Pokaż wyniki 1 do 4 z 4

Temat: MMA a PMAA - co za różnica ???

  1. #1
    Wczytuje się
    Zarejestrowany
    Oct 2009
    Postów
    8

    Domyślnie MMA a PMAA - co za różnica ???

    Witam,

    Chciałabym się was zapytać o jedną rzecz.

    Zagłębiam się coraz bardziej w temat pazurków (jestem początkująca, ale... kto pyta nie błądzi) i czytuję ostatnio o ich składach itp...

    Wyczytałam, że produkty zawierające MMA (metakrylan akrylu) są bardzo szkodliwe dla naszych pazurków i sa zakazane (używają ich tylko marki i firmy "spod ciemnej gwiazdy" najczęściej z Chin i Wietnamu). Zamiest tego należy używać produktów zawierających EMA.

    Ale...

    Na stronie SF jest widoczny taki skład proszku akrylowego.

    Poly ( Ethyl Methacrylate ), Poly ( Methyl Methacrylate ), CI 15850, Dibenzoyl Peroxide

    WIęc ja też nie wiem, czy to jest w końcu legalne czy nie i czy jest to ten "zły" MMA

    Mam też dzisiaj w swoich łapkach nowe żeli jednej z amerykańskich firm (koleżanka przywiozła mi z USA) i o ile na liquidzie nie ma żadnych takich oznaczników (jest tylko Ethyl Methacrylate ), to na pudrach już jest: Poly ( Ethyl Methacrylate ), Poly ( Methyl Methacrylate ), Dibenzoyl Peroxide , czyli tak samo jak w Sun Flower...

    Czy mam przez to rozumieć, że jest w nich ten zły MMA, czy też nie ? Dzwoniłam nawet do Stanów i Pani powiedziała mi , że to normalny składnik, taki jak we wszystkich innych firmach tak zwany PMMA i jest on nazywany "dobrym MMA" pomaga lepiej wiązać, ale nie jest szkodliwy jak MMA (który jest najbardziej szkodliwy w liquidzie) i jest używany przez praktycznie wszystkie firmy jako składnik pudrów, czy klejów...

    HELP

    P.S.
    W jednym z linków odnośnie NSI, tam też faktycznie jest :
    2. COMPOSITIONAL INFORMATION
    Ingredient Name CAS Number Concentration Exposure Limits / Health Hazards
    Poly (Ethyl Methacrylate/Methyl Methacrylate) NE OSHA PEL 15 mg/m3
    Particulates NOC ACGIH TLV 10 mg/m3