerach zna

  4. #4
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    May 2017
    Postów
    30

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys

    Ja też się za bardzo nie znam na takim sprzęcie. Jak kupowałam to weszła na Sklep Sferis.pl i tam poradziłam sie sprzedawców. Możesz też tak spróbować. Jak powiesz jaki masz budżet i do jakich celów będzie Ci on potrzebny to na pewno coś idealnego dopasują

  5. #5
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Mar 2018
    Postów
    35

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys

    A co sądzicie o laptopach używanych? Ze specjalnych sklepów, dających pełną gwarancję? Słyszałam, że takie serwisy są teraz coraz bardziej popularne.

  6. #6
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Mar 2018
    Postów
    32

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys

    Słyszałam o tym, faktycznie ciekawa opcja. Przykładowo, podobno tu można kupić poleasingowe laptopy dell w doskonałym stanie i z gwarancją. Następny komputer na pewno wezmę od nich.

  7. #7
    No to..wpadłam ban
    Zarejestrowany
    Nov 2016
    Postów
    158

    Domyślnie Odp: laptop do 4 tys