Strona 1 z 5 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 1 do 25 z 101

Temat: PODOLOGIA zawód

  1. #1
    Rozkręcanko Avatar luska
    Zarejestrowany
    Jun 2011
    Skąd
    Szczecin
    Postów
    30

    Domyślnie PODOLOGIA zawód

    Czy Waszym zdaniem studia na kierunku podologia to dobry pomysł? Czy tak jak inni uważacie, że to zawód przyszłości? Studiuję kosmetologię i na specjalizację wybrałam właśnie podologię. Chcę się upewnić czy dobrze zrobiłam
    ZAPRASZAM NA MOJĄ STRONKĘ

    www.manicure.zor.pl

  2. #2
    VIP Avatar Emilia B.
    Zarejestrowany
    Jan 2010
    Skąd
    okolice Warszawy
    Postów
    6 083

    Domyślnie Odp: PODOLOGIA zawód

    mi sie wydaje,że to dobry zawód a przede wszystkim ciekawy choć tez uważam że trzeba to lubić



  3. #3
    Nałogowiec Avatar unita
    Zarejestrowany
    Jul 2009
    Skąd
    Brunsbüttel/czasami Poznań
    Postów
    676

    Domyślnie Odp: PODOLOGIA zawód

    Zawod napewno ciekawy, ale w Polsce jeszcze niedoceniany. W Polsce nie ma ochrony rynku pracy jak np jest w Niemczech. Tutaj medyczny pedicure mozna zrobic tylko u podologa. Normalnie u kosmetyczki tylko taki kosmetyczny.

  4. #4
    No to..wpadłam Avatar Brilliant
    Zarejestrowany
    Jan 2010
    Postów
    271

    Domyślnie Odp: PODOLOGIA zawód

    tez podzielam zdanie unity. rowniez zastanawiam sie nad podologia
    mysle ze w niedługim czasie rozwinie sie a zarobki napewno sa korzystne,mało osob lubi zacytuje " pielegnowac , leczyc czyjes stopki" trzymam kciuki luska za cb

    "To, co zdobyliśmy z największym trudem, najbardziej kochamy."

  5. #5
    No to..wpadłam Avatar Aliz
    Zarejestrowany
    Mar 2011
    Postów
    266

    Domyślnie Odp: PODOLOGIA zawód

    Ten zawód powinien być w Polsce zalegalizowany przede wszystkim. Jest potrzebny i niedoceniany..
    'Whenever the end is.. Do U think U can see it?
    Well, until U get there..
    Go on, go ahead and scream it,
    Just say it."
    [1R- Say(All I Need)]

  6. #6