Pokaż wyniki 1 do 15 z 15

Temat: Jaki jest sens życia ?

  1. #1

    Red face Jaki jest sens życia ?

    SENS ŻYCIA

    Kod:
    Treść została ukryta, zaloguj się lub zarejestruj jeśli jeszcze nie masz konta aby zobaczyć treść

  2. #2
    Weteran Avatar madzialena
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Jastrzębie Zdrój
    Postów
    1 220

    Domyślnie

    haha morał boski
    I forum
    miłośniczka akrylu

  3. #3

  4. #4
    Nałogowiec Avatar iwonadc78
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Soest
    Postów
    366

    Domyślnie

    niezle,ale to prawda,na browarek znajdzie sie zawsze miejsce

  5. #5
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie

    hahaa ja wchodzac w posta myslalam ze to jakis powazny temat a tu kamisowy zarcik

  6. #6
    Nałogowiec
    Zarejestrowany
    May 2009
    Skąd
    francja
    Postów
    350

    Domyślnie

    no dobre dobre

  7. #7
    Współzałożyciel forum Avatar mala
    Zarejestrowany
    Feb 2009
    Skąd
    niemcy
    Postów
    3 461

    Domyślnie

    hahahaha ja sie tu wczulam w filozofie a to browarek w morale ahahahahahah

  8. #8

    Domyślnie

    no ja nie mogę , juz sobie pomyslałam jakie tu poważne tematy i aż mi się głupio zrobiło że o głupotach myslę a tu masz... zakończenie rewelacyjne
    Iz

    Wymyśliła sobie, że kiedyś będzie tak cholernie szczęśliwa.... I będzie

  9. #9
    hehehehe Avatar Agusia_pa2
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Cieszyn/Helmstedt
    Postów
    1 421

    Domyślnie

    Rewelacyjny morał hehe
    Nie patrz nigdy na twarz, czy piekna i mila. Patrz tylko na serce, bo w nim dobroć i sila



  10. #10
    Molestantka klawiatury ban
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Bielsko-Biała
    Postów
    1 886

    Domyślnie

    dobre. wręcz rewelacyjne.

  11. #11
    Totalna maniaczka Avatar daruniunia
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Włoszakowice (koło Leszna)
    Postów
    818

    Domyślnie

    No niezłe hehe
    "Milczenie jest krzykiem uradowanych motyli"

  12. #12
    Nie spamuj bo strzelam :) Avatar aga
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    okolice Lublina
    Postów
    4 177

    Domyślnie

    Cytat Napisał mala Zobacz post
    hahahaha ja sie tu wczulam w filozofie a to browarek w morale ahahahahahah
    ja dokładnie tak samo dobre

  13. #13
    Wczytuje się Avatar Cukinia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Postów
    10

    Domyślnie

    Pomimo "morału" jest to i tak bardzo mądry tekst, nie mam jeszcze swojej rodziny i czasami czuję pustkę, ale taki jest widocznie WIELKI PLAN, którego jeszcze nie znam. Mam 33 lata i czuję presję czasu, presję na poczęcie dziecka- i czekam na nie,bez względu na czas..... oj, chyba smutem walnęłam....

  14. #14
    Kosmetyczka Avatar barbara_kawka
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Nakło Śląskie
    Postów
    2 160

    Domyślnie

    Cytat Napisał Cukinia Zobacz post
    Pomimo "morału" jest to i tak bardzo mądry tekst, nie mam jeszcze swojej rodziny i czasami czuję pustkę, ale taki jest widocznie WIELKI PLAN, którego jeszcze nie znam. Mam 33 lata i czuję presję czasu, presję na poczęcie dziecka- i czekam na nie,bez względu na czas..... oj, chyba smutem walnęłam....

    oj trzymam kciuki zeby sie udalo glowka do gory cukińko

  15. #15

    Domyślnie

    fakt tekst jest bardzo mądry mimo morału

    cukinia będzie dobrze nie przestawaj wierzyć w to

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-01-2018, 00:50
  2. Wszystko o paznokciach zelowych,produktach itd
    By Jade in forum Przedłużanie paznokci
    Odpowiedzi: 290
    Ostatni post / autor: 18-11-2017, 13:40
  3. Ynteligentne teksty :D
    By ivonna70 in forum Offtopic
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 10-06-2009, 11:36
  4. KURS MAKIJAŻU - cz3. PUDRY I RÓŻE
    By Tonija in forum Makijaż
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 16-04-2009, 20:40

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •