Ja przyznać muszę szczerze, że jakoś jeszcze "nie przejechałam się" na produktach Modeny, dziwi mnie jednak ostra reakcja Sklepu. Na tym forum wyrażano już swoje niezadowolenie na temat różnych produktów i jeśli znalazł się u nas przedstawiciel z którejś "obsmarowanej" firmy, to często razem z niezadowolonym klientem próbowano dojść do porozumienia.
Jeśli klient nie wyrażał chęci dogadania się, to dana Firma oficjalnie informowała, że chciała zadośćuczynić niezadowolonemu klientowi, ale ten zrezygnował ze skorzystania z owej propozycji.
Jeśli ktoś będzie się oburzał, bo ktoś inny jest niezadowolony z naszych usług czy produktów, to niestety, ale klienci (nawet ci wcześniej zadowoleni) będą czuć niesmak i zniechęcenie, bo przecież nam kiedyś też może się "sięgnąć". Niestety, ale śmiem wątpić w kompetencje rzecznika sklepu....