Pokaż wyniki 1 do 18 z 18

Temat: Sala weselna

  1. #1
    Debiutantka Avatar hurm
    Zarejestrowany
    Jan 2018
    Postów
    5

    Domyślnie Sala weselna

    Czym się kierować wybierając sale weselną? Na co zwrócić szczególną uwagę? Czy uwzględniać także catering?

  2. #2
    Rozkręcanko ban
    Zarejestrowany
    Jun 2017
    Postów
    55

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Najlepiej wziąć po prostu pod uwagę te czynniki, na których nam najbardziej zależy. Mi na przykład zależało, aby sala oferowała pełną dekorację oraz menu. Takie warunki zaproponował mi https://www.hotelponiatowski.pl/ pod Warszawą, gdzie oprócz tych rzeczy miałam jeszcze obsługę wesela, pokoje dla gości i dodatkowe atrakcje A sala była udekorowana naprawdę pięknie, na ich stronie internetowej możesz zobaczyć takie przykładowe zdjęcia

  3. #3
    Rozkręcanko ban
    Zarejestrowany
    Mar 2017
    Postów
    66

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Dla mnie dobre jedzenie to podstawa, przepysznie było np. w http://www.restauracja-vabank.pl

  4. #4
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Dec 2017
    Postów
    50

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Ile osób, tyle opinii na ten temat. Ale naprawę wybierając salę na wesele, trzeba zwrócić uwagę na bardzo wiele czynników. Bo ważne jest i dobre wyposażenie sali (i chodzi mi zarówno o dobre nagłośnienie, wygodne stoły i krzesła, jak i wyposażenie w taki sprzęt jak warnik do wody, aby goście o każdej porze mogli sobie zrobić kawę czy herbatę), i profesjonalna obsługa i oczywiście dobre jedzenie. Tak naprawdę, to jak jeden z tych punktów zawiedzie to i wesele nie będzie udane.

  5. #5
    No to..wpadłam
    Zarejestrowany
    Dec 2017
    Postów
    111

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    wiesz co każdy jest inny i jeśli chodzi o wygląd sali to zwraca uwagę na co innego. Na przykład mnie bardzo się sala Krzewi Róg w Chmielnie podoba, jest przestronna, jest sporo miejsca do potańczenia, no i pyszne jedzenie! No i wiadomo, sala jest zadbana, ładna. to chyba najważniejsze

  6. #6
    No to..wpadłam
    Zarejestrowany
    Jul 2017
    Postów
    135

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Fajna ta sala ja ostatnio sie bawilam na weselu w Parisel Palace - pieknie wygladala zarowno sala jak i ogrod No i bardzo smaczne jedzenie, a miejsca do tanca bylo tyle, ze wyszalelismy sie za wszystkie czasy
    Ostatnio edytowane przez kinimini ; 08-08-2018 o 19:20

  7. #7
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Apr 2018
    Postów
    30

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Czym się sugerować? No po pierwsze wydaje mi się,że powinno być dużo miejsca do tańca. A zresztą reszta to rzecz indywidualna.Ja chciałam typowe,bajkowe wesele w pięknej sali i takie miałam.Tak długo szukałam sali,aż znalazłam. Początkowo zależało mi tylko na pięknej sali znalazłam taką w Kameliowym Zakątku w Bielsku.Ale jak się później okazało pomogli nam tam także w doborze zespołu,fotografa,bo takowego też nie mieliśmy. Mogliśmy nawet zakwaterować przyjezdnych gości w hotelu obok,a trochę ich było.Więc cała impreza była bardzo udana.

  8. #8
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Apr 2016
    Postów
    52

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Kilka lat temu byłam na weselu w domu weselnym ACAPULCO niedaleko Nowego Sącza i bardzo byłam zadowolona. impreza pierwsza klasa. Obsługa dbała o każdy szczegół. Począwszy od udekorowania sali po przez dania i ich serwowanie aż do porządkowania stołów. Jednym słowem perfekcja. Do tego okolica przyjemna.

  9. #9
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Sep 2017
    Postów
    47

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Duza sale bankietowa maja w rancho colorado w trzcielu. Bylismy z narzeczonym na weselu jego brata wlasnie tam z pokojami dla gosci. Catering jak najbardziej do polecenia - zarowno tradycyjne, polskie dania, ale tez bylo troche srodziemnomorsko dla osob na diecie. Poprawiny byly juz na zewnatrz w ogrodzie. Rozstawili wiate biesiadna, bylo grillowanie i regeneracja w basenie

  10. #10
    Wczytuje się
    Zarejestrowany
    Mar 2015
    Postów
    21

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Warto zapytać rodziców i poprosić ich o pomoc. Oni też to kiedyś przeżywali i mają doświadczenie w tej kwestii

  11. #11
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    May 2017
    Postów
    65

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Wiadomo - każdy bedzie szukał swojej sali, bo miejsce ma przede wszystkim pasowac nam i musi byc idealne bez watpienia. Ja popatrzyłam sale na weselu u znajomych 2 lata temu w restauracji rycerski w czeladzi. Koleżanka robila na duzej sali, a my zapraszalismy jedynie 50 osob wiec winiarnia wystarczyla. W dodatku klimat winiarni - to bylo cos

  12. #12
    No to..wpadłam
    Zarejestrowany
    Jul 2016
    Postów
    240

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Dzięki za te porady ! Na pewno będą one dla mnie przydatne

  13. #13
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Nov 2017
    Postów
    42

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Jak szukacie w Krakowie jakiejś sali weselnej, to koniecznie zajrzyjcie sobie tutaj na te sale weselne http://www.hotelwitek.pl/pl/sale-weselne.html

  14. #14
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Sep 2017
    Postów
    33

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    My kierowalismy sie kilkoma rzeczami. Zalezalo nam by w miejscu gdzie jest sala byl tez hotel i pokoje dla gosci przyjezdnych z daleka. Fajnie jak by byl tez ogródek by goscie mogli wyjsc zapalic czy poprostu sie przewietrzyc. Musiala byc tez dobra cena bo planowalismy ok 100-120 gosci. Kilka miejsc oglądalismy i zdecydowalismy sie ostatecznie na Dworek Kurowski koło Szczecina w Kurowie. W nim jest wszystko to czego oczekiwaliśmy. Ponadto okazalo sie ze maja pyszne jedzenie i mozliwosc urozmaicenia podstawowego menu. Organizacyjnie tez byli wspaniali i ciesze sie ze ostatecznie wybralismy to miejsce

  15. #15

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    U nas przede wszystkim istotne było to, żeby sala była duża i pomieściła około 80 osób, jedzenie również było istotne, bo mieliśmy w rodzinie alergika, dzięki przemiłemu personelowi w Domu Weselnym Paula https://www.facebook.com/domweselnypaula/ wszystko się ładnie udało, było smacznie i elegancko, a nawet nasza znajoma teraz chce sobie tam urządzić ślub cywilny i weselicho w plenerze, cóż nic dziwnego, bo miejsce ładne.

  16. #16
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Oct 2016
    Postów
    34

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Taka sala się musi podobać przede wszystkim. Musza serwować dobre posiłki. To czuć jak się wejdzie do takiej sali czy to jest to. Taka jest sala Lawenda w https://lawenda-szczecin.pl/ można zakochać się od pierwszego wejrzenia w wystroju i atmosferze tego miejsca. Podają pyszne dania, mają profesjonalną obsługę, bardzo dobre oświetlenie i nagłośnienie.

  17. #17
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Nov 2016
    Postów
    87

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Ja polecam wam salę weselną hotelu http://windsorhotel.pl/ który leży pod warszawą, nad zalewem zegrzyńskim. Mają piękną okolicę, pokoje bogato wyposażone i bardzo dobre jedzenie. Na tym wesel bawiłam sie znakomicie i fajnie wspominam. Obsługa w razie potrzeby były cały czas dostępna. Pełen profesjonalizm.

  18. #18
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2018
    Postów
    81

    Domyślnie Odp: Sala weselna

    Normalna sprawa, każdy chce by ten dzień był wyjątkowy. Właśnie dlatego warto dobrze zastanowić się, na czym szczególnie Wam zależy i po prostu podjąć odpowiednie kroki by to zrealizować. Jak dla mnie, super pomysłem jest skorzystanie z takich sal jak https://www.naskrajnej.pl/ Jestem przekonany, że będziecie zadowoleni z całego wydarzenia

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •