Strona 1 z 49 1234511 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 25 z 1205

Temat: odchudzanie

  1. #1
    Nałogowiec Avatar czarnulka81
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Cardiff UK
    Postów
    479

    Domyślnie odchudzanie

    czarnulka jaka ty gruba?!,proszę Cię.Na fotkach w profilu to zajefajna laseczka z ciebie Na pewno znajdziesz za******ego chłopaka,albo prędzej on ciebie znajdzie

  2. #2
    Nałogowiec Avatar Czarnulka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ŁDZ
    Postów
    352

    Domyślnie

    Czarnulka, wiesz mi nic w buźkę nie idzie, a generalnie na fotkach tylko moją buźkę widać....może myślicie że przesadzam ale tak nie jest. Naprawdę mam sporą nadwagę. Brzuszek od piwka i ogromne bioderka po mamusi , w które inwestuje jeszcze czekoladki i pizzę Wrzucę jakoś na dniach fotkę w całej swojej okazałosći to się przekonacie Biorę moją miłość (zimnego Carlsberga) i mykam do łóżeczka Miłej nocki
    Nie da się świata zatrzymać, czasu cofnąć,
    Pozostaje płacz nad niesprawiedliwością.
    Co z ludzką godnością, pytam. (...)
    Muszę za szczęściem wzdychać.
    Patrząc na chmury nad miastem
    Powoli zamykam oczy.
    Daj spokój z bólem...
    I tak zbyt wiele czuję...

  3. #3
    Nałogowiec Avatar czarnulka81
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Cardiff UK
    Postów
    479

    Domyślnie

    czarnulka na pewno przesadzasz Ja to dopiero sobie ważę

  4. #4
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie

    hm no ja mam podobny problem czarnulko .. uwielbiam jesc a pracuje w mc donald'sie ... co prawda sie baaaaardzo ograniczam bo juz nie pamietam kiedy w maku coa jadlam... ale lubie wieczorne piwka , drinki ... mi idzie to w brzuszek okragly i cyce ... juz nie mam gdzie kupic biustonosza ... bo albo sa duze miski i duzo pod biustem albo male miski i tycie pod biustem ... a ja mam duuuuza miske i tycio pod biustem ....ehhh ... no i ten brzuch :/ bleeee .... mam nadzieje ze uda mi sie schudnac do slubu choc troszke

  5. #5

    Domyślnie

    czarnulka co Ty w ogóle gadasz Aż się wierzyc nie chce,ale powiem Ci że ja to mam problemy z wagą dopiero...jak miałam 18 lat schudłam 20 kg w ciągu 3 miesięcy... Gdyby nie mamusia wylądowałabym w zakładzie dla anorektyczek, w pierwszym miesiącu jadłam tylko suchary i jogurty , w drugim już tylko suchary a w trzecim już nic nie jadłam, mało tego nie chciałam nawet pic wody "bo mi żołądek wysadzi" , na szczęście mamusia zaczęła mnie pilnowac z jedzeniem.... i tak oto pojawił się efekt jojo, przytyłam jeszcze więcej niż schudłam...a teraz jakoś brak silnej woli i w ogóle , chociaż muszę sie pochwalic że ostatnio schyudłam 8 kg ale to pewno przez ten rozwód... Nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło a się rozpisałam
    Iz

    Wymyśliła sobie, że kiedyś będzie tak cholernie szczęśliwa.... I będzie

  6. #6
    SuperVIP Avatar ivonna70
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Łódź
    Postów
    2 749

    Domyślnie

    A ja Was rozumiem, choć nigdy nie miałam problemów z nadwagą, a wręcz odwrotnie.
    Całe życie miałam niedowagę i nic na to nie mogłam poradzić. Przy wzroście 170cm ważyłam 51kg. Mój tata śmiał się ze mnie, że z daleka słychać jak idę, bo kości klekoczą. Dopiero teraz jak się zbliżam do czterdziestki widzę, że przemiana materii się zmienia i muszę więcej nad sobą pracować. Teraz moja waga waha się między 56-57kg. Od wiosny do jesieni jeżdżę na rowerze, uprawiam nording i wspinam się po górach. Natomiast zimą nording i siłownia. Wiem,że ciężko jest się zmobilizować, aby wprowadzić jakąś rozsądną dietę, bądź zacząć ćwiczyć systematycznie. Ale najgorsze jest zacząć i przetrwać pierwsze dwa tygodnie, a potem to już zaczyna powoli w nawyk wchodzić. Jednak na efekty trzeba czekać dość długo, bo jak przychodzą szybko to efekt jojo murowany. Przy ćwiczeniach nie wolno wchodzić na wagę przez pierwszy miesiąc, bo mięśnie jak zaczynają pracować to są cięższe. Jedynie sprawdzamy efekty centymetrem.
    Polecam też zieloną herbatę oczywiście bez cukru, w nieograniczonych ilościach.

  7. #7
    Nałogowiec Avatar Czarnulka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ŁDZ
    Postów
    352

    Domyślnie

    A mi się nie chce :/ Chociaż przyjemność jedzenia mi została skoro innych nie ma :/ No i mój Carlsberg Nie zdradza, ba nawet się za innymi kobietami nie ogląda A i się nie pogniewa o zdradę Nie no tak szczerze to dzisiaj mam jakiegoś dołka , chyba za bardzo spodobało mi się wczorajsze przytulanie z kolegą hehe, fajnie by było mieć się do kogo przytulać tak na co dzień Idę zaraz robić zapiekankę makaronową, a co tam....
    PS Swego czasu miałam profil na fotce i powrzucałam foty na których nie było mnie widać w całej okazałości.... chętnych na spotkanie było mnóstwo, ale jak uprzedziłam gościa, że mam sporo ciałka tu i ówdzie to na początku mówił, że to nic , że coś tam....ehhh w życiu się z żadnym nie spotkałam Hihi. Faceci
    Nie da się świata zatrzymać, czasu cofnąć,
    Pozostaje płacz nad niesprawiedliwością.
    Co z ludzką godnością, pytam. (...)
    Muszę za szczęściem wzdychać.
    Patrząc na chmury nad miastem
    Powoli zamykam oczy.
    Daj spokój z bólem...
    I tak zbyt wiele czuję...

  8. #8

    Domyślnie

    Czarnulka powiem Ci jedno , to że masz za dużo ciałka , nie oznacza że sobie facet nie znajdziesz, ja też mam go za duuużo a miałam męża hehe , są faceci co wolą kobietki z większą masą bo jest się do czego przytulic a i najważniejsze nie szukaj na siłę bo nie znajdziesz, ja zawsze znalazłam faceta w momencie kiedy najmniej się tego spodziewałam ...
    Iz

    Wymyśliła sobie, że kiedyś będzie tak cholernie szczęśliwa.... I będzie

  9. #9
    Nałogowiec Avatar Czarnulka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ŁDZ
    Postów
    352

    Domyślnie

    Dzidzia Nie szukam Profil na fotce już dawno usunęłam, tylko wiesz czasem mi smutno po prostu i wtedy przychodzą takie myśli
    Nie da się świata zatrzymać, czasu cofnąć,
    Pozostaje płacz nad niesprawiedliwością.
    Co z ludzką godnością, pytam. (...)
    Muszę za szczęściem wzdychać.
    Patrząc na chmury nad miastem
    Powoli zamykam oczy.
    Daj spokój z bólem...
    I tak zbyt wiele czuję...

  10. #10
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie odchudzanie


  11. #11

  12. #12
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    ahhahaah karamba
    ja jestem szybki bil

  13. #13
    Nie spamuj bo strzelam :) Avatar aga
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    okolice Lublina
    Postów
    4 177

    Domyślnie

    Czarnulka ja tak samo jak dzidzia nie szukałam, sam sie znalazła raczej sam mnie znalazł
    A co do odchudzania to ja ogólnie jestem szczupła tylko ten tłuszczyk na brzuchu
    Nie mogę się zebrać żeby go jakoś zrzucić... potrafię siedzieć w nocy na forum i coś wcinać co chwilę... a przecież najadać sie na noc jest najgorzej
    Albo mój chłopak jeszcze co chwile mnie wyciąga na lody włoskie albo np już dziś zapowiedział, że jedziemy na kebaby
    Z tym brzuszkiem to nie byłby ostatecznie najgorszy problem.. tyle, że moja mama w młodości też była szczupła a potem po ciąży dużo przytyła...i właśnie tego się boje i zauważyłam że teraz jak coś zjem to zaraz mi idzie w "boczki" a kiedyś tak nie miałam...
    Chyba mam za mało silnej woli

  14. #14
    Instruktor Mistero Milano Avatar Anna Kosińska
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Cuijk Holandia
    Postów
    1 729

    Domyślnie

    Kazda kobieta boryka sie z tym problemem wczesniej czy pozniej,nieliczny procent kobiet moze jesc co popadnie i nic im nie zaszkodzi,ja do 23 roku wazylam 50kg i wciagu dwoch lat przytylam do 80 przy moim wzroscie 161cm, i duzym biuscie,wygladalam jak kuleczka,mam na prawde tendencje do szybkiego chudniecia i tycia wiec muze szczegolnie uwazac co jem i w jakich godzinach,w tym czasie wyjechalam wlasnie do Holandii i w przeciagu nie calego roku schudlam do 49kg,zadnych drastycznych diet ne stosowalam,majac 55kg,zaszlam w ciaze z moim ukochanym w ktorej w przeciagu czterech mieiecy przytylam 17kg,wierzycie...szok,ale niestety zakonczylo to sie w piatym miesiacu niespodziewanymi problemami.i na dzien dzisiejszy waze 58kg i zbytnio sie nie staram odchudzac,nie musicie stosowac zadnych dratycznych diet wystarczy sport,nie jedzenie wieczoramii i dobry sex...hihihihi

  15. #15
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    no ja jestem obecnie na diecie
    tylko przez swieta sobiepofolgowalam i musze od nowa
    a mam fajna diete bo nei glodze takze super
    a chudne w dwa tyg ok 2 kg

  16. #16
    Instruktor Mistero Milano Avatar Anna Kosińska
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Cuijk Holandia
    Postów
    1 729

    Domyślnie

    a co to za dietka...

  17. #17
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    to jest tak
    w dzien jesz wszystko-ale najlepiej starac sie jesc np jogurt 0.1 pro
    ale jesz wsio-smarzone itp
    wieczorem nie mozesz jesc ani chleba ani ryzu ani makaronu
    ale mozesz jesc salatki owoce,ryby smarzone,np pieczarnki z papryka itp,miesko
    ale bez chleba co wazne
    zero slodyczy ,coli itp
    i to naprawde pomaga
    ja robilam dwa tyg i schudlam 1,5 kg.maz powiedzkal ze mi tylek zlazl no i brzuch mi ciut spadl
    niestety przyszly swieta i sobie pofolgowalam
    ale znow to robie.a mozesz jesc np salatke warzywna tylko z majonezem leit

    co dobre w tym jest ze nie glodujesz,chudniesz pomalu ale nei glodujesz
    mam ta diete od klientki
    ona 10 kg schudla

    a inna znow nie je od 17 ale to nie jest dobre bo zaladek sobie psujesz

  18. #18
    Instruktor Mistero Milano Avatar Anna Kosińska
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Cuijk Holandia
    Postów
    1 729

    Domyślnie

    no to moze byc ciekawe ja i tak nie jem od 19 a jak juz czuje glod to jakiegos owoca albo marchewke przygryzam..a na czym smazone na smalcu czy na oliwie z oliwek..bo wydaje mi sie ze to moze miec roznice..

  19. #19
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    ups nie pytalam bo w sumie wieczorem tojem tylko slaatki
    ale spytam jej
    ale tez mi sie wydaje ze lepiej oliwa z olivek niz smalec

  20. #20
    Instruktor Mistero Milano Avatar Anna Kosińska
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Cuijk Holandia
    Postów
    1 729

    Domyślnie

    no wiesz,jezeli mozna jesc wszystko smazone...to moze jest to ta dieta w ktorej wykorzystuje sie wlasnie smalec,slyszalam juz kiedys o tym..

  21. #21
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    kurcze wiesz co nawet nie pomyslalamzeby jej spytac
    ja jestme za leniwa zeby o 20 czy 21 cos smarzyc
    wole platki z mlekiemzjesc albo salatke ze swierzych warzyw

  22. #22
    Totalna maniaczka Avatar daruniunia
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Włoszakowice (koło Leszna)
    Postów
    818

    Domyślnie

    Ja osobiście się nie odchudzam bo nie mam z czego Ale moja mama dosyć często stosuje diete. Ostatnio taką oczyszczającą co trwa 13 dni i można jeść tylko to co jest podane i o określonych godzinach. Za pierwszym razem schydła w 13 dni 8kg a za drugim 5 kg. Tą diete można powtarzać tylko co pół roku.
    "Milczenie jest krzykiem uradowanych motyli"

  23. #23
    Nałogowiec Avatar czarnulka81
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Cardiff UK
    Postów
    479

    Domyślnie

    Ja kiedyś tą dietkę stosowałam ale niestety nie wytrzymałam tych 13 dni trzeba silną wole mieć do takiej dietki bo jest niezbyt dobra

  24. #24
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie

    sprobujcie sobie diety proteinowej

  25. #25
    Nałogowiec Avatar czarnulka81
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Cardiff UK
    Postów
    479

    Domyślnie

    Cytat Napisał barbara_jakubik Zobacz post
    sprobujcie sobie diety proteinowej
    basiu a gdzie ją znajdę Dużo mozna niej schudnąć

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •