Przepraszam, ale chyba czytaliśmy inne wypowiedzi lub słowo atak jest tutaj nie na miejscu. Proszę przejrzeć kilka stron wcześniej i zastanowić się nad słowem atak raz jeszcze i w którą stronę to słowo zostało użyte.Szkoda że kierunek tych wypowiedzi można nazwać jednym słowem-ATAK
Skoro Pani i innym użytkownikom przysługuje prawo do krytyki, to My jako firma nie mamy prawa do wypowiedzenia swojego zdania ?
Pisze Pani tak, jakby każdy kto krytykuje nasz produkt był od razu blokowany i blokowana jest mu możliwość zamawiania towaru.
To był pierwszy przypadek i jest to jedyna osoba która została zablokowana, bo niestety nie da się z nią porozumieć.
Takich przypadków, że klient został źle potraktowany podczas reklamacji w ciągu roku nie policzy Pani na palcach jednej ręki.
Z resztą Pani także zgłaszała reklamacje (nie z naszej winy) i miała możliwość przekonania się jak została ona rozwiązana.
Niestety z niektórymi osobami nie można się porozumieć i proszę mi uwierzyć, że pieniądze uzyskane z takiego klienta nie są najważniejsze - ba nawet czasami lepiej stracić i dołożyć, żeby z takim klientem nie mieć nic wspólnego, bo nie jesteśmy desperatami aby za parę groszy zarobionych na danym produkcie wysłuchiwać obelg i pretensji - tym bardziej o produkcie którego nie jesteśmy producentem a jedynie dystrybutorem tak jak w przypadku powyższego zmywacza.
Większość osób które składają reklamację wychodzą na tym na plus i wracają do nas z uśmiechem.
Na rynku jesteśmy 5 rok i proszę mi uwierzyć, że tą branżę znamy troszkę lepiej, niż klient który robi zakupy.
Aktualnie mamy ponad 8000 klientów w całej europie i na prawdę mamy na kim opierać swoje opinie.
Jeśli komuś przy problemie z danym produktem ciężko wziąć słuchawkę do ręki, zadzwonić i spytać jak rozwiązać problem lub jak użyć danego produktu, tylko woli siać teorie spiskowe na forach, to przykro mi, ale to nie nasz wybór.
Pozdrawiamy
Zespól Obsługi sklepu,
Modena Nails




Odpowiedź z Cytatem
