Myślę,że pierwszą i podstawową sprawą w tym temacie jest przede wszystkich poinformowanie wszystkich,ze tu i tam jest takie miejsce gdzie można zrobić to i to
Czyli najpierw dobra reklama
Banery poprzyczepiane w różnych miejscach(takie niewielkie z konkretna informacja
Plakaty ze zrywkami(np.takie A4)
Ulotki
Jakaś stronka/blog(Uaktualniana czyli żyjąca)
i na końcu wizytówki z adresem strony
I to jest pierwszy krok aby dotrzeć do grona,które dziś lub w przyszłości może być zainteresowane naszymi usługami.
Banery rzucają się w oczy i coś sie z nich na pewno komuś zakoduje.
Plakat ze zdrapką-zerwie ten,który korzysta z takich usług,zamierza lub po prostu adres punktu jest niedaleki zamieszkania.
Wtedy mamy szansę,ze jest jakieś grono odbiorców na naszą ewentualną promocje
Wręczając wizytówkę nowej klientce lub osobie zainteresowanej usługa informuj,ze na stronce są aktualne promocje z których zawsze warto skorzystać.
Informuj,ze prowadzisz program lojalnościowy- przedstaw ofertę
i tu np.karty manicure-co 5 zabieg 50%taniej,przedłużanie paznokci-coś podobnego czy co tam wymyślisz.
Można zrobić opcje karnetową-płacisz z góry to coś tam oszczędzasz,ale tutaj np.kiedy manicure masz za 30 to 3x manicure 70zł.jakis drobny zabieg i spora oszczędność,bo na nic innego nie pójdą-płacenie z góry musi się naprawde"kalkulować"
Przy każdorazowym poleceniu nowej klientki osoba polecająca dostaje rabat 10zł(ale to znów przy grubszej robocie)
Na stoliczku czyli tam gdzie sięga wzrok osób czekających czy to do Ciebie czy też do koleżanki np. fryzjerki można zrobić i położyć niewielkie ulotki informacyjne o tych właśnie rabatach,zniżkach a np.na drugiej stronie mieć krótki i zachecający opis do skorzystania z mani hybrydowego czy też zabiegu parafinowego również w atrakcyjnej cenie![]()