Dziewczyny a co z tymi zelami i innymi produktami do pazurkow?
Zrezygnowalyscie z pomysly (wyczytalam, ze planowalyscie).
Chetnie bym sie skusila, bo rzesy uwielbiam
Dziewczyny a co z tymi zelami i innymi produktami do pazurkow?
Zrezygnowalyscie z pomysly (wyczytalam, ze planowalyscie).
Chetnie bym sie skusila, bo rzesy uwielbiam
Tak, Edytko proponowałaś ale dopiero po ponad tygodniu. Gdybym od razu wiedziała że ich nie będzie rozegrałabym to inaczej a tak czekałam... Nie chodzi mi o to żeby Wam zrobić antyreklamę. Staracie się wiem, miłe jesteście i w ogóle super babki, ale robicie małą zmyłkę w sklepiku niestety
Zamówiłam 6 różnych paletek z rzęsami z czego de facto miałyście fizycznie tylko 2 Rzęski były zamawiane pod konkretną klientkę, która usłyszała ode mnie "Pani Małgosiu takie jak Pani chcę zrobimy przy następnej wizycie", Pani Małgosia od tego czasu była u nie już 4 razy a rzęs ani widu ani słychu.
Posiadanie dużego asortymentu myślę nie jest po to żeby używać go jako substytut.
I kurcze cokolwiek bym teraz nie napisała to i tak wyjdzie że Was się czepiam
Ja chciałam jedynie wyrazić swoją opinię że wg mnie nie działa to wszystko idealnie. Jeśli czegoś nie ma to klient powinien o tym wiedzieć przed zakupem a nie kiedyś tam - moje zdanie. Jeśli w sklepie nie ma wody 1,5 litra to nie kupuje baniaka 5 litrowego tylko idę do sklepu obok, jakbym czekała na dostawę w pierwszym spożywczaku to bym się odwodniła
Nie znam się na prowadzeniu sklepu internetowego, ale jakoś sobie ludziska radzą więc chyba się da.
W skrócie: aktualizacja stanów magazynowych. Tyle z moich sugestii a reszta cud, miód, malina Brawa za starania, dobrej jakości produkty itp.itd.
Mam nadzieję że wszyscy potrafią czytać ze zrozumieniem i wyłapią złota myśl. To nie jest atak tylko zwrócenie uwagi myślę uzasadnione. God bless You
www.trooskawka.pl
INSTRUKTOR stylizacji rzęs
FB https://www.facebook.com/Trooskawka-...55544/?fref=ts
Izi-aktualizacja nie działa, prowadzimy rownież sprzedaż bezposrednią i dystrybutorską, nie jesteśmy w stanie ściągać na bieżąco wszystkiego z magazynu internetowego, ściąga sie to, co zamówicie fizycznie przez sklep. Wiele z Was zamawia towar smsami lub dzwoniąc lub przez maila.System wystawiania faktur nie jest u nas zintegrowany ze sklepem,(wtedy gdybysmy wystawialy fakturę na towar zamowiony smsem samo by się ściągało) mógłby być ale wtedy trzebaby by było przestawić go na inny serwer, co wiąże się dla nas ze spadkiem pozycjonowania w googlach na szary koniec branży, co będzie się wiązało z kolei ze spadkiem obrotów przynajmniej przez pierwszy rok. Postawilysmy go na kiepskim serwerze najtanszą opcję jaką się da, nie przypuszczałyśmy, ze to się tak rozhula. Tak samo jak nie działa u nas payu, powinno działac a nie działa- serwisanci payu, nasz administrator nie jest w stanie na to nic poradzić. ćwiczymy to od pół roku.
Przymierzamy się do "przelewów 24" ich serwisanci zapewnia, ze bedzie to dzialac- nie bardzo wierzymy Aktualizujemy stany raz w miesiącu zgodnie z rozliczeniem księgowym to za rzadko-wiemy. Niestety nie jestesmy w stanie nic więcej zrobić.
Którejś jeszcze napisać o kuluarach prowadzenia sklepów internetowych i sprzedaży rzęs? Moze jakieś dobre rady?
P.S. Nie wierzę w życzenia nam wszystkiego dobrego Izi tak BDW
podpisano:
bezsilna wobec gownianego systemu oprogramowania-Kura
Szczycę się tym, że zdjęć nie retuszuję
Kura możesz wierzyć lub nie ale życzę Wam tylko tego co dobre.
Fakt, nie robię u Was dużych zakupów, kupuje tam gdzie mam taniej - takie prawo rynku.
Lubie Wasz sklep, zawsze był i będzie moim miejscem awaryjnym - o ile w akcie nienawiści nie zablokujecie mi w nim konta
Nie zmieniam do Was stosunku i nadal będę zapewne korzystać z Waszych usług ale jeśli robię zamówienie i po 60 dniach nadal nie zostaje zrealizowane to chyba mam prawo do wyrażenia opinii, nieprawdaż? Sama widzisz i piszesz że ten magazyn u Was nie hula, więc nic dziwnego, zaskakującego i nienormalnego nie napisałam. Bo mi też z nim ciężko się żyje tak jak Wam
www.trooskawka.pl
INSTRUKTOR stylizacji rzęs
FB https://www.facebook.com/Trooskawka-...55544/?fref=ts
Edytko, dziękuję bardzo za rewelacyjnie szybką przesyłkę :-)
Zrobiłam dopłatę, nie moge się doczekać tych softów
Edytka widzisz mnie tam?
z postów wynika ze softy na stanie są, a ma stronie sprawdzałam 3 razy pod rząd- w tym dzis i nie ma ich na stanie
co to się dzieje?
zamawia się w końcu na sklepie czy na forum?
Rzęsowa softy są na stanie ale do pracy jestem chwilowo ja a mam tylko dwie ręce
Dodałam na razie softy w mixach - b te są.
W uzupełnieniach w zakupie tylko w B i C grubość 0,10
Lki w duzych paletach tez w koncu są.
Przykro nam Dziewczyny, ze tak długo musicie czekać z wstawianiem, ale wtajemniczone wiedzą, ze zamowienia (równie te telefoniczne, sms itp) tez sa realizowane
Mucha widze Cię widzę, juz paka czeka
A ja mam pytanko odnosnie wysylki za granice i przelew . Czy macie platnosc paypal ( nie znalazlam na stronie) i ile trzeba czekac na taka przesylke?
No i koszt jest od 20 zl a ja chce ok 6 opakowan rzesek i cos pewnie jeszcze
Bede wdzieczna za odpowiedz bo rece swierzbia do zamawiania
Hmmm... może się nie znam, ale co ma serwer do pozycjonowania? Pozycjonuje się domenę a nie serwer na którym fizycznie wisi stronka (poprawcie, wytłumaczcie jeżeli się mylę).
Szczerze powiedziawszy mnie również niesamowicie zniechęca ten motyw do zakupów. Kilka razy już zamawiałam gdzies indziej rzęsy, mimo, że akurat rzęsy lubię u was zamawiać ze względu na różnorodność.
Szeroki asortyment jest genialną sprawą - pod warunkiem, że wszystko się zgadza i jest na stanie.
Inaczej to - mimo sympatii - lipa straszna.
Facebook: AnastazjaBalon
- zapraszam do obserwowania i komentowania prac
Dokładne informacje: www.anastazjabalon.com
Mój blog: thebestmakeupartist.blogs pot.com
A ja mam pytanko czy macie dystrybutora w Warszawie od ktorego by mozna kupic? Bo ciagle mi czegos brakuje a nie jestem w stanie robic wiekszego zamowienia
Phoenix koszt wysyłki zostanie 20 zł, mozliwośc płatności paypal jest napiszę info po otrzymaniu zamówienia jesli zostawisz w uwagach taką informację.
Alutkapiatek jest w Sulejówku Smialo dzwon Agnieszka Szymańczuk 516181249
AnastazjaB Przykro mi, ale niestety w tym oblatane ie jesteśmy. Jeśli fachowiec w tej kwestii mówi nam, że spadniemy to tak to przyjmujemy.
Poza tym pamiętajcie proszę, że to nie jest nasze jedyne zajęcie. Ja też kupuję w róznych sklepach z róznym skutkiem (w niektorych czas realizacji to - 14 dni roboczych i jesli chcę to czekam a jesli czegoś nie mają to dzwonią piszą, staraja sie pomoc, zamienić.
Zakończmy już ten temat. nie jesteśmy w stanie zapewnić Wam 100% asortymentu i już. I doskonale wiem, ze nie tylko my mamy braki w magazynach. Sorry ale my tyle kasy na tak duże zamówienia nie mamy i często właśnie z tego powodu czegoś po prostu brak
Kurcze nie wiem w czym problem i czemu ma służyć ta nagonka na dziewczyny. Zamawiam rzęsy u dziewczyn od jakiegoś roku systematycznie i nie są to małe zamówienia. Nie zdarzyło się jeszcze ani razu żebym czegoś nie dostała. Wręcz przeciwnie zawsze coś nadto w paczce za co bardzo dziękuję. Więc albo ja mam szczęście albo Wy pecha. Trzymam za Was kciuki laski i serdecznie pozdrawiam
--------------------------
iza281.pinger.pl
dokładnie tak.
dziwne się też wydaje dowiadywanie się stąd że towar jednak jest i "zamawianie go na forum"...
w sklepie nie ma, na forum jest.
przepraszam ale moim zdaniem: albo ma się sklep albo handluje się na forum bez sklepu
póki nie rejestracja tutaj nawet bym nie wiedziała...
zniechęca to bardzo smutne to i przykre bo od prawie 2dwóch lat z zamówieniami byłam wierna tylko Wam bez musu posiadania "konta" na forum
Iza dziękujemy, że jesteś z nami tak długo
Rzęsowa - wynika to z tego, ze nie ma komu wstawić towaru jednocześnie na sklep i jeszcze rozpakować takich ilości rzęs. Jest jakby informacja na forum żeby dziewczyny poinformować o sprwadzonym towarze. Bo gdzie indziej mamy informować o nowościach jak nie tutaj?
Wy to macie takie szczęście, że towar jak jest, to macie go za dwa dni u siebie. Ja musze czekać aż się szanowna poczta zlituje. Liczyłam, że będą w piątek i lipa W niedzielę jadę na rzęsy i nie będę nosić L ek czasem paczka jest po 4 dniach a czasem dwa tygodnie bite. I nie ma znaczenia czy priorytet rekomendowana wycałowała, nie ma. Od konkurencji paczki też tak idą.
Więc trzeba brać kiedy są na stanie. Ja wolę zadzwonić zapytać się co jest czego nie ma i wszystko jasne.
Gdyby nie to forum to nie miałabym pojęcia o Evo. Pewnie już bym rzęs nie robiła
Tez Wam kibicuję dziewczyny. Kawał dobrej roboty, świetny towar oby tak dalej
|
powiem szczerze ze tu jestem od miesiąca moze nawet nie, a od dwóch lat nie miałam problemu z waszymi nowościami.. zawsze byłam na bieżąco i to forum do niedawna niebyło mi potrzebne by dowiedziec się czy coś na stanie ejstczy nie ma...
myślę ze nie ma co dalej rozwijać tematu, tylko przydałaby się wam chociaż 1 osoba ogarniająca po prostu sklep
wtrącać się nie chce, tym bardziej organizować wam działalności, ale ja tak to widze
Edytko, dziękuję za przesyłkę która doszła do mnie z prędkością światła! I to za pośrednictwem poczty polskiej
Jesteś kochana a Wasze produkty towarzyszą mi już tak długo że nie wyobrażam sobie pracy bez nich <3
Ja jestem mega zadowolona z jakosci rzes i zamowien zlozylam juz z 15, ale znow nie otrzymalam rachunku
Prosilam o rachunki i nigdy zadnego nie dostalam
Jeśli to ja wysyalam to powinnas miec mailowo, bo ja chwilowo tylko tak wysyłam, odezwij sie na pw i daj dane, to az niemozliwe
A ja tam uwielbiam Evo-skie dziewczyny Zawsze pomogą, doradza itp. Zamawiam telefonicznie, Esemesowo a nawet Facebookowo ;-) wiec od razu wiem co jest a czego nie ma. Nawet jeśli czasami trzeba na coś poczekać to wart bo potem jak juz jest to jest najlepszej jakości - takie jak być powinno
Edytakon- wiadomosc prywatna napisalam tego samego dnia i zero odzewu.
Przykre troche, bo potrzebuje tych rachunkow do rozliczenia z podatku
Jakosc waszych rzes jest super i nie chcialabym z nich rezygnowac, ale ta sprawa z rachunkami
a co się stało ze skrętem A(J)?
mam napaloną babkę na ten skręt
od 2 lat posiadam jedną jedyna paletkę (A) 0,15- taki popyt:?
i dziś jej zrobiłam wlasnie te
ale skończyły mi sie 11mm...
poza tym babka chciała "miększe"
wzięłabym A 0,10 w "krótkich, naturalnych"długościach po prostu go ale nie ma
A ja mam pytanie co do kleju 'S'
do tej pory pracowalam na roznych klejach, najbardziej bylam zadowolona z HS5 z NL, poki nie trafilam na Golda z LL, doskonale kleil 0,20, nie sklejal miedzy soba minkow itd , ale zauwazylam ze jego trwalosc sie popsula, zreszta na stronie producenta byla kiedys adnotacja ze trwalosc do 10tyg, teraz 4-8tyg,
myslicie ze wasz 'S' bedzie rownym zamiennikiem? najbardziej boje sie tego, ze nie utrzyma rzes o grubosci 0,20, bo podobno bardzdo rzadki no i ze szybko sie odkleja- mialam juz takie kleje, doradzcie prosze
Rzęsowa wycofujemy się z A, jednak zostało mi kilka rozmiarów jesli coś konkretnie sprawdzić czy mmam to daj znaka. Jak widzisz nie tylko u CIebie te rzeski cieszyly się własnie takim powodzeniem.
Mam troszkę minków i silków w 0,15 i 01 z A, ale nie wrzucam już na sklep, mam zamiar z czasem utworzyć kategorię "outlet" i tam wrzucać tzw "niedobitki"
Amygirl Uważam, ze jesli chcesz wypróbować któryś z naszych klei to warto wziąc B ultra plusa (używam go sama i dla mnie jest miłością numer 1, Następnie wypróbuj obowiązkowo Hs4, Hs 5 według mnie jest doskonała teraz na tą pogpdę, u mnie w gabineciku jest teraz ani za gorąco ani za zimno i doskonale mi się nim klei.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)