Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 25 z 37

Temat: solarium w gabinecie stylizacji paznokci

  1. #1
    Wczytuje się
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Postów
    11

    Domyślnie solarium w gabinecie stylizacji paznokci

    witam wszystkie stylistki

    jestem początkującą stylistka i młodą forumowiczką
    założyłam już temat o takim tytule, jednakże przez pomyłkę w złym dziale ale tam już to wyjaśniłam

    moje pytanie będzie dotyczyło solarium

    planuję otwrzyć gabinet stylizacji paznokci i chcę prowadzić do tego solarium.
    mam ograniczony budżet, parę łóżek na oku i dylemat które wybrać

    może któraś z was tez prowadzi solarium przy paznokciach i mogłaby wypowiedzieć się na temat ergoline 600 i 500 utp bądz ergoline 600 classic?
    potrzebuje tez informacji o dobrych, sprawdzonych lamapach

    będę wdzięczna za każdą opinię i sugestię

    pozdrwiam serdecznie

  2. #2
    Nałogowiec Avatar Asik_sk4
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Skąd
    Bytom
    Postów
    585

    Domyślnie Odp: solarium w gabinecie stylizacji paznokci

    wiesz na temat lozek to ja Ci duzo nie podpowiem ale najczesciej jaki napis widzialam na moim solarium to ergoline 600 ale ostatnio poszlam do innego bylam 3 razy i lamy byly z karotenem czy kolagenem niewiem teraz dokladnie... na twarz byly pomaranczowe lamy a na reszte ciala normalne niebieskie ale na gornej czesci byly wmontowane tez 2 te pomaranczowe i na dole 1... i powiem ci ze wystarczyly 2 wizyty po 16 min (na nich trzeba dluzej lezec) i juz bylam opalona one nie opalaja na czerwono a ja mam do tego tendencje i jak dla mnie to to sa najlepsze lozka ... Takie jest bynajmniej moje zdanie bo na takie opalanie chce sie wracac a w moim solarium na te lozka jest 1zl. czyli 16min. 16 zl
    zycie pisze nam rozne scenariusze...


  3. #3
    Wczytuje się
    Zarejestrowany
    Aug 2010
    Postów
    11

    Domyślnie Odp: solarium w gabinecie stylizacji paznokci

    Dzieki Asik