Enedipo pierwsze dokonałaś zakupu 21 a pieniądze wpłaciłas właśnie z 5 dniowym opóźnieniem, wiec tak jak napisałaś wpłynęły z dużym opóźnieniem. Nie jestem w stanie dzwonić do każdej klientki, (której płatność nie wpłynęła) i mówić, ze pieniądze nie były wpłacone na czas i że paczka nie wyszła w dniu zamówienia. To nie nasze zaniedbanie z żadnej strony. Mamy w regulaminie informację, ze wysyłamy w ciągu dwóch dni roboczych od wpłynięcia pieniążków na konto i dokładnie w takim terminie zamówienie zostało zrealizowane. o, że zamówiłaś przesyłką ekonomiczną to niestety nie moja wina, ze ma czas być póżniej doręczona.

Jeśli chodzi o kontakt z nami to jeszcze nie zdarzyło mi się zebym na wiadomość sms lub na telefon nie oddzwoniła. Jeśli chodzi o maile staramy się odpowiadać w ciągu 48 godzin. Nasz jedyny mail, który jest aktywny to evolashes@gmail.com. Niestety nie wiem dokąd wysyłane były Wasze maile, ale na pewno nie na adres który widnieje na stronie.