Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki 51 do 75 z 144

Temat: Ulubione kosmetyki AVON

  1. #51
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    a może wynosiła z fabryki i sobie dorabiała

  2. #52
    Globalny Moderator Avatar natalia268
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    Warszawa
    Postów
    7 165

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ale nie wiem czy to możliwe skoro miało WSZYSTKO z katalogu i w ogromnych ilościach..

    ________________________________________


  3. #53
    Totalna maniaczka Avatar daruniunia
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Włoszakowice (koło Leszna)
    Postów
    818

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Ja jestem konsultantką Avonu. Uważam że są w tej firmie produkty dobre jak i złe.
    Np. uwielbiam czarne kredki do oczu (mają super mocny kolor i wystarczy tylko raz przejechać) , żele pod prysznic (ślicznie pachną, a męskie się nawet długo trzymają), szampony, serum na końcówki (bardzo je polecam), lakiery do paznokci (długo się trzymają) seria planete SPA jest bardzo dobra, kremy so stóp, kremy glicerynowe.. Jednak nie polecam serii color trend. Jest raczej nietrwała, a porażką jest też seria anty trądzikowa, nie lubię też dezodorantów w kulce.
    Chyba to wszystko
    "Milczenie jest krzykiem uradowanych motyli"

  4. #54
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja myślę że Avon ma wiele kosmetyków któe są fajne. To tak jak z kosmetykami innych firm. Ja jak już kiedyś wspomniałam na forum bardzo lubie tusze do rzes bo mnie nie uczulają. Podkłady, żele chociaż wysuszają mi skóre troche. Kremy do rąk, serie do stóp, wody toaletowe, kupuje tam torebki, biżuteria wyglada jak z odpustu ale np mam zegarek i jest śliczny. Moja koleaznka kupiła u mnie zegarek 2,5 roku temu i nosi go cały czas i ciągle chodzi na tej samej baterii. Wygląda jak nowy tylko pasek troszkę się przytarł.

  5. #55
    Nałogowiec Avatar donna69
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Niemcy/goscinnie Bielsko Biala
    Postów
    625

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Dziewczyny a ja mam taka ogroma prosbe!

    jest miedzy wami naprawde wiele dziewczyn ktore uzywaja Avona i moze ktoras z was ma jeszcze w swoim sortymencie 2 Lakiery do paznokci a mianowicie
    Zloty i srebrny one sa ze starszej juz chyba serii Lakierow ale bardzo intensywne w farbie.

    bylabym niesamowicie wdzieczna bo szukam ich juz od baaaaaaaaaaardzo dawna

  6. #56
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja w domu nie mam nic. Ale mam taką ulotke gdzie są teraz na wyprzedaży te lakiery ale one niedawno wyszły dopiero z katalogu wiec pewnie nie o te chodzi;/

  7. #57
    Nałogowiec Avatar donna69
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Niemcy/goscinnie Bielsko Biala
    Postów
    625

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał mariolak83 Zobacz post
    ja w domu nie mam nic. Ale mam taką ulotke gdzie są teraz na wyprzedaży te lakiery ale one niedawno wyszły dopiero z katalogu wiec pewnie nie o te chodzi;/
    a moze to te,wstaw prosze fotke jak one one wygladaja albo jak sie ta seria nazywa,jak uslysze ta nazwe to napewno mi sie przypomni

  8. #58
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    nazwa to NAILWEAR NAIL ENAME zaraz wstawię fotiszcze

  9. #59
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    to te lakierki

  10. #60
    Nałogowiec Avatar donna69
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Niemcy/goscinnie Bielsko Biala
    Postów
    625

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ooojjjj nio i to nie te sa.
    jednak to chyba juz naprawde stara seria.

    ale to nic moze sie jeszcze znajda.


    dziekuje ci pieknie za pomoc!

  11. #61
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    nie ma sprawy polecam się na przyszłość ja to podejrzewam że oni to od lat wlewają jedno i to samo do tych buteleczek tylko własnie opakowania zmieniają.

  12. #62
    Nałogowiec Avatar donna69
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Niemcy/goscinnie Bielsko Biala
    Postów
    625

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    a wiesz ze moze i masz racje

  13. #63
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    mnie się tak wydaje ale to tylko moje zdanie... ale z nadal jestem konsultantka i to juz ponad 6 lat

  14. #64
    Nałogowiec Avatar elinka
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Wadowice
    Postów
    660

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    uwielbiam kredke czarna do oczu ma bardzo intensywny kolor oczy od niej nie bolą i dobrze sie trzyma

  15. #65
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    która? bo mi wszystkie bardo szybko się ścierają

  16. #66
    Szkoleniowiec Avatar Chocolata
    Zarejestrowany
    Jul 2009
    Skąd
    Wrocław
    Postów
    2 788

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Witam w Klubie Też jestem konsultantką Avonu i ostatnio moje zakupy przewyższają zakupy moich klientek Uwielbiam całą serię kolorową do makijażu, zwłszcza mam bzika na punkcie cieni do powiek (Złociście polyskujące w malych buteleczkach z aplikatorem - rewelacja! oraz cudowny Satin Deluxe we wszystkich odcieniach) Boskie są żele pod prysznic, serum do włosów puszących sie, świetnej jakości biżuteria ( mam całą szafkę świecidełek) Ale nic nie przebije mojego ukochanego zapachu Passion Dance którego używam chyb odkąd sie pojawił.
    http://forum.wzorki.info/signaturepics/sigpic2303_6.gif
    tel.606506552(po 15.00) GG2382073
    http://chocolata.tipsy.wroclaw.ccs.pl/

  17. #67
    Nałogowiec Avatar Pati88
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Puławy
    Postów
    695

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał natalia268 Zobacz post
    Kiedys zamawiałam mgiełki.. wanilie, kokos, truskawka, brzoskwinia.. i leżą tylko mu mnie w domu.. od czasu do czasu sie psikne.. albo w szkole po wf-ie... żeby jakoś ożeźwiająco pachnieć choć przez chwile...

    zamawiałam też tusz do rzes.. myslałam ze jak droższy to lepszy.. ale się oszukałam... bez zachwytów..

    Ale lubie taki krem do rąk czerwony z gliceryną.. dobrze nawilża, choć zapach taki dziwny...

    a no i jeszcze żele pod prysznic są w porzadku...


    A jakiś czas temu dziewczyna mojego brata poznała taką babkę co sprzedawała wszystko z katalogu o połowe taniej... znaczy no jak cos kosztowało z 4,90 to tylko ze złotówkę obnizała.. ale jak np. 70 zł to po 30...Nie wiem skąd ona to brała... moze była kimś ważniejszym w Avonie i sobie dorabiała.. ale nie wiem...

    ale teraz juz nic nie zamawiamy..
    nie musiala byc nikim wazniejszym jak juz mowilam sama pracowalam w fabryce Avonu i tam jest tak ze stoi sklepik w ktorym pracownicy kupuja kosmetyki 60% taniej pewnie dziewczyna nakupowala produktow i sprzedawala wiele osob z ktorymi pracowalam wlasnie tak robilo i mozna na tym zarobic.

  18. #68
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    Cytat Napisał Pati88 Zobacz post
    nie musiala byc nikim wazniejszym jak juz mowilam sama pracowalam w fabryce Avonu i tam jest tak ze stoi sklepik w ktorym pracownicy kupuja kosmetyki 60% taniej pewnie dziewczyna nakupowala produktow i sprzedawala wiele osob z ktorymi pracowalam wlasnie tak robilo i mozna na tym zarobic.
    no tak to się opłaca bycie konsultantką

  19. #69
    Nałogowiec Avatar Pati88
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Puławy
    Postów
    695

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    no pewnie ze sie oplaca jak kupowala perfumy za 15zł i sprzedawala po cenie katalogowej albo nawet te 10zł mniej to wychodzila na plus ja kiedys po wyplacie nakupowalam kilka roll-onow jedne perfumy 7 zeli pod prysznic i kremy do rak to uwierzcie rozeszly sie jak swieze buleczki spuscilam z ceny katalogowej i naprawde zarobilam.teraz juz nie pracuje ale mozna bylo sie troszke dorobic

  20. #70
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    jak miałam duży opust to zdarzało mi się stałym klientkom sprzedawać np perfumy kilka procent taniej, ja na tym i tak wychodziłam + miałam zwiększoną bazę opustu

  21. #71
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    ja tam nigdy na tym nie zarabiałam raczej zajmuje sie tym dla przyjemności. ale szukam wlasnie przyjemnego zajęcia aby parę groszy dorobić bo ostatnio cięzkie czasy u mnie nastały

  22. #72
    Nałogowiec Avatar Pati88
    Zarejestrowany
    Apr 2009
    Skąd
    Puławy
    Postów
    695

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    bo to zalezy od klientek najlepiej jest jak ma sie stale ktore regularnie cos zamawiaja sama wiem po sobie przez pol roku bylam konsultantka oriflame i dopoki studiowalam mialam klientki i zarabialam na tym pozniej rzucilam studia to i klientki sie skonczyly nie bylo sensu zamawiac dla samej siebie i jednej ciotki tymbardziej ze wychodzilam na minusie bo koszt przesylki mnie kosztowal 13 zł

  23. #73
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    no wlasnie o to chodzi... ja też jak byłam w pracy i studiowałam to nawet mialam zamowienia i zawszze na pare rzeczy się dla mnie uzbierało a jak są wakacje a ja siedze w domu narazie to i klientów nie ma a w oriflame tez byłam i się zraziłam

  24. #74
    INM & RaNails Educator EF Avatar asia
    Zarejestrowany
    Mar 2009
    Skąd
    ndm / warszawa
    Postów
    6 950

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    u mnie podobnie, miałam też bardzo dużo zamówień od mamy (pracuje w szkole), ale potem jej koleżanka zobaczyła ile tych zamówień jest i sama została konsultantką

  25. #75
    Totalna maniaczka Avatar mariolak83
    Zarejestrowany
    Aug 2009
    Skąd
    gdzieś w Polsce
    Postów
    730

    Domyślnie Odp: Ulubione kosmetyki AVON

    a no wlasnie kiszka... ja to teraz mam takie male zmaowienia ze musze do paczki doplacac 10 zl zeby mi przywiezli... nie oplaca sie

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Podobne wątki

  1. Ulubione kosmetyki
    By Jade in forum Kosmetyki
    Odpowiedzi: 205
    Ostatni post / autor: 31-05-2019, 09:24
  2. Ulubione sklepy
    By Kamis in forum Sprzedawcy i Produkty
    Odpowiedzi: 105
    Ostatni post / autor: 31-08-2018, 16:50
  3. Solarium i samoopalacz co wybierać?jak stosować?rodzaje
    By westa in forum Pielęgnacja twarzy i ciała
    Odpowiedzi: 260
    Ostatni post / autor: 05-03-2018, 17:37
  4. Ulubione ozdoby
    By Chanti25 in forum Ozdoby na paznokcie
    Odpowiedzi: 103
    Ostatni post / autor: 20-08-2013, 15:50
  5. Kosmetyki Abacosun
    By Eversun in forum Kosmetyki
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 10-09-2009, 18:58

Tags for this Thread

Zasady postowania

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •