Strona 30 z 201 PierwszyPierwszy ... 202627282930313233344080130 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 726 do 750 z 5013

Temat: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

  1. #726
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    mi powiedzial że ciaza bedzie ale nie wiemy jaka... moze yc pozamaciczna... wiesz jak mnie dziad nastraszył
    poza tym mowi ze sa mozliwosci odrzucenia ciazy przez organizm albo moze byc cos nie tak z plodem i twedy podtrzymanie nawet tabletkami nie pomoze jak plod np. sie zle komorkowo podzielił...
    tak mnie nastraszyl przy pierwszej wizycie

  2. #727
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Wink Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    a od którego w usg widać?
    i w kórym byłaś?

    ---------- Dodano o godzinie 12:47 ---------- Poprzedni post był napisany o godzinie 12:45 ----------

    A czy znikajacy trądzik może być oznaką ciąży?

  3. #728
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Cytat Napisał Agusia12324 Zobacz post
    tez jutro ide do gin ale niestety nic sie nie dowiem takiego:/
    ja nie ide jutro do ginka na jutro mam termin @ jak nie dostane to bede robic tesciora i krwie a jak dostane to kapa ... poczekam do konca i od nowa sie bede seksic.

  4. #729
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    poczekaj policze
    ostatnia miesiaczka 16.12 a 13.01 zrobiłam test ciazowy ten z apteki potem drugi 15.01, u lekarza byłam w sobote czyli 16.01 a bete zrobiłam w poniedziałek czyli 18.01 i wyszło że mam 3400 jednostek czyli 4-5 tydzień

  5. #730
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Wink Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    A czy znikajacy tradzik może być oznaką ciąży?

  6. #731
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    heh nie wiem mnie wywaliło
    na potege... dlatego mam doła bo jestem brzydka

  7. #732
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Wink Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Mi znikaja prawie już nie mam
    to chyba dobrze

  8. #733
    Gość
    niezalogowany

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Cytat Napisał Agusia12324 Zobacz post
    a od którego w usg widać?
    ja 1 sze usg miałam robione dopochwowo bo "bliżej" można poznać. robione miała jakies 2-3 tyg po terminie miesiączki, a lekarz określił ciąze na 7 tygodni ale nie był jej pewnien

  9. #734
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Wink Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Dzięki

  10. #735
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    no ja tak pod koniec stycznia miałam pierwsze usg i tez dopochowow to dopiero pecherzyk sie pojawił... potem po 10 dniach była juz fasolka z tętnem a teraz juz pełny dzidziuś i słyszałam jak serduszko zasuwa... zreszta przeczytaj od poczatku nasze posty to zobaczysz

  11. #736
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Talking Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Czytałam Sporo tego,ale przeczytałam

  12. #737
    VIP Avatar natalia268
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7 165

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Cytat Napisał Agusia12324 Zobacz post
    Jestem troche młoda Mam obecnie 17 lat w tym roku 18
    Mam chłopaka co ma 20 lat
    Jest nam razem dobrze
    Jesteśmy od 3 lat razem
    Nawet jesteśmy juz po zaręczynach
    On by chciał z reszta ja też

    (...)

    Agusia podziwiam Twoją decyzje
    Ale zycze powodzenia..


    i Basiu trzymam kciuki

    ---------- Dodano o godzinie 13:53 ---------- Poprzedni post był napisany o godzinie 13:50 ----------

    Zyza brzusio przesłodki

    ________________________________________


  13. #738
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    a wiec dziewuszki... otwierac szampany jest druga mocna i wyrazna krechaaaa

  14. #739
    Molestantka klawiatury Avatar NiCoLa
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    Bydgoszcz
    Postów
    2 035

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Gratuluje Kochana cieszę się razem z Tobą

  15. #740
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    A NIE MOWIŁAM A NIE MOWIŁAM?

    wiara czyni cuda ja zawsze wierzyłam i widziałam ta bladziutka kreske

    witaj wśrdo ciezarowek *:*:

  16. #741
    Zabierzcie jej klawiaturę ;-) Avatar szpila59
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Bolesławiec
    Postów
    3 140

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Cytat Napisał barbara_kawka Zobacz post
    a wiec dziewuszki... otwierac szampany jest druga mocna i wyrazna krechaaaa
    AAAAAAAAAAAAAA
    GRARTULUJĘ KOCHANA
    Szkoda, że zdjecia nie ma


  17. #742
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    no to mamy juz dwie nastepne ciezarowki

    Witamy w naszym gronie Basie i Annamon
    after nie ma musze jako zastepczyni powitac nowe inkubatorki

  18. #743
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    oto jest i ona ....

  19. #744
    No to..wpadłam Avatar majkarodzik
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Lubin
    Postów
    270

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Ale fajnie Nasze grono sie powieksza A wiec teraz dziewczynki uwazajcie na siebie i dbajcie buziaczki
    No i oczywiscie ogromne gratulacje
    "Gdyby życie było rajem, można by było obejść się bez lęku i bólu".

  20. #745
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Basiu ja mialam troche bledsza

  21. #746
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    serdeczne gratulacje

  22. #747
    Rozkręcanko
    Zarejestrowany
    Feb 2010
    Skąd
    Szamotuły
    Postów
    33

    Wink Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )


    Ja też gratuluje


    JA byłam dzis u gina

    I mi powiedział tylko że bedziemy obserwować, ponieważ mam powiększone endometrium Robiłam test ciążowy z moczu rano i wyszedł dodatni

    Mam nadzieje że Mi też sie uda


    Pozdrawiam

  23. #748
    Szkoleniowiec Avatar zyza
    Zarejestrowany
    Jun 2009
    Skąd
    Żagań
    Postów
    2 272

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    ooooo i Agusia też

  24. #749
    Molestantka klawiatury ban
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    1 886
    Ostatnio edytowane przez zizia ; 26-02-2010 o 14:28

  25. #750
    Nie spamuj bo strzelam :) Avatar aga
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    okolice Lublina
    Postów
    4 177

    Domyślnie Odp: Wyjatkowe dziewięć miesięcy czyli FORUMKOWY KLUB CIĄŻOWY ; )

    Basiu gratulacjeeeee

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Podobne wątki

  1. Forumkowe warsztaty?
    By dudejla in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 229
    Ostatni post / autor: 22-07-2010, 18:34
  2. Ankieta: Forumkowe warsztaty - WYBIERAMY MIEJSCOWOŚĆ
    By Kamis in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 30-07-2009, 14:34
  3. Ankieta: Forumkowe warsztaty - WYBIERAMY DATĘ
    By Kamis in forum Warsztaciki forumkowe
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-07-2009, 14:05

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •