Co do tych profili na n-k to moim zdaniem to nie do końca jest metoda. Wiem po sobie, bo teraz jest zalew tych fikcyjnych kont, dużo osób w ten sposób zaprasza nawet do znajomych obce osoby. Gdybym szukała stylistki w swoim mieście, to raczej nie przyszłoby mi do głowy, by szukać jej na n-k. Najlepiej, gdy na hasło "paznokcie (albo tipsy, przedłużanie paznokci, manicure) nazwa miasta" Wasza oferta wyświetla się jak najwyżej wśród wyników google - na pierwszej, drugiej stronie. Aby to zrobić, warto jest dodawać ogłoszenia do jak największej liczby miejsc - do katalogów branżowych, na lokalnych forach, jeśli jest tam poświęcony dział na reklamę swojego biznesu, na lokalnych stronach internetowych, jeśli jest dział z ogłoszeniami. Gdzie tylko można, warto byście wstawiały zdjęcia swoich najlepszych zdobień - różnych, aby każda potencjalna klientka mogła trafić na coś interesującego. Ważna jest również umiejętnie skonstruowana oferta. Zanim więc zaczniecie zamieszczać ogłoszenia, czy to w necie, czy to gdzie indziej, czy też zdecydujecie się na bloga, lub stronę - pomyślcie, dlaczego klientka powinna wybrać akurat Was. Atutem mogą być posiadane certyfikaty, otrzymane dyplomy i wyróżnienia, sprzęt i kosmetyki na których pracujecie, częste obniżki, atrakcyjne ceny - jeśli oferta jest korzystna i zainteresuje klientkę, są tym większe szanse, że skorzysta akurat z usług Waszego salonu (stacjonarnego, czy też dojezdnego ).