Strona 139 z 201 PierwszyPierwszy ... 3989129135136137138139140141142143149189 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 3 451 do 3 475 z 5010

Temat: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

  1. #3451
    Molestantka klawiatury Avatar asiekfr
    Zarejestrowany
    May 2010
    Skąd
    Made in Poland;) / teraz Paris
    Postów
    1 636

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    sama nie wiem dlaczego tak fatalnie sie czuje. niby jakas taka zmeczona ,ociezala ,nawet kosteczka czekoladki mnie nie cieszy,mam nadzieje ze to chwilowe i za kilka dni mi przejdzie . kabinuje jak tu w te wakacje wyjechac do polski?!

    tez prowadzilam taki dzienniczek ,fajna sprawa ,piekna pamiatka przede wszystkim dla dziecka !

  2. #3452
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    A no właśnie dla dziecka potem cudowna pamiątka
    Mnie rozłożyła choroba... gardło mam tak zawalone że nie mogę prawię mówić... do tego katar kaszel i ból głowy. A nic oprócz wapna, tabletek na gardło i takiego specjalnego syropu dla kobiet w ciąży brać nie mogę... Mówiłam siostrze że mnie zarazi i właśnie zaraziła...
    Wstawię wam zdjęcie mojego brzucha z 13 tygodnia


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  3. #3453
    Molestantka klawiatury Avatar DiamondShine
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    1 837

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    milenko jaki piękny niech rośnie ;* kocham takie zdjęcia

  4. #3454
    Molestantka klawiatury Avatar rudzielec
    Zarejestrowany
    Oct 2010
    Skąd
    Kiedyś SZCZECINEK, teraz Boston;)
    Postów
    1 735

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    milenka, sliczny brzunio
    SKORO JESTEŚMY TYM, CO JEMY
    TO NIEZŁE ZE MNIE CIACHO

  5. #3455
    Molestantka klawiatury Avatar asiekfr
    Zarejestrowany
    May 2010
    Skąd
    Made in Poland;) / teraz Paris
    Postów
    1 636

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    fajny brzunio ,niech sobie rosnie spokojnie malenstwo tam w srodku

  6. #3456
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Teraz jeszcze większy ten brzuch mam
    A tak poza tym to strasznie chora jestem... ledwo na oczy patrzę... masakra normalnie. A lekarz kazał mi brać tylko rutinoscorbin, wapno i syrop prawoślazowy...
    Byłam dziś u ginekologa ale tam przynajmniej wszystko ok


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  7. #3457
    Molestantka klawiatury Avatar DiamondShine
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    1 837

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    milenko kochana jak ja bylam w ciazy chora nie bralam zadnych lekarstw piłam tylko syrop z cebuli przeszło mi po kilku dniach przepis od babci

  8. #3458
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    tyle że ja mam taki kaszel że dusze się całe dnie i noce. No i i nigdy za bardzo nie pomagały takie domowe sposoby ;/


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  9. #3459
    Molestantka klawiatury Avatar DiamondShine
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    1 837

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    moze warto sprobowac. napewno nie zaszkodzi ani Tobie ani dzieciaczkowi

  10. #3460
    Molestantka klawiatury Avatar NiCoLa
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    2 035

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Milenka śliczny brzusio pamiętam jak ja miałam taki, a teraz już Maleństwo moje ma 3 miesiące. Czas szybko leci, także rób zdjęcia bo to piękna pamiątka nie tylko dla Ciebie, ale także tak jak pisałyście dla dziecka. No i zdrowiej nam szybciutko!

  11. #3461
    Naczelny Grafik Forumowy Avatar rudzia1985
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    Niemcy
    Postów
    5 853

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Syrop z cebuli wlasnie na kaszel najlepszy Przynajmniej w moim przypadku jak bylam mala...Zupelnie nieszkodliwy.
    Sasiadka mojej siostry robila syropy na bazie naturalnych "ziół" m.in. z mleczow i siostrzeniec jak byl chory to tylko to pil > 2 dni i po chorobie

    Zazdroszcze burzusia, moze i ja sie w koncu zdecyduje
    Agnieszka

  12. #3462
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Dziękuję za komplementy na temat brzucha ale w sumie to nie ma się czym jeszcze chwalić

    ---------- Dodano o godzinie 12:40 ---------- Poprzedni post był napisany Wczoraj o godzinie 19:57 ----------

    No to dziewczyny wstawiam następne zdjęcie mojego brzucha robione dziś czyli tydzień później niż wcześniejsze


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  13. #3463
    Kosmetyczka Avatar Askar
    Zarejestrowany
    Nov 2009
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    1 435

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Jak ładnie! ! ! Maleństwo, jak widać ma się dobrze u Mamusi i zdrowo rośnie
    Trzymaj się cieplutko
    Kalorie to małe stworki, które mieszkają w szafie i w nocy zwężają ci sukienki.

  14. #3464
    Molestantka klawiatury Avatar DiamondShine
    Zarejestrowany
    Aug 2011
    Skąd
    Rzeszów
    Postów
    1 837

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    pieknie pięknie ;***
    jak dodalaś to pierwsze zdjecie brzuszka to to co masz na ścianie myslałam, że tak sobie do zdjęcia wkleilaś a tu sie okazalo ze jednak na ścianie <glupek>

  15. #3465
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    A no naklejka taka


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  16. #3466
    Molestantka klawiatury Avatar NiCoLa
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    2 035

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Piękny brzusio niech sobie Maleństwo w nim spokojnie rośnie

  17. #3467
    Nałogowiec Avatar afterglow
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Holandia
    Postów
    409

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    no i ja sie witam i o zdrowie pytam
    gratuluje każdej mamie obecnej i przyszłej z osobna. I cichutko wbijam w ten dział jako dwupaczek

  18. #3468
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar milenka_olsztyn
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Olsztyn
    Postów
    3 815

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    After chyba sobie żartujesz Ale fajnie


    "Każdy Twój ruch ma coś na kształt serca..."

  19. #3469
    VIP Avatar nanami7
    Zarejestrowany
    Sep 2009
    Skąd
    Poznań
    Postów
    5 170

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Wow After gratulacje
    czekamy na wieści
    Jest między nami gra,
    którą gra się w parach...



    www.paznokcie-poznan.blogspot.com

  20. #3470
    Molestantka klawiatury Avatar NiCoLa
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    2 035

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    After gratuluję

  21. #3471
    Molestantka klawiatury Avatar asiekfr
    Zarejestrowany
    May 2010
    Skąd
    Made in Poland;) / teraz Paris
    Postów
    1 636

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    after ,gratulacje serdeczne .... fajnie ,bedzie nas wiecej

  22. #3472
    No to..wpadłam Avatar asiad1990
    Zarejestrowany
    Nov 2009
    Skąd
    Piła
    Postów
    215

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    After gratuluję


    A mnie dopadło jakieś przeziębienie, na dworze gorąco a tu nos zapchany, gardło boli i kaszel . Niech jus sobie to ode mnie pójdzie.

    Czekam na kolejna wizytę znów u lekarza, może w końcu będę wiedzieć czy dziewczynka czy chłopczyk. No i badania trzeba porobić - na razie skierowanie na toksoplazm.




    "śmierć urasta do rozmiarów najwyższego dobra, na które jedynie warto czekać gdy już od dawna wszystko inne zawiodło"
    — Fiodor Dostojewski

  23. #3473
    No to..wpadłam
    Zarejestrowany
    Apr 2010
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    208

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Długo mnie tu nie było ale gratuluję wszystkim przyszłym mamą

  24. #3474
    Nałogowiec Avatar trendy77
    Zarejestrowany
    Mar 2010
    Skąd
    okolice krakowa
    Postów
    662

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    after gratulacje rosnijcie zdrowo
    milenko sliczny brzuszek i jak ładnie przyodziany tu panterka tu jakis orange
    asiu ty kidy pochwalisz sie swoimno i gratuluje jeszcze jednego siusiaka
    karolinko piękny brzuszek dobrze dziewczyny mówią wyglądasz kwitnąco
    a ja dalej walczę leczyłam się od 4,5 roku prywatnie z marnym skutkiem i w srode poszłam do lekarza tez prywatne bo na nfz mozna sie do niego najwczesniej dostac na lipiec ale o tyle dobrze ze pracuje również w szpitalu i od razu sie zapytał kiedy moge sie położyc na 3 dni do szpitala na badania no i tak ide w poniedziałek poleżec w życiu nie nie byłam dłuze w szpitalu niz 3h w odwiedziny u rodziny troszke sie stresuje ale może jakoś przeżyjenawet nie wiem jakie badania moga mi robic na to moje pcodziewczyny a moze któras z was była na takich badaniach?


    ‎"Kiedy nie miałam już nic do stracenia, dostałam wszystko.
    Kiedy o sobie zapomniałam, odnalazłam samą siebie''

  25. #3475
    Molestantka klawiatury Avatar asiekfr
    Zarejestrowany
    May 2010
    Skąd
    Made in Poland;) / teraz Paris
    Postów
    1 636

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    ja ogolnie nie lubie sie z brzuchem ciazowym. z pierwszej ciazy mam 1 zdiecie ,sila mi maz zrobil. potem mam jeszcze jedno na porodowce .... koszmar .
    tym razem moze tez zrobie z jedno,ale pozniej... obiecuje ,ze wstawie .
    Gorsze jest to ,ze w ogole nie mam pomyslu na imie
    moja przyjaciolka leczy sie juz z 5 lat i nic ,nawet invitro sie nie udalo ,juz 3razy.
    zalezy co oni ci beda robili na tych badaniach . tej mojej kolezance ostatnio robili biopsje jajnikow ,koszmar jakis ,boli okropnie ,ale to wszystko po to zeby dowiedzie sie czegos nowego.
    a twoj partner tez robil jakies badania? znowu u tej mojej kol. okazalo sie ,ze jej facet ma za slabe plemniki i szybko umieraja . trzeba szukac wszedzie wyjscia .
    jestem pewna ,ze sie w konu Ci sie uda
    Ostatnio edytowane przez asiekfr ; 12-05-2012 o 10:02

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Podobne wątki

  1. Forumkowe warsztaty?
    By dudejla in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 229
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 17:34
  2. Ankieta: Forumkowe warsztaty - WYBIERAMY MIEJSCOWOŚĆ
    By Kamis in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 30-07-2009, 13:34
  3. Ankieta: Forumkowe warsztaty - WYBIERAMY DATĘ
    By Kamis in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-07-2009, 13:05

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •